Kijk uit voor ecofascisme!

Compleet Koekkoek.
 

Bijlagen

  • 73363A9D-2504-41A3-B4F7-1A3193C190AA.png
    73363A9D-2504-41A3-B4F7-1A3193C190AA.png
    992,2 KB · Weergaven: 18
Was er naast een vulkaan nog iets op Tonga? Tonga ligt niet ver van Fiji, een human trafficking eiland.

Het kan gewoon een vulkaanuitbarsting zijn geweest, maar ik vind het wel enigszins verdacht hoe krachtig de “uitbarsting” was.
 

Mike
We gaan nu effe full Stew Peeters en consoorten ter afleiding : Tonga, het crypto-eiland, puzzling ¨Ripples¨. Ripple the next big thing in crypto. :ROFLMAO: Dit zou dus een perfect ding zijn dat die gasten nu kunnen gaan verzinnen en uitzendingen over maken.
:ROFLMAO:
 
Dit is denk ik ook wel ecofacisme. De Harnaschpolder bij Den Hoorn (Zuid-Holland) was ooit een mooi groen gebied tussen de A4 en Delft. Groen, water en leuke woningen. Nu is het volgebouwd. Niet met mooie woningen, maar met metershoge distributiecentra en opslagplaatsen.

Zo was het:

Screenshot 2022-01-25 at 09.36.46.png


Zo is het nu. Kan een landschap nog erger verpest worden?

Screenshot 2022-01-25 at 09.43.11.png

Screenshot 2022-01-25 at 09.36.34.png
 
Het volgende stuk groen dat gaat verdwijnen is Pasgeld, gelegen op de grens van Delft en Rijswijk.

 
Het volgende stuk groen dat gaat verdwijnen is Pasgeld, gelegen op de grens van Delft en Rijswijk.

Ik heb die petitie al een tijd geleden getekend. Dat hele Rijswijkse plassen park is ook opgevreten door nieuwbouw. Hebben ze niet genoeg gehad aan het verkrachten vd Harnaschpolder? Tja die tristate city moet wel voor 2030 gerealiseerd worden natuurlijk. Lekker volbouwen al het groen weg, geen Hollandse landschappen meer. Het doet mij serieus nog altijd pijn als ik zie wat ze met die harnaschpolder hebben gedaan en hoe ze heel wat boeren gedwongen hebben uitgekocht😤
 
Ik heb die petitie al een tijd geleden getekend. Dat hele Rijswijkse plassen park is ook opgevreten door nieuwbouw. Hebben ze niet genoeg gehad aan het verkrachten vd Harnaschpolder? Tja die tristate city moet wel voor 2030 gerealiseerd worden natuurlijk. Lekker volbouwen al het groen weg, geen Hollandse landschappen meer. Het doet mij serieus nog altijd pijn als ik zie wat ze met die harnaschpolder hebben gedaan en hoe ze heel wat boeren gedwongen hebben uitgekocht😤

Het onderste gedeelte van het Wilhelminapark is inderdaad volgebouwd. Het tuindersgebied Sion is volgebouwd met verschrikkelijk lelijke huizen. Op het (voormalig) weiland langs de Lange Kleiweg wordt nu gebouwd. Het is in 10 jaar helemaal gesloopt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.442
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan