Kijk uit voor ecofascisme!

Iemand zonder kinderen mag vliegen.


Graag voortaan een waarschuwing plaatsen :p... "deze pagina leidt u naar een Mainstream media pagina met potentieel schokkende beelden. Niet geschikt voor kijkers die al 15 jaar geen TV meer kijken".

Het zwetsprogramma lijkt wel een comedy-show. De tomeloze tsuname van een door 1 hersencel tot zinnen aan elkaar geplakte brei van letters van een stel mentaal zieke brabbelende rasidioten.
 
Ik had vroeger (>20 jaar terug) al een collega die zei altijd: Ik heb geen kinderen dus ik mag de olie gewoon door het putje gooien :)

Is natuurlijk, als je in de klimaatdogmatiek meegaat, wel zo.

Omgekeerd kan je dus stellen omdat Jesse K 4 kinderen heeft zal het met het millieu wel meevallen :)
Ik vat het anders op :geek:: omgekeerd kan je dus stellen dat we Jesse K en zijn 4 kinderen door het putje 🚽mogen spoelen.
 
Graag voortaan een waarschuwing plaatsen :p... "deze pagina leidt u naar een Mainstream media pagina met potentieel schokkende beelden. Niet geschikt voor kijkers die al 15 jaar geen TV meer kijken".

Het zwetsprogramma lijkt wel een comedy-show. De tomeloze tsuname van een door 1 hersencel tot zinnen aan elkaar geplakte brei van letters van een stel mentaal zieke brabbelende rasidioten.
TSUNAME ! Wat een fantastische woordvondst, pa triot, chapeau !
 
Maar ff wat anders, we zien hier een totale afbraak van het continent Europa.
Ons achterlatend met nutteloze ambtenaren die geld uitgeven dat er niet meer is en niet verdiend wordt.

We are fucked
De ambtenaren en nuttige idioten zijn fucked alleen ze weten het nog niet.

Elk marxistisch, fascistisch, communistisch bewind in de geschiedenis heeft zich uiteindelijk, als de bruikbare idioten niet meer nodig zijn, van die slaafjes (die bewijs kunnen leveren van hun misdaden) ontdaan. Elk van deze systemen stopt te bestaan als ze andermans geld niet meer kunnen uitgeven.

Als wij gaan herbouwen is 90% van die onproductieve groep parasieten niet meer nodig. Een deel daarvan zal, afhankelijk van wat ze op hun kerfstok hebben, naar Neurenberg moeten verhuizen (ik adviseer een B&B voor een paar dagen en slechts een kleine koffer kleding en toiletartikelen).

Een ander deel zal ten dienste gesteld worden aan de bevolking om de door hun gecreerde puinhoop op te ruimen. Geen diesel voor trekkers ... dan het land bewerken met de hand. Geen woon-werk-verkeer vergoeding, gewoon slapen in de schuur. Geen pluche zetel, wel eelt en blaren. Belastingvrije beloning: een zak eten voor uw familie. Belangrijke lessen leren ... "boeren zorgen voor mijn eten", "boeren betaalden mijn veel te hoge salaris voor nutteloos onproductief werk", "ik maakte deel uit van een cult"
 
Uit de reguliere media. Ben benieuwd hoeveel mensen uiteindelijk solidair gaan zijn met dit soort acties iplv solitair en maar misstanden blijven benoemen over alles wat niet deugt. Dat deze hele agenda niet deugt mag duidelijk zijn. Daar hoeven we echt niet solidair mee te zijn maar ook niet continue benoemen lijkt mij zo.


 
Uit de reguliere media. Ben benieuwd hoeveel mensen uiteindelijk solidair gaan zijn met dit soort acties iplv solitair en maar misstanden blijven benoemen over alles wat niet deugt. Dat deze hele agenda niet deugt mag duidelijk zijn. Daar hoeven we echt niet solidair mee te zijn maar ook niet continue benoemen lijkt mij zo.


 
Daar zeg je wat .. een Nederlandse 'false flag'. Kunnen we dan helemaal niets van de ons vertelde geschiedenis meer geloven... 😭 Ooh Hans! Hans! Hansje was ook al fout.....
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.922
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan