Kanker

R

Romagi

Guest
Toevallig ben ik op deze zeer interessante site terechtgekomen omdat ik voor mijn schoondochter op zoek ben naar het onderwerp kanker. Zij heeft borstkanker gehad, er is 1 borst verwijderd en is bestraald en heeft chemo gehad. Nu na 4 jaar zijn er zg. markers gevonden in haar bloed, dat is geen goed teken. Ik zoek dus naar iets wat ze zelf kan doen om de kanker de baas te blijven of te vertragen of zelfs te elimineren. Ik kwam tegen in het boek Wat we niet mogen weten over kanker: dat kanker suiker nodig heeft en zonder suiker geen kans maakt en dat de gezonde cellen zuurstof nodig hebben. Mike maakt ergens een opmerking Rauw, veganistisch eetpatroon kan kanker genezen.

Gemeld boek heb ik in de Bib besteld om te bestuderen. Mike kan ik alle betreffende info die hier op de sites voorbijkomen ook lezen in het boek van WestonAPrice? De kennis die jij hebt is dat allemaal uit dit boek of heb je een opleiding in die richting? Wat mij zo boeit is dat het geen oppervlakkige antwoorden zijn. Als ik tegen iemand zeg :je moet suiker laten staan dan is het zinvol om dat te onderbouwen, net zoals de zuurstof in H202 bv.

Het boek van WestonPrice wil ik zowiezo ook lezen en bestuderen.

Een zeer geinteresseerde Liesje.

 
Hoi Liesje, ik ben zo vrij wat info voor je op een rijtje te zetten:

Dit is een rubriek die gaat over kanker op natuurlijke wijze genezen met veel info:

https://www.fatsforum.nl/topic/kanker-natuurlijk-genezen

hier nog meer rubrieken voor je ter orientatie vast:

borstkanker: https://www.fatsforum.nl/topic/aagjeadvocado-stelt-zich-voor

leverkanker: https://www.fatsforum.nl/topic/help-help#post-11104

budwigpapje (gaat o.a. over zuurstof en ontgiftiging): https://www.fatsforum.nl/topic/budwigpapje#post-9988

Volgens mij zijn de sleutelwoorden:

zuurstof in je lichaam introduceren met allerlei maatregelen zoals

a.beperking/vermijding van transvetten (belangrijk verhaal, ook wat het in concreto inhoudt: want het staat zo niet op producten aangegeven als het erin zit. Transvetten de celademing ernstig invalideert) en introductie van de goede vetten en vetcombinaties inclusief gefermenteerde levertraan en dito gefermenteeerde boterolie in je lichaam: zie ook budwigpapjelink hierboven. Verzadigd/dierlijk vet in het lichaam introduceren, ook om de opname van de vetoplosbare vitaminen A,D, E en K te stimuleren - cruciaal om het immuunsysteem weer op gang te krijgen;

b.h202/ozontherapie,

c. andere anti-oxydanten/voedingsstoffen introduceren in overvloed (eigenlijk oxydanten) zoals vitamine c (liefst zo natuurlijk mogelijk) -hier komt de sapcentrifuge om de hoek: via verse met name groentesappen kun je voedingsstoffen uit planten goed introduceren en in de plantenvezels -niet goed verteerbaar- zitten die voedingsstoffen niet,

2. koolhydraatvermijding-beperking,

3. glutenbeperking-vermijding, zeker tarwevermijding (vaak een bron van stress voor het lichaam)-zowiezo kan belangrijk zijn allergieen te laten vaststellen om zelfintoxicatie niet nog meer te stimuleren (zie hieronder)

4: last maar zeker nog least: ontgiftiging: kanker is het eindstadium van een vergiftigingscrisis die al langere tijd aan de gang moet zijn door o.a. ondervoeding, verstopte detoxwegen in het lichaam en infecties en allergieen.

Dus detox is zeer belangrijk:

a. dit kan met mariadistel: zaad kopen of je kunt ook de werkzame stof in pilformaat kopen (sylymarin) of de zaadjes van de mariadistel en deze kwartier koken -bijv elke dag halve eetlepel- in steelpannetje op vuur en dan afkooksel drinken. Trouwens mariadisteltinctuur, de alcoholoplossing scheelt een hoop gedoe en je hebt niet de nadelen van de vulstoffen die vaak in pillen zitten;

b. koffieklysmas https://www.fatsforum.nl/topic/klysma: dit is eigenlijk iets wat je vaak moet doen als kankerpatient: 3 keer op een dag is geen luxe: de koffieklysma ontgift de lever. De koffieklysma is volgens de gemiddelde alternatieve kankerarts in de VS een belangrijk onderdeel van het antikankerprotocol;

c. zuiveringszoutbaden: elke dag een half uur in een (voeten-)bad van 37 graden celsius met 100 gram natriumbicarbonaat om het linksdraaiend melkzuur daar kankerpatienten te veel van hebben: af te voeren. In het boek: ik en kanker: genezen op eigen kracht: dat gaat over borstkanker en is van Lara Masanova Tatje staat deze procedure beschreven: zie ook deze rubriek voor de relevante passage over zuiveringszoutbaden die de auteur elke dag deed: https://www.fatsforum.nl/topic/aagjeadvocado-stelt-zich-voor/page/2#post-8251

5. pancreasenzymen introduceren: deze doden kankercellen en stimuleren opname voedingsstoffen in het lichaam;

6. Toxineninname beperken: biologisch eten -geen pesticiden-kankerverwekkend- en e-nummers e.d. vermijden.

7. vitamine B17 inname door gedroogde abrikozenpitten bijv.(werkt als een soort chemokuur: als die bij de kankercellen komen dan doden ze de kanker).

sterkte!

ps ook de regelmatige inname van mineraalzouten is belangrijk: zie ook de beschrijvingen van deze site bij keltisch zeezout.

 
Liesje,

Op mijn site staat een item 'kanker'. Overigens vind je op mijn site allerlei informatie vanaf dit forum overzichtelijk bij elkaar.

Lia

 
Net een artikel gelezen op dr. Mercola:

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/01/19/cancer-doctor-burzynski.aspx?e_cid=20130119_DNL_art_1&utm_source=dnl&utm_medium=email&utm_campaign=20130119

15 jaar lange strijd tegen Dr. Burzynski. Hij behandelt kanker anders als met chemo en straling

 
Helaas kan ik die engelse artikelen niet lezen. Tenij ze ergens vertaald zijn Evengoed bedankt. Ik wil gaan lezen : is bij de Bib in bestelling en anders koop ik het zelf. Het verzwegen verhaal over kanker" van Brian Peskin.

 
ik heb dit boek bijna uit Mike, duurt wel lang, maar lees steeds een stukje op bed voor het slapen gaan.

Degeneratie was dus toen al bekend wat de oorzaak was. Volgens Price moest de grondkwaliteit verbeterd worden en lesgeven over hoe belangrijk voeding wel is.

Er is niet veel terecht gekomen van wat Price wilde.

Goed dat we (jij) dit ontdekt hebben.

 
En mensen maar doneren aan pinkribbon in de hoop dat het 'de oplossing' zal brengen.

Vreselijk! Bestralen, chemo en wegsnijden zijn ook middeleeuwse handelingen.

Doodzonde, letterlijk vaak. Dit is ook weer een mooi voorbeeld waaruit blijkt hoe

deze vormen van behandeling de kanker niet weghalen. Het komt weer terug.

Ook door op mijn naam te klikken kun je op mijn site info lezen over het op natuurlijke

wijze aanpakken van kanker.

sterkte!

En super dat je verder kijkt dan de orthodoxe medische wegen.

 
Ik denk dat dit een hele goede serie blog berichten is over kanker (part 1, 2, 3 en 4)

http://diagnosisdiet.com/what-causes-cancer/

 
Dat weet ik wel zeker,mijn moedertje is 2 jaar geleden op haar 63 e overleden aan darmkanker.heeft een vreselijke lijdensweg gehad dankzij de chemo en bestraling.ze hoorde in febr. 2010 dat ze darmkanker had,en stukje van haar darm was aangetast door kanker.zou goed te behandelen zijn met chemo en bestaling,daar is ze in maart me begonnen.vanaf dat moment begon haar lijden,vreselijk afvallen doordat ze geen honger meer had.leefde op die smerige eiwitvoedingshakes wat ze ook niet meer kon verdragen en vies vond.in juni dat jaar kreeg ze buikvliesontsteking en ontdekten ze dat ze onder de kanker zat,lever,alles in haar buik zat onder de kanker.in aug dat jaar is ze overleden.een vrouw van rond de 85 kg die toen nog maar een kilo of 35 woog.een heel lang verhaal,maar weet zeker dat het komt door de chemo en de bestraling.

 
Ik lees hier over H2O2. Hoe moet je dat gebruiken?

En hoe gebuik je B17/abrikozenpitten?

En hoeveel hennepolie dien je te nemen? En welke hennepolie??

Ik lees zoveel tegenstrijdige informatie. Ben zelf therapeut... maar zie door de bomen het bos niet meer.

Ik lees nergens iets over de psychosomatische kant van kanker??

Thanks!

 
Hennepolie is nooit eerder gebruikt door natuurvolkeren en heeft dus geen eeuwenlange geschiedenis en traditie. Gebruik van hennepolie is daarmee voor eigen risico, want je maakt onderdeel uit van een modern, alternatief voedingsexperiment!

Wat de psychosomatische kant van ziekte betreft, ik merk uit je voorsteltopic en andere posts dat de theorie van Hamer een snaar bij jou raakt. Wat hij 'conflicten' noemt, komt simpelweg neer op stress. Stress is ziekmakend, zoveel is zeker. Dit hele forum staat bol van de posts over bijnieruitputting/verzwakking en het verband tussen stress en ziekte. Interessant m.b.t. kanker is dat stress anaerobe processen in je lichaam in de hand werkt en kanker is anaeroob, zo ontdekte Otto Warburg al in 1925 (!).

Mike

 
Hoi fatsnotbad,

Hamer raakt een snaar, maar kweet nog niet wat ik er mee moet. Ben al 20 jaar bezig met psychosomatiek en dat past naadloos bij me. Ik heb al veel wondertjes gezien, als het inzicht er is, is de kwaal voorbij. En meestal duurt het veel langer!!!

Greetz, m

 
Mike,

Daarom heb ik het ook gepost! Thomas Seyfried is 1 van de weinige moderne artsen die zegt dat foute genen niet de oorzaak zijn van kanker, maar het Warburg effect. Hij wordt ook niet aangevallen door andere artsen, waarschijnlijk omdat zijn boek 1740 referenties bevat en de bewijslast waterdicht is. En Georgia Ede heeft zijn boek in wat meer begrijpelijke taal kort samengevat in de 4 blog posts, waarnaar ik linkte.

Deze 2 Duitsers doen ook goed onderzoek:

http://www.nutritionandmetabolism.com/content/8/1/75

 
Quote:
En hoeveel hennepolie dien je te nemen? En welke hennepolie??


Volgens mij halen mensen vaak twee dingen door elkaar als ze het het hebben over hennepolie en kanker.

Hennepolie gemaakt van de hempzaad doet bij mijn weten niets tegen kanker en heeft ook nog eens de verkeerde vetten.

Waar het om gaat in dit geval is hemp oil d.w.z. een extract van de hennep plant maar dan van het spul dat normaal wordt gebruikt om te blowen.

Wat je doet is de plant in een bak met alcohol gooien, na enige tijd is de THC en andere zgn cannabanoids opgelost in de alcohol waarna je deze alcohol gaat koken om zodoende een bruin zwarte drap over te houden.

Deze zit vol THC (het spul waar je high van wordt ) en dus die andere cannabanoids.

Als je meer wil weten google maar eens 'Rick Simpson' en 'run from the cure'

Dit werkt iig goed tegen een type huid kanker genaamd BCC.

Ik heb het voor iemand gemaakt die dit type had en is daar nu van genezen. Volgens die Simpson werkt het tegen nog veel meer.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan