Klimaatverandering vs mini ijstijd

Alles wat ik altijd al zeg over H2 in een handig draadje:


Kan zijn maar dit is wel De Staats Mijnen he, de laatste ontwikkelingen zijn anders, nog een jaar of 5 en het is rendabel om te verwarmen met waterstof en autorijden, persoonlijk houdt ik verwarmen op biomassa en de auto's op benzine ze doen het nog wel een jaartje of 30
 
Kan zijn maar dit is wel De Staats Mijnen he, de laatste ontwikkelingen zijn anders, nog een jaar of 5 en het is rendabel om te verwarmen met waterstof en autorijden, persoonlijk houdt ik verwarmen op biomassa en de auto's op benzine ze doen het nog wel een jaartje of 30
Het is alleen niet rendabel om h2 te maken en op te slaan. Daar kan weinig vernieuwing in plaatsvinden wegens laws of physics
 
Het is alleen niet rendabel om h2 te maken en op te slaan. Daar kan weinig vernieuwing in plaatsvinden wegens laws of physics
Ook zakt aardig in prijs al, maar grote opslag is moeilijker, alhoewel de moderne lng opslag kan ermee overweg met een paar aanpassingen net als het gasnet, wat ik al zei nog een jaar of 5
 
Om H2 te maken heb je energie nodig, H2 is een drager, geen delfstof, tenzij je een buisje tussen de zon en de aarde weet aan te leggen, dan kan je voorlopig vooruit.
 
We zitten in het grand solar minimum, met global cooling.

Weg met extreemlinks klimaatterrorisme.

'This global cooling during the upcoming grand solar minimum 1 (2020–2053) can offset for three decades any signs of global warming and would require inter-government efforts to tackle problems with heat and food supplies for the whole population of the Earth.'

Er wordt 30 jaar verkoeling verwacht en overheden moeten hitteproblemen tackelen?
Dat slaat nergens op. Er moet juist op koude worden ingespeeld, voor zo ver mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ook phys voorspelt global cooling,
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.998
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan