Kanker

Ik heb wel eens een druppel THC gehad in de koffie of thee .

Als je daarna een stukje gaat lopen dan lijkt de weg gewoon 2 x zo lang Ha ha !

 
Hart onder de riem van een kankeroverlever:


Quote:
"Terminal is a disease you get on the bus station"


 
super interessante link bij Dr. Mercola over Ketogeen dieet ivm kankerbehandeling en preventie.

In het 2e filmpje op deze link wordt gesproken over 0% koolhydraten gebruiken als je kanker hebt en max. 25% ter preventie van kanker.

Er spreekt een man in het filmpje die nog 3 maanden te leven had door 3 dokters verteld. Hij las over het ketogeen dieet, is direct begonnen en niet doodgegaan aan kanker. Hier het hele artikel met filmpjes:

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/03/10/ketogenic-diet.aspx?e_cid=20130310_SNL_Art_1&utm_source=snl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20130310

 
Marijan, ja ik zag het ook!

Hier ook nog een filmpje van een dame met borstkanker die zich met het ketogene dieet van de borstkanker afkreeg en niet alleen dat: ook haar zoontje met diabetes type 1 die hij al twaalf jaar onder de leden had:

http://incrediblehealingjournals.com/elaine-cantin-on-how-to-cure-breast-cancer-with-her-modified-ketogenic-diet/



Over diabetes type I zegt men dat de alvleesklier totaal op zijn gat ligt en ook niet meer in leven te krijgen is: maar dit is het bewijs dat het wel zo is.

Dat het niet makkelijk is, mag ik geloven, maar dat het niet mogelijk is, dat is dus gewoonweg niet waar.

 
ik heb 6 mnd geleden Graviola poeder gebruikt (max 5 gr. pd)tegen een paar melanomen (gezicht, benen en armen) en ze zijn verdwenen als sneeuw voor de zon.

in eerste instantie is de eerste reactie heel snel, al na 3 dgn. begonnen de melanomen (één voor één) actief te worden, ze werden iets groter, rood en ze jeukten een beetje maar ze waren niet pijnlijk, dit hield eigenlijk maar een dag aan daarna was de jeuk weg en na een paar dagen waren ze ook niet rood meer.

't duurde wel heel lang voordat de littekens helemaal weg waren (maand of 2) maar ze zijn weg en tot nu toe zie ik er echt helemaal niets meer van terug.

dus ja: Graviola werkt echt tegen kanker. :D

gr, dick

 
Dat is toch wel fantastisch Dick! Welke graviolapoeder heb je gebruikt, van welke leverancier?

 
van dit adres: graviola poeder maar let op als je eraan begint doe dat dan opbouwend, van 1 gr. naar max 5 gr. pd want ik begon direct met 5 gr. en die zelfde dag spoot 't er werkelijk van onderen uit... :D

ik voelde me niet ziek ofzo maar ik was wel flink aan de dunne (één dag)

gr, dick

 
Dat is mooi nieuws Dick! Wat fijn voor je! En goed dat je het met ons deelt. Mijn partner heeft flinke moedervlekken op de rug (niet kwaadaardig) waar ik me wel eens zorgen over maak. Vorig jaar heeft hij een kwaadaardige laten wegsnijden. Ik ga nu de graviola voor hem bestellen, hopelijk gaan ze dan ook weg!

 
Dag Dick,

Wat goed dat je ons dit meldt. Er is nl. heel wat onwetendheid over het gebruik van graviola en de dosering hiervan.

 
Quote:
Vraagje Dick

Hoe lang heb je het gebruikt ?

En ben je niet hoger gegaan dan die 5 gram per dag ?


nee @mijnlijf niet hoger dan 5 gr.pd maar dat kan je wel langere tijd volhouden, ik heb 't maar 5 dgn. gebruikt omdat ik al na 3 dgn. reactie had en ik 't daarna gewoon wilde afwachten wat er zou gebeuren, met een goed eindresultaat.

ik begon direct met 5 gr. pd en dat heb ik geweten...

dus begin met 1 gr. en bouw dat op, hoeft niet in 5 dgn naar 5 gr. pd, kan je langer de tijd voor nemen en zolang je geen reactie ziet of VOELT ga je er gewoon mee door.

ik had maar 3 plekjes maar als het er veel meer zijn of het zit dieper zal je er langer mee door moeten gaan.

maar zoals met alles wat je gebruikt, LET EN KIJK GOED OP EN NAAR JE LICHAAM...!!

gr,

dick

ps, echt niet meer dan 5 gr. pd gebruiken

 
@mijnlijf
Quote:
Okay ! Mag je het wel samen met melkproducten nemen ? (in een smootie of zo )


ja hoor geen probleem, raad je 't zelfs aan, want tis niet zo lekker... :)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.148
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan