Kanker

Sundancer verkoopt DMSO in NL. Helpt waanzinnig bij bindweefselproblematiek!

Mike
Inmiddels heb ik DMSO bij Sundancer besteld,ze hebben het niet in hun webshop maar ik heb ze gemaild en heb het binnen. Zit in een plastic flesje ( normaal koop ik vloeistoffen het liefst in bruine glazen flesjes) maar Sundancer zal het wel goed weten. Het is 100 ml en 99,5% dmso. Verder zat er geen info op,ook niet hoe te bewaren. Ik had er een mail bijgedaan met mijn klachten van de plek bij mijn oor,maar heb geen reactie hierop gekregen,zelfs geen klein kattebelletje bij het pakje. Ik denk dat ze het niet MOGEN om advies te geven. Ik heb geen flauw idee HOE ik het moet gaan gebruiken! heb zo'n beetje alles gelezen via Google over DMSO maar is meest in het Engels,ook de boeken,of in het Duits. Mijn school-engels is in 55 jaar een beetje verdwenen en medische termen snap ik al helemaal niet,dus niet zonder risico. Want: wat is de verdunning die je moet gebruiken als het IN wil nemen? En als je het OP je huid wil smeren? Durf dat toch niet zomaar te gokken als ik het niet weet en het eventueel ook kwaad zou kunnen bij verkeerd gebruik. Zag in het toppic van Tinnitus dat het ook gebruikt kan worden voor je oren,er was een linkje bij,maar kon ook het Engels niet goed begrijpen,mijn man heeft Tinnitus en zou het ook kunnen gaan gebruiken. Gezegd wordt ook van dmso dat het zo stinkt,zo een druppel uit het flesje geroken maar het ruikt helemaal NIET! OF het gaat pas ruiken NADAT je het hebt ingenomen en het in je adem of zweet wel vies ruikt? Iemand advies hoe ik het moet gebruiken??????
 
Op een koele plek bewaren en indien nodig opwarmen om het weer vloeibaar te maken. De DMSO aambrengen op de huid (insmeren). That's it.

Mike
 

Hier heb ik het gekocht. Het hoort in een glazen flesje te zitten.
Ik heb google chrome geinstalleerd en dan wordt het autom. vertaald.
 
UKS-Logo-web-2019-72dpi.png

GRATIS E-BOOK
DMSO - Het kleine molecuulwonder
MOCKUP-UKS-QUADRAT-AUSGEFULLT-Klein.png

bluearrows1-transparent.gif


" data-displaytype="htmlregular" style="box-sizing: border-box;">
Krijg het nu gratis
Vul hieronder uw e-mailadres in en wij sturen u uw GRATIS versie van het nieuwe "E-BOOK: DMSO - The Small Molecule Miracle".



Algemene toestemming: Ja, ik ga ermee akkoord om updates over het eBook te ontvangen, evenals verdere gratis informatie van de Urkornstüberl naar mijn e-mailadres. Ik kan deze toestemming te allen tijde intrekken.

Toestemming voor gegevensbescherming: Gegevensbescherming is erg belangrijk voor ons. Daarom hebben wij in ons privacybeleid precies beschreven hoe zorgvuldig wij met uw gegevens omgaan. Door het formulier in te dienen, gaat u hiermee akkoord.
Hier vindt u ons privacybeleid.
E-BOOK OPSLAAN

incl. mijn 5 gouden regels van de DMSO applicatie
DMSO begrijpen en toepassen
DMSO is een populaire medicijnmaatje in pijntherapie
  • Wat is DMSO?
  • DMSO & het tractoreffect
  • DMSO: Effecten
  • DMSO Studies
  • Hoe DMSO
    toe te passen
  • Mijn 5 gouden regels van de DMSO applicatie
  • Is DMSO gevaarlijk?
  • Enz.
DMSO - Het kleine molecuulwonder
ONTVANG NU UW GRATIS E-BOOK!
UKS-Claim-white-web-2019-72dpi.png

 
Dank je voor de info,ik kende het bedrijf niet. Ik kan op hun site, kan vertalen naar Nederlands,vraag het gratis e-book aan,krijg er ook een mail over en kan het e.book downloaden maar nu kan ik NIET op de translate-knop drukken voor het Nederlands.....wat doe ik verkeerd? Ze hebben een heleboel produkten zie ik, wordt er ook ergens melding gemaakt van INWENDIGE toepassing?
 
Hoi Babba, bedoel je dat je ook google chrome hebt geinstalleerd?
Als ik duitse tekst heb op mijn scherm moet ik ergens een zin met een "handje" zoeken. dan gaat de vertaling automatisch.

Ja inwendig kan ook. Ik heb zelf inwendig genomen maar alleen als ik ook bloed test kom ik erachter of het iets heeft gedaan. Ik heb dus niets getest en niets gevoeld maar vertrouw erop dat het iets doet. Er is zoveel kennis op de site.
Je bedoelt dat het E-boek niet vertaald wordt?
Verder houd ik sommige dingen uit elkaar. Ben nu met Iverm bezig en zou dan geen DMSO nemen.
Verder ben ik niet zo,n held met computers.
 
Hoi Babbe, ik zie dat het boek in het duits wordt doorgestuurd. Kun je dus niet vertalen.
Klopt met andere ervaringen die ik heb als ik een boek wil downloaden.
maar alle teksten staan gewoon op hun site en ik denk dat dat wel vertaald wordt.

DMSO begrijpen en toepassen
DMSO is een populaire medicijnmaatje in pijntherapie
  • Wat is DMSO?
  • DMSO & het tractoreffect
  • DMSO: Effecten
  • DMSO Studies
  • Hoe DMSO
    toe te passen
  • Mijn 5 gouden regels van de DMSO applicatie
  • Is DMSO gevaarlijk?
  • Enz.
 
Inmiddels wel dat linkje over OREN kunnen vertalen in Nederlands. Vanavond eerste keer wat uitwendig op de plek gaan doen. Nog geen idee wat ik INWENDIG kan,1 pure druppel in een glas water? Ik heb geen idee en nog geen advies gekregen van een van jullie.....
 
Wat heb je precies in en/of buiten je oor? Kanker?
Je kunt je AANmelden bij hen dan krijg je rechtstreeks info. is gemakkelijker te vertalen daardoor.
of je kunt ze bellen. Mijn duits is redelijk, ik kan ze een mail sturen voor je.
 
Wat heb je precies in en/of buiten je oor? Kanker?
Je kunt je AANmelden bij hen dan krijg je rechtstreeks info. is gemakkelijker te vertalen daardoor.
of je kunt ze bellen. Mijn duits is redelijk, ik kan ze een mail sturen voor je.
dank voor je aanbod een mail te sturen in het Duits,dat hoeft ( nog) niet. Kun JIJ me dan vertellen HOE je het inwendig hebt gebruikt? 1 druppel op een glas/of een liter of wat dan? Ik heb Sundancer gebeld over inname maar ze mogen/willen/kunnen het me niet vertellen!!! Nu smeer ik 2 x per dag een druppel op de rare plek op mijn wang. HOE lang mag/moet je met iets doorgaan voordat je wat merkt? Weken,maanden?
 
Ik heb aan de kant van de plek op mijn wang nu ook een gevoelige lymfeklier,kan het er mee te maken hebben???
 
ga naar de dokter. je hebt kanker. zonder behandeling met chemo ga je dood. zo simpel is het. die lymfeklier betekent uitzaaiing. slimbo
 
ga naar de dokter. je hebt kanker. zonder behandeling met chemo ga je dood. zo simpel is het. die lymfeklier betekent uitzaaiing. slimbo

Hier nog een advies van een arts op basis van een onderzoek naar de (afwezige) bereidheid onder meer dan 100 artsen om zelf een chemootje te ondergaan of aan hun naasten voor te schrijven https://doctorfarrah.com/2021/11/08/75-percent-of-doctors-in-the-world-refuse-chemotherapy/
 
Laatst bewerkt:
ga naar de dokter. je hebt kanker. zonder behandeling met chemo ga je dood. zo simpel is het. die lymfeklier betekent uitzaaiing. slimbo
Net gelezen gisteravond voor ik naar bed ging,werd er niet vrolijk van! Schoot in de stress,zweten,hartkloppingen,slecht geslapen.....
weet echt niet wat ik er mee moet....Ik WIL maar blijven proberen om er op een andere ( lees alternatieve) manier uit te komen,maar het is niet makkelijk. Ik heb in eigen omgeving niemand die enige kennis heeft van niet-reguliere behandelingen, alleen maar van bestralen en chemo, zucht....
Daarom heb ik 22 februari ( !!) mijn probleem aan het Forum voorgelegd maar nog niet echt iets opgeschoten. De tip van waterstofperoxide om het bloedende korstje mee te behandelen was een goede en dat heeft geholpen. Toen kwam Mike met het advies van DSMO. Dat heb ik besteld bij Sundancer,ze zijn traag met reageren en bestelling sturen. Geen antwoord op mijn mail met vragen over gebruik DSMO. Gebeld: geen info te krijgen HOE ik het INWENDIG ook kan gebruiken,ik doe nu 2x per dag een druppel op de plek maar wil graag het ook oraal gebruiken. Al 2x HIER de vraag gesteld: HOE neem ik het in? Maar niemand die er op antwoordt,het is een voor mij volkomen vreemde vloeistof en durf het niet zomaar ergens in te kieperen.
Dus het duurt maar lang eer ik weer een stapje verder kom en doe ik nu geen stapje achteruit als er klachten BIJ komen? Ik ben er al 2,5 jaar mee bezig en weet het verder ook niet meer hoor.....
 
Ik kwam.niet met DMSO aan, dat was Romagi. Ik kwam met IVM HCQ en Panscur aan. Heb je die geprobeerd?

Mike
 
  1. overkanker.nl › content › dimethyl-sulfoxide-dmsoDimethyl-sulfoxide (DMSO) | Kanker behandeling & preventie


    DMSO is een vloeistof dat andere kleine moleculen helpt om cellen binnen te dringen en zo pijn te verlichten. Het is een bekend middel in de ‘alternatieve’ pijnbehandeling en wordt vaak door mensen gebruikt die last hebben van gewrichtspijn. Bij kanker wordt het toegepast tegen pijn en ontstekingen en om de levenskwaliteit te verbeteren.
  2. kanker-actueel.nl › dmso-dimethyl-sulphoxide-bewijst-waardeDMSO (Dimethyl Sulphoxide) bewijst waarde in studies bij...


    De DMSO voorziet de kankercellen (en omliggende cellen) van een alternatieve zuurstofbron. DMSO fungeert dus als backup-zuurstoftransportsysteem wanneer de hemoglobine niet meer goed werkt. De hemoglobine werkt niet goed bij kanker, omdat kankercellen een anaerobe stofwisseling hebben en geen CO2 uitscheiden..
  3. eindtijdnieuws.com › dmso-een-gewaardeerd-wondermineraal-metDMSO: gewaardeerd wondermineraal met ongelooflijk veel voordelen


    19-12-2021 · DMSO kan een viruseiwitcoating oplossen, waardoor de viruskern onbeschermd blijft en het nucleïnezuur ervan wordt blootgesteld aan het immuunsysteem. Plaatselijk toegepast, verlicht het de wondjes, die optreden als gevolg van gordelroos.
  4. www.apotheek.nl › medicijnen › dmsoDMSO | Apotheek.nl


    Wat doet DMSO en waarbij gebruik ik het? DMSO (dimethylsulfoxide) is een medicijn dat snel doordringt in alle weefsels van het lichaam en plaatselijk de bloedvaatjes verwijdt, de zenuwen minder prikkelbaar maakt en ontstekingen remt. Het neutraliseert ook giftige afbraakstoffen van bepaalde medicijnen tegen kanker.
  5. www.gezondheidziekte.com › Kanker › 1003007913Voordelen achter DMSO's Success - Kanker


    DMSO wordt gebruikt voor verschillende doeleinden. Het wordt hoofdzakelijk gebruikt voor pijnverlichting. Het wordt ook gebruikt voor brandwonden, koortslip, artritis, kanker pijn, cerebraal oedeem, botziekten, ademhalingsproblemen, enz. Het vermindert de ontsteking en zwelling van de gewrichten en geeft verlichting. Het geeft je snel verlichting.
  6. natuurlijkegenezing.eu › index › 2021/07/31DMSO voor behandeling van: Lever, nieren, hersenen, trombose,...


    31-07-2021 · DMSO voor behandeling van: Lever, nieren, hersenen, trombose, witte bloedlichamen, astma, vaccinatie schade, acne, hoge cholesterol, herpus, hartaanval, aspergus, ADHD, hormoonbalans, kanker, antioxidant, littekenweefsel, aambeien, tenniselleboog, diabetes, fibromyalgie, atrhitus, dwarslaesie, gewrichten, rimpels. natuurlijk juli 31, 2021
  7. www.gezondheidziekte.com › Kanker › 1003007859Waar te DMSO kopen? - Kanker - Ziekten en Voorwaarden


    Maar nu een dag mensen gebruik van dit product voor de behandeling van vele ziekten. Het is een effectief product voor huidaandoeningen, ontstekingen, kanker, gewrichtspijn, spierpijn, enz. Het is zeer belangrijk DMSO kopen van een betrouwbaar bedrijf doeltreffende en nuttige resultaten.
  8. www.annetteschaap.nl › parkinson › detoxDMSO - een gewaardeerd wondermiddel - Annette Schaap


    thyroiditis, colitis ulcerosa, lepra, kanker en andere ziektebeelden. Stop voor DMSO door de Amerikaanse Food and Drug Administration . Na de eerste euforie een vermeend wondermiddel in handen te houden, volgde 1965, de tijdelijke stopzetting . van DMSO, de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA) heeft een verbod uitgesproken omdat ratten,
 

DMSO-toepassing​

Belangrijke antwoorden en tips voor het omgaan met DMSO voor verschillende toepassingsgebieden​

Voordat een aanvraag met DMSO wordt uitgevoerd, zijn er een paar basispunten waarmee u rekening moet houden:
  • Gebruik DMSO niet puur
  • Verdunning kan het beste worden gedaan door osmosewater (gedemineraliseerd water). Dit water is goedkoop in te kopen bij DM.
  • De te behandelen huidgebieden moeten vrij zijn van vuil, cosmetica en verzorgingscrèmes. Deze bevatten vaak een verscheidenheid aan stoffen die niet in het organisme thuishoren.
  • Bij het wrijven in uw handen moet ervoor worden gezorgd dat u schone en residuvrije handen krijgt. Rubberen of plastic handschoenen moeten worden vermeden.
Door zijn uitstekende transportmatrix is DMSO in staat om stoffen in het organisme te brengen die anders niet in staat zouden zijn om de huidbarrière te penetreren. Als u ook de helende eigenschappen van DMSO wilt combineren met geschikte actieve ingrediënten, kunt u DMSO als transportmatrix gebruiken. Dit feit kan worden gebruikt voor therapeutisch zinvolle en geschikte actieve ingrediënten. Medische stoffen kunnen zo door de huid worden opgenomen.
In de literatuur zijn er richtlijnen over concentratie en de toepassingsgebieden. Over het algemeen wordt de stamoplossing met een zuiverheidsgraad van 99,9% verdund met gedestilleerd water, afhankelijk van de indicatie en het lichaamsdeel. Deze maatregel is bedoeld om overdosering en bijwerkingen te voorkomen die dat niet hoeven te zijn.
Bij het aanbrengen van de therapeutische DMSO-oplossing moet ervoor worden gezorgd dat er geen stoffen die tot verontreiniging leiden in de oplossing terechtkomen. Bruin glas, dat beschermt tegen UV-straling, is het meest geschikt als opslagvat.

Toepassingen​

De toepassingsgebieden en toepassingsmogelijkheden van DMSO zijn diverser dan bijna elk ander natuurproduct. DMSO kan zelfs helpen bij gezondheidsstoornissen die al als chronisch worden beschouwd en waarbij veel andere therapiemethoden hebben gefaald. In de volgende secties worden de therapie-opties voor zowel intern als extern gebruik uitgelegd. De onderstaande secties moeten meer worden begrepen als DMSO-toepassingsvoorbeelden en bestrijken geenszins het volledige scala aan toepassingen.
MAISON NATURELLE DMSO (1000 ml) – 99,9% farmaceutische zuiverheid – dymethylsulfoxide ph. EUR onverdund – in...
MAISON NATURELLE DMSO (1000 ml) – 99,9% farmaceutische zuiverheid – dymethylsulfoxide ph. EUR onverdund – in...


Check op Amazon!

Externe therapie​

Voor de behandeling van spieren, pezen en gewrichten wordt een oplossing van DMSO en magnesiumchloride aanbevolen. De mengverhouding moet 40 % DMSO en 60 % magnesiumchlorideoplossing zijn. Typische symptomen zijn peesontsteking aan de voeten, knieën, ellebogen of schoudergewricht. Artrose en artritis zijn meestal ook goed geschikt voor de behandeling van deze oplossing. De toepassing kan worden gedaan door met de hand te wrijven of met een natuurlijke borstel. De belichtingstijd moet 30 minuten zijn.
Voor de behandeling van littekens kan ook een magnesiumchloride-oplossing worden gebruikt. De door Dr. Hartmut Fischer aanbevolen mengverhouding is echter 60% DMSO en 40% magnesiumchloride. Als alternatief voor magnesiumchloride beveelt hij het gebruik van ochtendeigenurine aan. De belichtingstijd is ook 30 minuten.
(De magnesiumchloride-oplossing kan worden bereid met de zeer goedkope magnesiumchloride-hexahydraat zelf. Een goede oplosbaarheid is ongeveer 30% magnesiumchloride hexahydraat en 70% gezuiverd water)
BESTSELLER NR. 1
Diacleanshop Pure Pharmaceutical Grade Magnesiumchloride Hexahydraat, 1 kg
Diacleanshop Pure Pharmaceutical Grade Magnesiumchloride Hexahydraat, 1 kg
  • TOPKWALITEIT: Onze Dr. Lohmann Diacleanshop Magnesiumchloride Hexahydraat Poeder is de zuiverste farmaceutische kwaliteit volgens Ph. Eur. Het gehalte aan magnesiumchloride hexahydraat...
  • PRAKTISCH: U krijgt 1 kg van ons hoogwaardige minerale zout in een afgesloten zak, die in een hersluitbare, luchtdichte en waterdichte emmer wordt geplaatst. Hoe te behouden...
  • VEELZIJDIG: Magnesiumchloride hexahydraat is veelzijdig. Je kunt het gebruiken om je persoonlijke magnesiumolie te maken of het gebruiken als badadditief voor een magnesiumbevattend voetbad of een volledig bad.
Vanaf 11,99 EUR
Check op Amazon!
Op het gezicht kan een oplossing van 10% DMSO en 9 delen isotoon zeewater worden gebruikt. Als alternatief voor zeewater kan ook verse en pure aloë vera worden gebruikt. Cosmetica en hulpstoffen mogen pas na twee uur worden gebruikt. De wateropname wordt verbeterd en de gezichtshuid wordt strakker gemaakt.

DMSO-concentratie voor uitwendig gebruik​

DMSO wordt verdund aangebracht, afhankelijk van het lichaamsdeel en het type toepassing. De methode van toepassing kan extern of intern zijn door orale inname of injectie. Bij extern gebruik moet worden opgemerkt dat het lichaam in verschillende regio's verschillende huidtypen heeft, die meer of minder gevoelig zijn. Zo kan een hogere concentratie worden gebruikt op de ledematen (armen en benen) dan bijvoorbeeld in het gezicht of de neusbijholten.
  • 1% DMSO-oplossing: oogdruppels
  • 15 % DMSO-oplossing: oplossing voor injectie in steriele vorm
  • 25% DMSO-oplossing: gezicht en hoofdoppervlak
  • 50% DMSO-oplossing: romp, armen en nek
  • 75% DMSO-oplossing: wratten, aften en steenpuisten op voeten en benen
(Bron: Dr. Hartmut Fischer. Auteur van het boek "The DMSO Handbook: Hidden Healing Knowledge from Nature")

Interne toepassing​

Enkele typische toepassingen voor intern gebruik van DMSO zijn atherosclerose en veneuze ontsteking, degeneratieve zenuwziekten, cystitis, reuma, fibromyalgie en chronische migraine. Om de uiachtige smaak van DMSO te verzachten, kan de DMSO worden gedronken met sappen of thee. 1 tot 4 lepels worden in een glas van 0,2 tot 0,3 liter geroerd en vervolgens gedronken. De ervaring heeft geleerd dat vers citroensap de muffe lichaamsgeur verzacht die optreedt tijdens de stofwisseling.
Bij sinusitis, tinnitus, neuspoliepen en chronische otitis media zijn concentraties van 15% DMSO en 85% autologe urine of magnesiumchlorideoplossing succesvol gebleken.

DMSO als oplossing voor injectie​

Voor dit doel zijn er nu kant-en-klare mengsels in ampullen. Deze oplossing kan ook worden gebruikt voor infusies. Er zit 7,5 gram pure DMSO in en als verdunning kan rechtshandig melkzuur, procaïne of magnesiumchloride worden geselecteerd.
Door de voorverdunning is het gebruik van plastic spuiten onschadelijk. Indicaties voor het gebruik van DMSO-injecties voor de behandeling van littekenweefsel, bevordering van tandvleesregeneratie, gewrichtsinjecties tegen kraakbeendegeneratie in gewrichten.
In de infusies wordt de inhoud van de ampullen in de zoutoplossing geplaatst. Infusies veroorzaken een intensievere overstroming van DMSO in de bloedsomloop dan het geval is bij orale inname. Bovendien kan de infusievloeistof worden gecombineerd met andere heilzame stoffen zoals vitamines, op voorwaarde dat ze geschikt zijn voor infusie.

Transportmatrix en kanaalopener​

De diverse eigenschappen van DMSO als enige actieve ingrediënt zijn uitzonderlijk. Het wordt nog indrukwekkender wanneer de transportmatrix wordt gebruikt om meer actieve ingrediënten toe te voegen. De kanaalopeningseigenschappen zorgen ervoor dat andere nuttige stoffen beter op de plaats van het evenement aankomen. Evenzo kunnen ziektebevorderende metabole producten en vergiften beter worden verwijderd.

Voordelen van DMSO als oplosmiddel voor kruidenextracten​

Alcohol wordt gebruikt als extract en oplosmiddel voor kruiden en allerlei tincturen. DMSO biedt veel voordelen ten opzichte van alcohol. Het dipoolmoment is twee keer zo hoog als bij alcohol of water en is daardoor veel dynamischer. Een DMSO-extract heeft een uitgebreider effect door zijn eigen potentie en door een toename van het effect van andere stoffen dan het geval zou zijn met de gebruikelijke extractiemiddelen. Andere voordelen ten opzichte van alcohol zijn de lage toxiciteit. Niet alleen voor kinderen en mensen met een overwonnen alcoholverslaving zijn kruidenextracten met DMSO een uitstekend alternatief.
Veelzijdige kruiden en extracten zijn bijvoorbeeld brandnetel, bijvoet, kaardwortel, propolis of wierook. Deze zijn goedkoop en kunnen zelfs deels zelf worden opgehaald.

Bijwerkingen​

Mogelijke bijwerkingen van het uitwendig gebruik van DMSO​

Bij uitwendig gebruik is er vaak een lichte verbranding of jeuk gedurende een beperkte periode. Deze "bijwerking" is het merkbare werkelijke effect van DMSO. De kleinste bloedvaten verwijden zich en er vindt een verhoogde metabole activiteit plaats, waardoor het mogelijk is om inflammatoire metabolische producten te transporteren en DMSO en andere actieve ingrediënten naar de plaats van de ziekte te transporteren. Dit kan leiden tot roodheid van de huid, die meestal na 2 tot 3 uur verdwijnt, evenals de lichte verbranding of jeuk. Bruinogige mensen zouden deze symptomen veel minder moeten waarnemen dan mensen met blauwe ogen.
Bij DMSO-toepassing is het transport van natuurlijke vetten veel intensiever. Om een droge huid te voorkomen, is het raadzaam om het betreffende gebied een uur na het aanbrengen te voeden met natuurlijke vetten. Aloë vera is hier ook bij uitstek geschikt voor.

Mogelijke bijwerkingen van interne toepassing​

Bij gelijktijdig gebruik van DMSO via injectie of orale inname zijn deze huidverschijnselen niet bekend. In sommige gevallen is er verhoogde speekselvloed, wat kan worden toegeschreven aan het begin van parasympathische toon (genezingsfase). Dit wordt gedaan door het remmende effect op acetylcholinesterase.
Het uitstellen van de excitatiefase naar de herstel- en genezingsfase is te begunstigen door de DMSO. Dit bevordert de spijsvertering en glandulaire activiteit, wat de verhoogde speekselvloed verklaart. Af en toe treden vermoeidheid, hoofdpijn of duizeligheid tijdelijk op, wat wordt toegeschreven aan het vaatverwijdende effect.

Verdraagbaarheid met medicatie​

DMSO kan op verschillende gebieden worden gebruikt als een versterker van actieve ingrediënten in geneesmiddelen. DMSO kan bijvoorbeeld worden gebruikt om de doses cortison te verlagen. Dit effect is ook bekend bij sommige pijnstillers en antibiotica. Voor het grote aantal geneesmiddelen dat vaak op de markt wordt gebruikt, is de versterkende werking van de actieve ingrediënten niet onderzocht.

Effect​

De toepassingsmogelijkheden van DMSO zijn even breed als de positieve eigenschappen van dit actieve ingrediënt. Het volgende is een overzicht van het scala aan verbazingwekkende effecten:
  • bacteriostatisch
  • drainerend (diureticum)
  • versterkend effect op andere geneesmiddelen
  • "Losmaken" in bindweefsel (antifibroplastisch)
  • Diffusiebevorderend voor andere stoffen (sleepfunctie)
  • Parasympatikoton (bevordering van genezingsfasen)
  • celintegratief (beschermend voor stoornissen in de bloedsomloop en hypothermie)
  • het bevorderen van wondgenezing
  • membraan-actief (membraandoordringend in biologische systemen)
  • ontstekingsremmend
  • pijnstillend (pijnstillend, zenuwblokkerend)
  • kalmeren en concentratie bevorderen
  • Excitatie van de immuuncellen
  • vaatverwijden
  • antioxidant (hydroxyl radicale aaseter)
  • bevorderend effect op celfunctie en celdifferentiatie
  • antistollingsmiddel (antiplatelet aggregatie)
  • blokkeert calciuminstroom (hartspierkracht neemt toe)
  • celbeschermend bij vorst
  • modulerend naar de bloedlipiden
  • Litteken gladmakende, collagenase-achtige activiteit (collageen oplossen)
  • antisclerotisch (remt vasculaire verkalking)
  • het vergroten van de diepte van de ademhaling
  • moduleren tot celdeling en apoptose
  • hogere zuurstofverzadiging in het weefsel
Het effect van DMSO is gebaseerd op actieve therapeutische effecten aan de ene kant, aan de andere kant wordt de parasympathische / vagotonische modus extra gestimuleerd, wat de zelfgenezing aanzienlijk initieert. Daarnaast kan de transportmatrix gebruikt worden voor andere stoffen die een positieve invloed hebben op het genezingsproces.

Video over de toepassing​

(met Dr. Hartmut Fischer, bestsellerauteur van het boek "Das DMSO-Handbuch: Verborgenes Heilwissen aus der Natur")



Gebruiksaanwijzing voor de juiste concentratie voor het gebruik van dimethylsulfoxide​

DMSO Oogdruppels​

  • 1% zuivere DMSO-oplossing en 99% gedestilleerd water. De afgewerkte oplossing wordt vervolgens gevuld in apotheekflacons met glazen pipet van bruin glas.
BESTSELLER NR. 1
10x apotheek injectieflacons 30ml gemaakt van bruin glas met wit/rood glazen pipet
10x apotheek injectieflacons 30ml gemaakt van bruin glas met wit/rood glazen pipet
  • Direct uit voorraad leverbaar tegen groothandelsprijzen. Daarnaast bespaar je via onze set aanbiedingen
  • Uit Duitse productie, vervaardigd in apotheekkwaliteit volgens de Europese Farmacopee
  • Glastype III (DIN 719 of containerklasse III volgens DIN 52339-TO180) vervaardigd onder cleanroomomstandigheden
Vanaf 13,50 EUR
Check op Amazon!

Als oplossing voor injectie in steriele vorm​

  • Deze applicatie is alleen bedoeld voor artsen en alternatieve beoefenaars die gewetensvol met het onderwerp DMSO zijn omgegaan en een overeenkomstige indicatie hebben.

Toepassing in het gezicht en hoofdgebied​

  • 25% zuivere DMSO-oplossing en 75% gedestilleerd water. Voor dit doel is een spuitfles met verstuiver gemaakt van apothekersglas / bruin glas met geschikt.
BESTSELLER NR. 1
3 stks 30ml spuitfles kleine glazen fles met verstuiver - apotheker glas sprueh fles gemaakt van bruin glas set inclusief hulpaccessoires
221 reviews tonen!
3 stks 30ml spuitfles kleine glazen fles met verstuiver - apotheker glas sprueh fles gemaakt van bruin glas set inclusief hulpaccessoires
  • Pakket bestaat uit: 3Pack 30 ml Amber glazen flessen, 3 fijne nevelsproeiers & stofkap, 1 plastic trechter 1 plastic druppelaar
  • Uitstekend gereedschap: sproeiers voor vervanging, trechters en pipetten voor het vullen van vloeistof en borstel voor reiniging.
  • Mini Size: Perfect voor uw parfum, essentiële oliën. Handig voor op reis, picknick.
Vanaf 9,98 EUR
Check op Amazon!

Armen, nek en rompgebied​

  • 50% DMSO-oplossing en 50% gedestilleerd water. Voor de afgewerkte oplossing zijn apotheekflessen van amberglas het meest geschikt. De toepassing gebeurt door te wrijven met schone en handen.
BESTSELLER NR. 1
hocz 10 x 100 ml druppelfles glazen flessen met druppelinzetstuk | Kleuren bruin glas | Capaciteit: 100 ml | Apotheker fles | Dosering...
hocz 10 x 100 ml druppelfles glazen flessen met druppelinzetstuk | Kleuren bruin glas | Capaciteit: 100 ml | Apotheker fles | Dosering...
  • Materiaal: de flessen zijn gemaakt van hoogwaardig, bruin glas
  • De diameter van de flessen is 4,7 cm met een hoogte van 11,4 cm | De capaciteit is 100 ml.
  • De kleine spuitflesjes van bruin glas zijn voedselveilig en universeel toepasbaar voor zelfvulling met lichtgevoelige vloeistoffen.
Vanaf 16,49 EUR
Check op Amazon!

Huidaandoeningen zoals wratten, aften en steenpuisten op voeten en benen​

  • 75% DMSO-oplossing en 25% gedestilleerd water. De afgewerkte oplossing wordt gevuld in apotheekflacons met glazen pipet gemaakt van amberkleurig glas. De te behandelen gebieden worden besprenkeld met de oplossing.
BESTSELLER NR. 1
Oputec 10 x 100 ml pipetfles met glazen pipet + 10 etikettetiketten - apothekersflessen met pipet voor...
Oputec 10 x 100 ml pipetfles met glazen pipet + 10 etikettetiketten - apothekersflessen met pipet voor...
  • GEMAKKELIJK DOSEREN - De robuuste glazen fles heeft een deksel met geïntegreerde pipet.
  • GEURLOOS & VAATWASMACHINEBESTENDIG - De amberkleurige glazen flessen zijn absoluut geurloos en kunnen in de vaatwasser gereinigd worden. Reinig de pipetbevestiging met de hand.
  • UNIVERSEEL TOEPASBAAR - Voor de dosering van bijna alle denkbare vloeistoffen. Oogdruppels, aroma's, essences en oliën zijn slechts een greep uit manieren om deze pipetflessen te gebruiken.
Vanaf 14,95 EUR
Check op Amazon!
Wereldwijd zijn er meer dan 10.000 studies waarin de effectiviteit en voordelen als remedie zijn bewezen. Deze kennis wordt blijkbaar onderdrukt door de farmaceutische lobby. DMSO zelf is volledig niet giftig en de Duitse expert voor deze helende stof zegt: "DMSO is veiliger dan aspirine".
Er zijn wereldwijd ongeveer 11.000 studies en ongeveer 40.000 artikelen over de positieve effecten van DMSO. (Het is ongelooflijk dat de farmaceutische industrie kennis zo onderdrukt.)

Toepassing van DMSO in de diergeneeskunde​

In de diergeneeskunde wordt DMSO vaak gebruikt als een remedie voor pijnverlichting en het bestrijden van ontstekingen. DMSO wordt ook met succes gebruikt bij paarden, honden en andere huisdieren voor reumatische en artritische klachten. Als spinale verwondingen optreden bij paarden, worden DMSO-injecties in veel gevallen aanbevolen. Anders is topische toepassing (dermale toepassing) de gebruikelijke procedure in de diergeneeskunde.

Resultaat​

Door de eenvoudige toepassing en de verscheidenheid aan mogelijke toepassingen staat DMSO niet alleen open voor natuurgenezers en artsen die openstaan voor natuurgeneeskunde, een bewezen remedie voor een breed therapeutisch spectrum. Voor mensen die zich verantwoordelijk gedragen, biedt deze natuurlijke stof, die als veilig wordt beschouwd, een nuttige aanvulling op de medicijnkist.
Misschien bent u ook geïnteresseerd in:

Bronnen Hints!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.675
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan