Kanker

Ik begrijp je helemaal butterfly. Soms is het beter voor je eigen gemoedsrust om het met anderen er niet over te hebben. Vooral niet als ze heilig geloven in de reguliere geneeskunst.
Ik kom dat zelf ook tegen.
Je raakt duidelijk uit balans door die kennis. Is niet goed voor je.
Haal je kracht uit dit forum.
Heeft die aandoening van jou een naam?
Zoek ...... naam natuurlijk genezen. ik denk aan acupunctuur, massages.

Als pink geen pijn geeft misschien inwikkelen in de goede stand? is maar een idee.
ik zal er niet teveel over uitwijden. Misschien later.
 
Ik begrijp je helemaal butterfly. Soms is het beter voor je eigen gemoedsrust om het met anderen er niet over te hebben. Vooral niet als ze heilig geloven in de reguliere geneeskunst.
Ik kom dat zelf ook tegen.
Je raakt duidelijk uit balans door die kennis. Is niet goed voor je.
Haal je kracht uit dit forum.
Heeft die aandoening van jou een naam?
Zoek ...... naam natuurlijk genezen. ik denk aan acupunctuur, massages.

Als pink geen pijn geeft misschien inwikkelen in de goede stand? is maar een idee.
stralingsschade. Hele slechte pink, handen, en ook schade door wegsnijden gezwel, blauwe aderen, vergroeide vingers.. redden wat er nog te redden valt, idd bottenbouillons drinken, geen stress, duidelijk letselschade, niet iets wat door mijzelf komt, verkeerde doorverwijzingen enz. Verkeerde adviezen gevolgd.
 
Ik las een artikel over chloordioxide en dat dat helemaal niet zo gevaarlijk is zoals men beweert. Dus gisteren nogmaals gezocht (drogist verkoopt het niet) en kom terecht bij MMS en DMSO.
Die DMSO (heb ik in huis) schijnt heeeeel veel goeds te doen bij inname. o.a. kanker en (voor mijzelf) tand-ontsteking.
Volgens info dringt het 2 cm diep in de weesels om ontstekingen op te lossen.
Hoe kom je aan tandontsteking. Weet je dat?
 

“Sorry, we zaten ernaast. U heeft nooit kanker gehad.”​

 
  • Wow
Waarderingen: Surv
Goed artikel van Leef Bewust.
Echter ik denk dat er allang bekend is bij de chemo-industrie dat chemo niet werkt.
Maar dat dat gewoon niet toegegeven wordt. uiteraard vanwege het verdien-model.
 
Goed artikel van Leef Bewust.
Echter ik denk dat er allang bekend is bij de chemo-industrie dat chemo niet werkt.
Maar dat dat gewoon niet toegegeven wordt. uiteraard vanwege het verdien-model.
dit geldt ook voor andere dingen uit de medische hoek. b.v. bij wegsnijding van een tumor of gezwel worden de risico's en gevolgen ook helemaal niet verteld. Ook verdienmodel
 
dit geldt ook voor andere dingen uit de medische hoek. b.v. bij wegsnijding van een tumor of gezwel worden de risico's en gevolgen ook helemaal niet verteld. Ook verdienmodel
Niet helemaal wanneer in voorkomende noodgevallen het weghalen van een tumor levensreddend kan zijn. Uiteraard vaak niet levensreddend op termijn als onderliggende oorzaak van het ontstaan van tumoren niet wordt behandeld.
 
Niet helemaal wanneer in voorkomende noodgevallen het weghalen van een tumor levensreddend kan zijn. Uiteraard vaak niet levensreddend op termijn als onderliggende oorzaak van het ontstaan van tumoren niet wordt behandeld.
en hoe moet je de onderliggende oorzaak behandelen? Dat is nog niet zo eenvoudig. Homeopaat, acupunctuur, woonomgeving, voeding.... soms is het lichaam al zo uit balans dat het 'n moeilijke weg is
 
Is er ergens al eens info over onderliggend ontstaan van een tumor voorbij gekomen? zou zomaar kunnen. Kan het me niet herinneren.
https://www.voedingisgezondheid.nl/kanker hier al iets

En ikzelf heb hier eens geschreven dat hoge rontgenstraling 100 procent zeker een oorzaak is.
Daarnaast weet ik iemand in mijn omgeving die heel veel rookte en dronk op enigerlij moment een tumor kreeg in haar buik.
Daarnaast is er al e.e.a. voorbij gekomen over de mRNA-vaccins in relatie tot ontstekingen en kanker.
 
https://www.voedingisgezondheid.nl/kanker hier al iets

En ikzelf heb hier eens geschreven dat hoge rontgenstraling 100 procent zeker een oorzaak is.
Daarnaast weet ik iemand in mijn omgeving die heel veel rookte en dronk op enigerlij moment een tumor kreeg in haar buik.
Daarnaast is er al e.e.a. voorbij gekomen over de mRNA-vaccins in relatie tot ontstekingen en kanker.
Zuurstof gebrek op cel niveau is de oorzaak van elke kanker zegt Otto Warburg, al het andere zijn de oorzaken die dat zuurstof gebrek veroorzaken en dat is dus variabel. Bij de een niet en bij de ander wel, ook weer afhankelijk van andere oorzaken die tezamen komen zeg maar !+1+1=
 
en hoe moet je de onderliggende oorzaak behandelen? Dat is nog niet zo eenvoudig. Homeopaat, acupunctuur, woonomgeving, voeding.... soms is het lichaam al zo uit balans dat het 'n moeilijke weg is
Zou ik doen door bijv. 7 tot 10 dagen - of langer - te watervasten. Dat ruimt lekker op en dat schijnt een soort 'medische reset' te geven aan je lichaam. Daarbij neem je 7 tot 10 dagen uitsluitend schoon en gevitaliseerd water - geen kraanwater ! - met wat vitaminen en mineralen. Dan verlies je rond de 300 - 400 gr per dag aan vetmassa.

Alleen doen bij voldoende lichaamsgewicht en onder medische begeleiding, of als je al met regelmaat ruime ervaring hebt met vasten en precies weet waar je mee bezig bent.

Recent heb ik 5 dagen aan watervasten gedaan en dat heeft mij goed gedaan.

De Schot Angus Barbieri hield watervasten onder medische begeleiding 382 dagen vol met elke dag wat mineralen, vitaminen, en koffie en thee erbij.
 
Ja die man kon echt wel HEEEEEL wat pondjes verliezen.
Volgens mij moet je iemand als die man van 207 kg echt niet vergelijken met mensen met een gewoon gewicht.
Vasten kan wel maar dan bv een weekend. Naast watervasten bestaan er nog verschillende soorten van vasten.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.327
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan