Kanker

Ja die man kon echt wel HEEEEEL wat pondjes verliezen.
Volgens mij moet je iemand als die man van 207 kg echt niet vergelijken met mensen met een gewoon gewicht.
Vasten kan wel maar dan bv een weekend. Naast watervasten bestaan er nog verschillende soorten van vasten.

"Vraag je je weleens af hoe lang een mens zonder eten kan? Als we afgaan op de gegevens die bekend zijn over hongerstakers, dan kun je 46 tot 73 dagen zonder voedsel voor je overlijdt. Hoe lang je zonder eten kan, is deels afhankelijk van hoeveel lichaamsvet je hebt."
 
Precies, maar een zeeeeer dikke man kun je niet vergelijken met gewone mensen.
sommigen doen het omdat ze te dik zijn, anderen doen het omdat ze het voor hun gezondheid doen. Ooit ben ik begonnen met een lang-weekend onder begelijding. Was heel goed bevallen.
En de verschillende methodes zijn op google te vinden. Helemaal voor de lol zou ik het zeker niet doen.
 
Het gaat over mensen met een doorsnee gewicht in bovenstaand artikel, dus niet over zeeeeer dikke mensen.
Langer medisch watervasten lijkt jou niet wat, dat is duidelijk,.
Is ook niet bedoeld voor 'watjes' ;)
 
Weet je hoe vaak ik vastenkuren heb gedaan?
Mistens 4.
Ik heb nu een darmprobleem. daar gaat al mijn aandacht naar toe.
Sapjeskuren volgen is geen vasten hoewel dat wel als zodanig aangeprezen wordt.
Die sapjeskuren zijn om te reinigen, wat je enkel bereikt als ze goed samengesteld zijn zonder veel te zoete (fruit-) sapjes.
Het gaat niet om 'het gedaan hebben', maar om het doen.
Intermitting fasting is een goede start waarbij je darmen goed tot rust komen:
 
Ach, we wisten het al maar toch een leuke samenvatting:

Suikervrij dieet geeft kankerremissie

Hoofd van de naturopathische NatureWorksBest Cancer Clinic (Arizona), Dr. Colleen Huber, analyseerde gegevens van 317 kankerpatiënten die sinds 2006 in haar kliniek werden behandeld. De kankerremissie lag volgens deze gegevens een stuk hoger bij de patiënten met een suikervrij dieet. Diegenen die alle voedingsaanbevelingen van de kliniek volgden, waren er nog 83 % in remissie. Het percentage was slechts 17 %. bij patiënten die de naturopathische behandelingen volgden, maar het suikerverbod negeerden.

In de NatureWorksBest kliniek krijgen patiënten een ruime keuze aan diëten. Wel dringt de kliniek erop aan geen suiker of andere zoetmiddelen te eten. Deze aanpak verschilt dus van de reguliere dieetaanpak.

Kanker voedt zich met suiker

Steeds meer onderzoek laat zien dat kankercellen afhankelijk lijken te zijn van suiker en dat insulineresistentie een belangrijke rol lijkt te spelen. In een Vlaams onderzoek werd niet alleen gezien dat suiker de kankercellen voedt, het verandert ook ‘het gedrag’ van de kankercellen.

Het Vlaams Instituut voor Biotechnologie (VIB), de KULeuven en de Vrije Universiteit Brussel (VUB), deden hier negen jaar onderzoek naar! Hieruit blijkt dat kanker zich voedt met suikers en dat het eten van suiker kankercellen agressiever maakt. Hierdoor zouden kankercellen sneller groeien en zouden chemobehandeling minder goed aanslaan.

De huidige voedingsadviezen voor mensen met kanker staan lijnrecht tegenover deze conclusie. Mensen met kanker krijgen nu vaak het advies suikerrijke producten te eten. De reden hiervoor zou zijn, dat mensen met kanker veel energie en voedingsstoffen nodig hebben.

Het advies van de onderzoekers is om geen suikerrijke producten te eten wanneer je kanker hebt, maar over te stappen op voeding zonder suiker. Het gaat dan niet om alleen suiker, maar ook om voeding waar je lijf suiker van maakt, zoals brood, meel, pasta etc. Het gaat dus om álle koolhydraten. Zorg wel dat je de koolhydraten vervangt door een andere brandstof, zodat je geen energietekort krijgt.

Wij weten natuurlijk al lang dat koolhydraten niet de enige bron van energie is en dat suikers geen voedingsstoffen bevatten. Het is zelfs zo dat vetten een veel betere en efficiëntere brandstof zijn, en dat een koolhydraatarme/keto aanpak vele malen gezonder is en meer voedingsstoffen levert dan (vaak bewerkte), koolhydraatrijke producten.

Laat Conivoor eten nu juist volledig koolhydraatarm/keto zijn.

Studies zijn er helaas niet veel omdat onderzoekers de financiering niet rond krijgen(funding/grants), simpelweg omdat big pharma en de voedingsindustrie die vaak financieren hier niets aan kunnen verdienen.

Ken je mensen met kanker of heb je het zelf, is dit misschien wel een startpunt om hier eens goed naar te kijken.

Eet vooral je koolhydraten(niet)!

@CarnivoreNederland
 
Ik ben het boek 'Genezen met jodium' weer eens aan het herlezen. Kwam onderstaande tegen en moest even aan jou denken @liz1985.
Misschien ook nog iets om in het achterhoofd te houden?

Bekijk bijlage 18936
wou dat ik dit gedaan had, maar het was zeker geen melanoom, maar een soort ontstoken bolletje op de vinger; en fin, wegsnijden heeft niet echt geholpen eerder het omgekeerde effect, daarmee verstoor je ook de balans in het lichaam
 


Kijk een naar het protocol van Dr. Bob Beck, niet op basis van gif. Alleen ontgiftingsverschijnselen als bijwerking.


Het Beck Protocol​

Dr. Robert Beck ontdekte een patent waarin wordt omschreven hoe met een dure operatie waarbij electroden worden ingebracht bij de patient Aids kan genezen. Hij ging op onderzoek en ontwikkelde een machine die geen honderduizenden euro's kost en geen dure operaties vereist om hetzelfde te bereiken.
Hij ontdekte dat door stroompjes in de bloedbaan te brengen een veelheid aan ziekten kan genezen. Dit heet bloedpulsen. Hij ontwikkelde een protocol waarmee hij veel mensen van uiteenlopende ziekten heeft genezen. Het Beck protocol bestaat uit:

  • Bloedpulsen
  • Coloidaal zilver
  • Ozontherapie
  • Magnetish pulsen
Wij hebben alle apparatuur en middelen die u nodig heeft om dit protocol te doorlopen.

Wat is uw praktijk eigenlijk..?
 
Zuurstof gebrek op cel niveau is de oorzaak van elke kanker zegt Otto Warburg, al het andere zijn de oorzaken die dat zuurstof gebrek veroorzaken en dat is dus variabel. Bij de een niet en bij de ander wel, ook weer afhankelijk van andere oorzaken die tezamen komen zeg maar !+1+1=
het kunnen ook vergroeiingen zijn n.a.v. rontgen. Inderdaad, rontgen zorgt voor celschade en ook voor zuurstofgebrek. Wat krijg je als je zo'n gezwel gaat wegsnijden - nog meer zuurstofgebrek.
 
 
  • Leuk
Waarderingen: JVG
Quote:
Hallo Manon,graag zou ik van je willen weten hoe je op het idee gekomen bent om natriumcarbonaat te mengen met ahornsiroop en dit oraal te nemen.Ik lees hier op het net verder niets over en ben zeer geintresserd.Vriendelijke groet Aagje


Quote:
Het recept Natrium Bicarbonaat en Ahornstroop staat in het boek: Chemo of kan ik zelf kiezen van Henk Trentelman, bij de index op blz 293.

Het staat ook in het boek; Kanker is geen ziekte maar een overlevingsmechanisme, van Andreas Moritz. bij de index blz 219.

http://www.manon-schrijft.nl/index.php?page=3

Ahornsiroop is een natuurlijke siroop die gemaakt wordt door het sap te koken van een bepaalde soort esdoorn, die in Noord-Amerika en Canada groeit.

Het sap wordt hier in het voorjaar gewonnen, door een gat in de boombast te boren. Het sap wordt opgevangen en gekookt, om al het water te laten verdampen. Er is ongeveer 40 liter sap nodig om 1 liter ahornsiroop te maken.



BAKING SODA & MAPLE SYRUP KILLS CANCER (pHKillsCancer)

http://phkillscancer.com/

Zie ook deze website: http://www.cancertutor.com/kelmun/

Quote:
Bestraling bij prostaatkanker in verband gebracht met secundaire kankers

Volgens een nieuwe studie aan de Universiteit van Michigan Comprehensive Cancer Center, hadden mannen behandeld met radiotherapie voor prostaatkanker, meer kans om blaas- of rectale kanker te ontwikkelen dan een doorsnee mens. "Over het algemeen is de incidentie van deze kankers laag, maar na bestraling is het belangrijk om zorgvuldig te evalueren of er eventuele symptomen zijn van blaas- of rectale kanker," zegt senior auteur van de studie Kathleen A. Cooney, MD, professor in de hematologie/oncologie en urologie aan de UM Medical School .

http://www.leefbewust.com/2014/nieuws/prostaatkanker2.html


Die ahorn vermoed ik kan vervangen worden door natuurlijke koudgeslingerde honing ¿
 
indien je een gezwel hebt weg laten snijden, met daarna allerlei complicaties, denken jullie ook dat je dan naar een homeopaat t beste kan gaan?

Wat is dat nu weer voor een antwoord ? Als het net zinnig kan en ook niet grappig, beter gewoon zwijgen,niet ?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.392
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan