Kanker


WORLD WTHOUT CANCER" door G. EDWARD GRIFFIN.
 
Laatst bewerkt:
PSA waarden van ca 1900 gedaald naar ca 230
Ijzer tekort

Volgens hen ligt daling uiteraard volledig aan de 1ste hormonenkuur en de 1ste zesmaandelijkse spuit. Ik vind dit toch een zeer serieuse daling, van ca 85%. De norm is tss 0 en 4, dus dar ztten we nog ver vanaf met 230.

Vandaag is er een volgende hormonenkuur voorgeschreven tesamen met Prediznon.(cortizonen)
 
Laatst bewerkt:
erytrocyten
hemaglobine
hematocriet
gemiddeld corpusculair volume
gemiddeld corpusculair hemoglobine
gemiddelde copusculaire hemoglobineconcentratie
hematietdispersie

Allen te laag
en
een veel te laag ijzer
en
ureum te hoog
en
alkalische fosfatase veel te hoog
 
erytrocyten
hemaglobine
hematocriet
gemiddeld corpusculair volume
gemiddeld corpusculair hemoglobine
gemiddelde copusculaire hemoglobineconcentratie
hematietdispersie

Allen te laag
en
een veel te laag ijzer
en
ureum te hoog
en
alkalische fosfatase veel te hoog
Mss ipv elke dag een rauw ei om de andere dag eentje in de ontbijtsloothie wegens dat tehoog aan ureum. Iemand een idee ?
 
Mss ipv elke dag een rauw ei om de andere dag eentje in de ontbijtsloothie wegens dat tehoog aan ureum. Iemand een idee ?
Ureum moest ik even opzoeken, echter als ik dan lees "Ureum is een stof die ontstaat in de lever door de verbranding van eiwitten en dat uit het bloed gefiltreerd wordt door de nieren." dan zou ik eerder denken om lever en nieren te suppleren zodat die organen gesteund worden in hun werk.
 

“Sorry, we zaten ernaast. U heeft nooit kanker gehad.”​

healthwatch.eu

Kankerdiagnose bij miljoenen onterecht

Miljoenen mensen, die dachten dat ze een levensbedreigende vorm van kanker hadden en behandeld werden, kregen later te horen: "Sorry, we zaten ernaast. U had eigenlijk nooit kanker."
healthwatch.eu
 
Ureum moest ik even opzoeken, echter als ik dan lees "Ureum is een stof die ontstaat in de lever door de verbranding van eiwitten en dat uit het bloed gefiltreerd wordt door de nieren." dan zou ik eerder denken om lever en nieren te suppleren zodat die organen gesteund worden in hun werk.

Dacht ik ook.
Maar in het begin was ik aan het twijfelen daar hij nu dagelijks een rauw ei in zijn ontbijtsmoothie doet en dus voordien nooit zoveel ei at en hiermede misschien problemen had voor verwerking.
 
Dacht ik ook.
Maar in het begin was ik aan het twijfelen daar hij nu dagelijks een rauw ei in zijn ontbijtsmoothie doet en dus voordien nooit zoveel ei at en hiermede misschien problemen had voor verwerking.
Hoe voelt je vader zich bij dat dagelijks ei? Het is geen wet dat hij dit neemt natuurlijk. Iemand is zelf zijn beste graadmeter immers.
Qua verwerking [van voeding] zal je al wel aan het werk zijn gegaan vermoed ik.
Stress vermijden blijft het devies. Al die onderzoeken werken daar helaas niet aan mee.
Ik liep ook nog te denken dat al die waardes ook maar door mensen bepaald zijn. Wat zeggen ze nou echt? Kortom, ik zou liever aan je vader vragen hoe het met hem gaat, hoe hij zich voelt.
 
Laatst bewerkt:
Hoe voelt je vader zich bij dat dagelijks ei? Het is geen wet dat hij dit neemt natuurlijk. Iemand is zelf zijn beste graadmeter immers.
Qua verwerking [van voeding] zal je al wel aan het werk zijn gegaan vermoed ik.
Stress vermijden blijft het devies. Al die onderzoeken werken daar helaas niet aan mee.
Ik liep ook nog te denken dat al die waardes ook maar door mensen bepaald zijn. Wat zeggen ze nou echt? Kortom, ik zou liever aan je vader vragen hoe het met hem gaat, hoe hij zich voelt.

Hij heeft geen probleem met dat ei.

Zijn voeding bestaat uit :
Ontbijt ; een smoothie van melk, 1 klein glas, met wat havermout, een rauw ei, een banaan en wat bessen of een aardbei voor de smaak. Toegevoegd ook : fenbendazole, 1 IVM en zinc (totaal ongeveer een halve liter)

Middageten : bataat, grasgevoerd kalf of varken en groenten

Avondeten : meestal de overschot van smiddags, gisteeren bv bruine bonen met spek

Een dan gedurende dag nog 2x half potje griekse yogurt met fenbendazole

3x daags H2O2
3x daags sole en vit C
3x daags Vit D
1x magnesium

en dan savonds nog eens IVM, momenteel 5 terug afbouwend naar 2

Groenten ga ik wat aanpassen naar meer peul voor de ijzer,en ook minimum 1x/week lever

vrijdags steeds basmati met ''spaghettiesaus'', zelfgemaakt. Moeten alleen nog wat meer grasgevoerd gehakt bestellen. Vroeger was dat steeds spaghetti.

Alle brood weg (was trouwens supermarktbrood) en nu nog 1 brood, desem en eco, per maand.

80j, 163cm en behoud voorlopig de 51kg

Het enige wat stoort is de heup, waarvoor operatie was voorzien maar nu dus voorlopig niet doorgaat. Mobiliteit is beperkt, met wandelstok, en pakt hiervoor toch een pijnstiller.
 
Onderzoeken ed zijn er voorlopig niet, wel 20/2 terug bloed om dan te zien hoe dit geevoluweerd is.
 
@JVG
Tijd terug heb ik eea opgezocht over prostaatkanker daar velen in mijn naaste omgeving dezelfde diagnose hebben gekregen afgelopen tijd.
Viel me op dat zink negatief werkt. Zoek hier maar eens op.
Vitamine C is opjagend volgens Germaanse Geneeskunde. Verder doet het koper [nodig voor de aanmaak van ijzer] en vitamine B 12 [ook nodig voor aanmaak van ijzer] dalen.
De suppletie brengt m.i. zeer waarschijnlijk onbalans.

Vitamine D apart suppleren: levertraan lijkt me verstandiger. Is tegelijk weer een ondersteuning voor de lever.

Bananen blijken / kunnen opname van voedingsstoffen te hinderen. Zie Juglen Zwaan.

Verder ben ik zeer beslist niet objectief daar ik tegenstander van suppletie en chemie ben.
Gezien de gedaalde PSA waarde denk ik dat er enorme winst is en hoop ik dat jullie snel overstappen op alle medicatie en suppletie overbood te kieperen om zo verder onbalans te voorkomen.

Wat ik mis is medicinale marihuana en/of CBD. Maar ook hier verkies ik een plant voor chemie. CBD geeft rust en stilt pijn. Alleen weet ik natuurlijk niet wat het standpunt van je vader hierin is. Ik geef het in ieder geval ter overweging mee.

Nogmaals, hoge PSA waarde hoeft niet te duiden op prostaatkanker. Verder staan problemen met de prostaat synoniem aan verlies [van een dierbare] vernam ik.
Val dus niet zozeer de kwaal aan, maar probeer opbouwend te werken met voeding en rust.

Sterkte voor je vader en jou. Pas ook goed op jezelf. Jouw liefdevolle acties kosten jou ook weer energie, die je toch ook moet bewaken.
 
Ik had een groot gezwel die is weggesneden nou hoppa nu zeg je het zelf, je geneest je lichaam niet volledig tenzij je.. enz enz

Maar HOE herstel je je CZS? that's the question... HOE reinig je je afvalsysteem? Hierbij komt mogelijk de hulp van een orthomoleculair arts of homeopaat om de hoek kijken...
 
@JVG
Tijd terug heb ik eea opgezocht over prostaatkanker daar velen in mijn naaste omgeving dezelfde diagnose hebben gekregen afgelopen tijd.
Viel me op dat zink negatief werkt. Zoek hier maar eens op.
Vitamine C is opjagend volgens Germaanse Geneeskunde. Verder doet het koper [nodig voor de aanmaak van ijzer] en vitamine B 12 [ook nodig voor aanmaak van ijzer] dalen.
De suppletie brengt m.i. zeer waarschijnlijk onbalans.

Vitamine D apart suppleren: levertraan lijkt me verstandiger. Is tegelijk weer een ondersteuning voor de lever.

Bananen blijken / kunnen opname van voedingsstoffen te hinderen. Zie Juglen Zwaan.

Verder ben ik zeer beslist niet objectief daar ik tegenstander van suppletie en chemie ben.
Gezien de gedaalde PSA waarde denk ik dat er enorme winst is en hoop ik dat jullie snel overstappen op alle medicatie en suppletie overbood te kieperen om zo verder onbalans te voorkomen.

Wat ik mis is medicinale marihuana en/of CBD. Maar ook hier verkies ik een plant voor chemie. CBD geeft rust en stilt pijn. Alleen weet ik natuurlijk niet wat het standpunt van je vader hierin is. Ik geef het in ieder geval ter overweging mee.

Nogmaals, hoge PSA waarde hoeft niet te duiden op prostaatkanker. Verder staan problemen met de prostaat synoniem aan verlies [van een dierbare] vernam ik.
Val dus niet zozeer de kwaal aan, maar probeer opbouwend te werken met voeding en rust.

Sterkte voor je vader en jou. Pas ook goed op jezelf. Jouw liefdevolle acties kosten jou ook weer energie, die je toch ook moet bewaken.

Het hoeft inderdaad niet op prostaatkanker te wijzen, maar er zouden ook over het hele lichaam uitzaaiingen zijn.

Bananen blijken / kunnen opname van voedingsstoffen te hinderen. Zie Juglen Zwaan.

In de smoothie zit 1 banaan en de rest is melk, ei en havermout, dus zoals ik het begrijp gaat dit geen invloed hebben op die flavonolen want die zitten daar niet in. En die banaan zit er inderdaad in puur voor de smaak.

Die medicatie dat zal moeilijker worden om te overtuigen voorlopig.

CBD pakt ie ook, 3x 1druppel (15%)

I
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.373
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan