Kijk uit voor ecofascisme!

Ik zag deze voorbij komen op FB
 

Bijlagen

  • 768B92E8-DB44-4868-8A61-48A7A71D5FD2.png
    768B92E8-DB44-4868-8A61-48A7A71D5FD2.png
    1,3 MB · Weergaven: 19

Ja maar houtstook is slecht voor het milieu en geeft fijnstof, biomassa is heel wat anders moet het toch weten it's all in a name.
Dit soort fascisten zijn er al lang.... Jaren geleden kwamen ze uit de stad vluchten voor de drukte naar de rust van het platteland waarbij ze direct begonnen met zeiken... Over....
De Haan die veel te vroeg kraaide
De Boer die zijn land bemeste kreeg gezeik over stank.
Zeiken over schuren die vernieuwd werden op 10 km afstand omdat ze vinden dat het uitzicht verpest werd.
Nu verpesten dit soort idioten de omgeving en Noordzee met windmolens zonneparken en Tesla's, maar wel fevaxt 4 keer per jaar naar Bali en maandelijks een citytrip
 
In het dorp waar mijn vader woont zijn 3 straten geëvacueerd geworden vanwege de wateroverlast. Het zijn straten die bij de Maas liggen. Vroeger, mijn schoolvriendinnetje woonde daar, overstroomde de Maas wel bijna elk jaar en stond hun woning altijd blank. Toen hebben ze daar alles aangepast, meer uitloopgebied voor de maas. Sindsdien heb ik niets meer gehoord over overstromingen. Nu echter werden toch die 3 straten geëvacueerd. De poetsvrouw van mijn vader wist er meer van. De mensen moesten hun huizen uit vanwege het feit dat de stroom uitgezet was. Waaat!
In Maastricht weet ik het niet. Wel zag ik dat de maas in het centrum over zijn randen uitgegaan was en in een gebied overgelopen was. Echter verder kon hij niet, want daar waren verhogingen/muren. Dus in het centrum is de schade gelukkig zeer beperkt gebleven. De dag daarna was de Maas al weer terug getrokken. Ik weet dat er 2 wijken geëvacueerd zijn geworden. Gelukkig is er niets gebeurd. Was deze verplichte evacuatie misschien met een bepaald doel om angst aan te jagen?
Ik ben ook nog naar Aken geweest. Heb onderweg niets gezien, wel in wat weilanden stond water.
Natuurlijk wil ik het niet bagatelliseren. Meerssen schijnt ook onder te hebben gestaan en Valkenburg was een ramp.
Wat ik echter wil zeggen is dat er misschien wel mensen geëvacueerd zijn geworden om de zaak erger te doen lijken. Misschien zit ik fout...
In ieder geval waren er vroeger meer overstromingen in mijn dorp waar ik opgroeide.
Nu is de klimaathype zo groot en dit is met beide handen aangegrepen geworden en de leugen van de klimaathype wordt daardoor steeds dwingender en erger.
Ook was het tijdstip wel welkom, zo valt ander nieuws in het niet.

Dorothé
 
In het dorp waar mijn vader woont zijn 3 straten geëvacueerd geworden vanwege de wateroverlast. Het zijn straten die bij de Maas liggen. Vroeger, mijn schoolvriendinnetje woonde daar, overstroomde de Maas wel bijna elk jaar en stond hun woning altijd blank. Toen hebben ze daar alles aangepast, meer uitloopgebied voor de maas. Sindsdien heb ik niets meer gehoord over overstromingen. Nu echter werden toch die 3 straten geëvacueerd. De poetsvrouw van mijn vader wist er meer van. De mensen moesten hun huizen uit vanwege het feit dat de stroom uitgezet was. Waaat!
In Maastricht weet ik het niet. Wel zag ik dat de maas in het centrum over zijn randen uitgegaan was en in een gebied overgelopen was. Echter verder kon hij niet, want daar waren verhogingen/muren. Dus in het centrum is de schade gelukkig zeer beperkt gebleven. De dag daarna was de Maas al weer terug getrokken. Ik weet dat er 2 wijken geëvacueerd zijn geworden. Gelukkig is er niets gebeurd. Was deze verplichte evacuatie misschien met een bepaald doel om angst aan te jagen?
Ik ben ook nog naar Aken geweest. Heb onderweg niets gezien, wel in wat weilanden stond water.
Natuurlijk wil ik het niet bagatelliseren. Meerssen schijnt ook onder te hebben gestaan en Valkenburg was een ramp.
Wat ik echter wil zeggen is dat er misschien wel mensen geëvacueerd zijn geworden om de zaak erger te doen lijken. Misschien zit ik fout...
In ieder geval waren er vroeger meer overstromingen in mijn dorp waar ik opgroeide.
Nu is de klimaathype zo groot en dit is met beide handen aangegrepen geworden en de leugen van de klimaathype wordt daardoor steeds dwingender en erger.
Ook was het tijdstip wel welkom, zo valt ander nieuws in het niet.

Dorothé
Nou Dorothé, ik denk dat je gelijk hebt. Ik woon in Well en vrijdag werd geadviseerd om heel well te evacueren. Onzin... Het water staat inderdaad heel hoog , zo hoog heb ik het nog nooit meegemaakt. Maar oud-Well is helemaal omgeven met dijken en die werken goed. Het was nu wel spannend of ze het zouden houden, hier en daar hebben ze een dijk moeten versterken en dat is gelukt.
We zijn vanochtend het dorp in gelopen en de meeste mensten zijn gebleven. Ze leven al altijd met hoogwater, en ja, dat is lastig maar men is er hier ook heel nuchter in. Ik heb nog nooit zoveel politie, ME en pers bij elkaar gezien als vanochtend. Wat wordt alles gehyped zeg.
 
Vooropgesteld dat geenstijl eigenijk stuk is heeft van Elsoo op zondag meestal goeie analyses en deze is ook weer on point

GeldBlog - De slow-motion putsch door de EU

We worden in het pak genaaid met de greendeal:-(
 
Dat gebeurt wel vaker. Probleem met synchronisatie van beeld- en geluidsspoor.

Mike
Ok dat is me bekend, en bij Merkel zou dat zeker zo kunnen zijn, bij de burgemeester lijkt het een grote afwijking met geluid en lip synchronisatie.
Ik kan me vergissen, ik zoek wel of er meer van circuleert.
 
Dat gebeurt wel vaker. Probleem met synchronisatie van beeld- en geluidsspoor.

Mike
Denk ook dat het gewoon een synchronisatie probleem is, heb dat zelf ook vaak met radio opname als ik echt perfect wil timen moet ik het audio spoor knippen en verschuiven. Ziet er uit dat dit hier ook het probleem was
 
Denk ook dat het gewoon een synchronisatie probleem is, heb dat zelf ook vaak met radio opname als ik echt perfect wil timen moet ik het audio spoor knippen en verschuiven. Ziet er uit dat dit hier ook het probleem was
Klopt mijn fout heb het orgineel ruim een uur film
 
Ok dat is me bekend, en bij Merkel zou dat zeker zo kunnen zijn, bij de burgemeester lijkt het een grote afwijking met geluid en lip synchronisatie.
Ik kan me vergissen, ik zoek wel of er meer van circuleert.
In orgineel is het wel goed was ff zoeken is inderdaad zo gezegd werd snel overheen gegaan. Mijn fout
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.908
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan