Kijk uit voor ecofascisme!

Dank voor de tip, zeker een goed argument want mijn werkgever heeft alle diesels in de ban gedaan voor lease en ik wil liever diesel blijven rijden :)
Ga eens kijken of ik dit kan gebruiken voor ik een nieuwe auto moet gaan uitzoeken!!
 
Er is niets wat jij kan zeggen dat deze gedachtegang kan stoppen. Het is hetzelfde als met corona: alle logica is zoek, het is alleen nog maar sektarische ideologie.

Mike
 
Er is niets wat jij kan zeggen dat deze gedachtegang kan stoppen. Het is hetzelfde als met corona: alle logica is zoek, het is alleen nog maar sektarische ideologie.

Mike
Ik vrees dat je gelijk hebt. Dus dan ga ik voor het millieu van een diesel die 1 op 22 rijdt naar een benzine met 1 op 15.

voor diesel geeft dat dan 2640 g CO2/l --> /22 is 120 gCO2/km
benzine geeft 2392 g CO2/l --> /15 160 g CO2/km
 
Freek, Pepijn, Gideon, Thierry, allemaal goed. Wanneer gaan we iets horen van Simone? Het is duidelijk dat we het niet van de vrouwen moeten hebben.

Mike
 
Freek, Pepijn, Gideon, Thierry, allemaal goed. Wanneer gaan we iets horen van Simone? Het is duidelijk dat we het niet van de vrouwen moeten hebben.

Mike
Geweldig. Wat kan die Freek, maar ook de andere FvD-ers, goed praten en rustig en goed onderbouwen. Om jaloers op te zijn.

Dorothé
 
Van Houwelingen vind ik soms wel wat zenuwachtig overkomen. Alsof hij niet goed uit zijn woorden kan komen of te snel wil spreken waardoor hij zich in zijn woorden verslikt.
 
Die Pepijn scoort vooral goed op de inhoud, qua uiterlijk en overkomen is het weer een ander verhaal, maar eigenlijk zou dat niet belangrijk moeten zijn.
 
In Groot-Brittannië wordt al gesproken over CO2-rantsoenbonnen, waarbij de overheid of je werkgever je CO2-uitstoot meet: je energieverbruik, hoe vaak je reist of het type auto dat je bezit. Als je de limiet overschrijdt, betaal je een boete.
 
Het loopt volledig uit de hand. Als je dat bekijkt zou het helemaal niet erg zijn als er 2 miljard mensen omvallen. Dan is dat gezeur iig over..
Volgens mij blijven ze doorzeuren zolang ze kunnen. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat de waarheid naar boven zal komen en dan is het finito voor deze engnekken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan