Kijk uit voor ecofascisme!

🙀Katten ook weg graag! 😿 Ze schijten mijn tuin vol en die 💩 zit vol nare parasieten en troep. Ze ploegen om te skaiten regeltjes met zaaigoed om. Als je katteneigenaren erop aanspreekt. Gegarandeerd dat de 1 van deze uitspraken om je oren krijgt... (meestal ♀️🐘)

"Dat doet mijn kat niet, hoor, die doet het op de bak..." Steevast zeg ik dan:
"Nee, die kat gaat bij jou zeker voor de deur op twee pootjes staan huppelen en wachten tot je thuis komt met 1 pootje in zijn reet om het op te houden en onder het laatste pootje de dikke zaterdagkrant... U bezorgt een ander overlast."

Of .. "tja katten zijn nu eenmaal buitendieren...."
"Nee het zijn huisdieren, en nader gespecificeerd ... jouw huisdieren en anderen hebben er last van."

Of .. "ze houden de vogelstand in balans ..."
"Als ik me met de vogenbalans zou gaan bezighouden, moet ik eerst een buks kopen om katten te verm..... verjagen. Ze zijn de grootste genocideplegers onder de vogeltjes".


The Great Reset ... we mogen opa en oma niet knuffelen, we mogen geen honden meer knuffelen, ..... alle plezier moet weggevaagd worden, zodat we blij zijn dat we slaven zijn en af en toe een proteinereep van geliquifideerde (?) mensen krijgen op onze QR-voedsel"bonnen". Ik heb geen hekel aan katten en honden (en opa's en oma's) ... dus honden aan de lijn in de natuur, katten in huis of eigen tuin houden en veel knuffelen. Waar laten we opa en oma...? Niet in een verpleegdoodshuis.
 
De corrupte NATO en onze oorlogsvoerende landsverraden regering hebben net kratten vol mijnen naar Zelensky gestuurd. Ik snap er niets meer van. 😵‍💫

Het enige dat gerecycled moet worden is WEF en alle corrupte satanische lieden.
Idd, en de goedbedoelende ontwetende linkse hufters hebben hunnie klimaatgedrag laten bepalen door een autistisch meisje van 16
 
Mooie beelden.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.317
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan