Kijk uit voor ecofascisme!

Bekijk bijlage 6497

Dit is een auto begraafplaats in de buurt van Parijs, Frankrijk met honderden elektrisch aangedreven auto's. Let op: dit zijn alleen auto's die worden gebruikt door de stad Parijs en geen persoonlijke voertuigen. Deze hebben allemaal hetzelfde probleem, .... de batterij-opslagcellen zijn op en moeten worden vervangen. Waarom vervang je ze niet gewoon, vraag je? Wel twee redenen. Ten eerste kosten de batterij-opslagcellen bijna het dubbele van wat het voertuig nieuw kostte, en ten tweede kunnen de batterijen daar niet worden gestort of weggegooid. Dus deze groene sprookjesachtige elektrische auto's staan allemaal op braakliggende terreinen terwijl hun batterijen gifstoffen in de grond afvoeren.
Denk je nog steeds dat we groen moeten gaan ???

De smart city-zwendel gaat door.
Geloof ik direct, mijn supermarkt in nsbderland bezorgde met een e vehikel na 1,5 jaar niet genoeg capaciteit om een dag te bezorgen in het dorp en omgeving, terug gegaan op diesel bus...
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Hebben jullie deze al eens gelezen? Gestoord.
Alles met klimaat en over klimaat laat ik links liggen. Volgens mij komen we niet eens meer aan dat onderwerp toe in de toekomst. Ik ga me niet ook nog eens daar moe mee maken.

Alles uit de koker van de regeringen en alle instanties daarom heen is immers gestoord. In de nieuwe tijd wordt alles anders en zullen we dit alles snel achter ons laten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv

Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas! Mirnes Ajanović versloeg Bosnische federale regering​

Regering heeft COVID-pas niet in werking gesteld. De Bosnische advocaat Mirnes Ajanović versloeg de intentie van de regering om Bosnische burgers hun vrijheid te ontnemen door het opleggen van de Covid-pas.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan