kanker natuurlijk genezen

Blijft toch een moeilijk iets. Wat zouden jullie doen als je ondanks alle gezonde voeding toch nog kanker zou krijgen?

Voor mensen met een beetje gezond verstand is het wel duidelijk dat chemo, bestralen of snijden niet de oplossing is.

-Ik zou in elk geval als een gek h2o2 gaan innemen, als het moet richting de 100 druppels of meer, en ook meerdere keren per dag. Misschien h2o2 afwisselen met MMS..

-Dan hebben we nog de zapper, deze kun je direct op de plek leggen, alle beetjes helpen.

-En natuurlijk voeding. Ik denk dat ik 100% rauw zou gaan. Zijn toch wel opmerkelijke resultaten mee geboekt. Wel ook dierlijke voeding erbij, dus ook rauwe vis, rauwe roomboter, rauwe melkkefir. In elk geval hoog in de vetten en eiwitten en laag in de suikers.

-Abrikozenpitten. Hier zou ik me waarschijnlijk ook gek aan eten, ook goede resultaten bij kanker.

Waarschijnlijk zijn er nog veel meer natuurlijke manieren om van kanker te genezen. Een 100% rauwe melk dieet schijnt ook nog weleens te werken. Dr Hamer schijnt ook goede resultaten te halen. Weten jullie er misschien nog meer?

Nog een vraagje:

Stel dat een familielid, vriend of kennis kanker krijgt, maar nog helemaal niks weet over echte geneesmiddelen zoals h2o2 en voeding en helemaal gelooft in de "experts" en hun magische middeltjes zoals chemo? Hoe ga je vertellen dat jij misschien wel een betere oplossing hebt dan deze experts? Soms is het best wel moeilijk om de waarheid over gezondheid te weten. Miljoenen mensen sterven onnodig omdat ze niet de kennis hebben over bijv zuurstof en andere manieren om van kanker te genezen. Toch wel heel erg eigenlijk dat we in 2011 nog steeds denken dat chemo de oplossing is..

 
Quote:
Stel dat een familielid, vriend of kennis kanker krijgt, maar nog helemaal niks weet over echte geneesmiddelen zoals h2o2 en voeding en helemaal gelooft in de "experts" en hun magische middeltjes zoals chemo? Hoe ga je vertellen dat jij misschien wel een betere oplossing hebt dan deze experts? Soms is het best wel moeilijk om de waarheid over gezondheid te weten. Miljoenen mensen sterven onnodig omdat ze niet de kennis hebben over bijv zuurstof en andere manieren om van kanker te genezen. Toch wel heel erg eigenlijk dat we in 2011 nog steeds denken dat chemo de oplossing is..


Dit vind ik het ergste van alles.

Voor mezelf weet ik het wel met kanker, maar hoe om te gaan met een naaste als die wel voor chemo wil kiezen?

Dit is iets waar ik het nu al met mijn vriend over heb.

Hij denkt echt nog dat chemo werkt bij kanker, terwijl hij bijv wel fel anti-genetische modificatie is, ik noem maar wat.

En hij eet ook zoveel mogelijk biologisch en dat soort dingen.

Maar chemotherapie: daar verwacht hij ineens nog wel genezing van.

Wat ik doe is hem nu mee laten luisteren naar bijv een radioprogramma van iemand die zichzelf van kanker genezen had met heel veel ontgiften.

Of hem confronteren met het feit dat 75% van de ondervraagde oncologen in een onderzoek te kennen gegeven hadden dat zij voor zichzelf geen chemokuur zouden overwegen in geval van kanker.

Ik oefen een zekere mate van druk uit nu al.

In de hoop dat het iets in de week zet.

 
Als ik idd volop vh leven zou genieten en nog vele plannen op stapel had staan,dan zou ik idd vechten voor mn leven op de bovenbeschreven manieren.....maar als ik heel eerlijk ben en nu kanker zou krijgen,dan zou ik als eerste met1 alles afhandelen qua verzekering/begrafenis en het vervolgens allemaal opgeven en die laatste aantal maanden gewoon teruggaan naar alles te eten wat ik altijd 'zo lekker' vond en voor de rest doorbrengen met die paar mensen die ik nog overheb in mn leven en voor de rest nergens meer naar omkijken/geen gepieker,niks meer over toekomst/leven/beroep/gezondheid&voeding/bewegen etc.....vrij zijn van alles.

Vaak genoeg heb ik het afgelopen jaar,stiekem gedacht "misschien als kanker zich nu openbaart zal ik echt nog vrij&gelukkig kunnen gaan leven zonder allerlei kopzorgen, dat ik tenminste de laatste maanden van mn leven nog kan zeggen dat ik heb geleefd."

Maar....t universum kennende zal ik zoiets krijgen op t moment dat ik echt gelukkig zou zijn,want zo'n streken haalt dat k*tuniversum wel altijd met me uit!

En ja...ik weet wat jullie nu allemaal gaan zeggen,dus bespaar t maar....ik heb t gewoon ff gehad met universum/spiritualiteit/gezondheid etc.in deze maatschappij. Iedere dag ben ik een stap dichterbij om naar mn oude (destructieve) patroon terug te keren,want t voelt aan alsof ik toen nog een stuk normaler leefde....dat ik überhaupt iets had dat op een leven leek! Het enigste dat me nog tegenhoudt is dat ik het gedane werk van mn energetisch therapeute niet teniet wil doen.

 
Joey,

Dat doe je al teniet door de slachtoffermentaliteit en het fatalisme dat je tentoonspreidt. Jammer dat je er zo over denkt, het brengt je niets dan negativiteit.

Mike

 
Mike,

Quote:
Hij heeft bij mij getest dat de waterstofperoxide niet het juiste effect heeft. VInd ik niet erg want ik werd er wel elke ochtend beetje misselijk van. En wat grotere doseringen Vit C zorgt voor meer waterstofperoxide in je lichaam dan de waterstofperoxide zelf. Dus ik slik gewoon wat meer vit. C.


Hier klopt helemaal niks van, neem ik aan??

In Engeland was toch ook een arts die dmv een infuus met h2o2 100% van zijn kankerpatienten genas? 100% :!:

Deze meneer moet zijn kennis toch wel doorgegeven hebben aan andere artsen over welke hoeveelheden hij gebruikte enz? Er moet toch in Nederland ook wel 1 iemand zijn die openstaat voor deze methode en dus ook die 100% kan halen?

Het drinken van h2o2 is natuurlijk ook mogelijk, maar denk niet dat iedereen zo makkelijk grotere hoeveelheden binnen krijgt op deze manier. Voor mij geen probleem, maar sommige mensen beginnen bij een paar druppeltjes 3% al te "klagen".

Evan

 
Ja,ik wist al dat je met de 'slachtofferrol' zou komen. Ik heb me nooit laten hangen,ben altijd gedisciplineerd doorgegaan,heb anderen steun&liefde geboden,gezorgd dat ik ze zo min mogelijk tot last was etc en telkens als ik eens vrij geniet dan krijg ik een allesverwoestende bom op mn dak gegooid......en nu is t op!dus als mensen dan vinden dat ik me laat hangen,dan mogen ze dat gerust vinden....t zal mij allemaal worst wezen.

 
Ik zou het ook gaan bestrijden met alles wat ik vanaf januari te weten ben

gekomen.

Misschien is dit al een inspirerend blog

http://mijnstrijdtegenkanker.wordpress.com/tag/ontgiften/

Heb een aantal vriendinnen met borstkanker...

Bij de ene kwam de kanker nog eens terug op de afgezette borst.

De andere vriendin kreeg chemo, reageerde daar zooooo slecht op, dat ze de volgende

dag een spuit kreeg die maar liefst 1500 euro koste om haar bloedplaatjes weer vlug

op peil te brengen zodat ze de week erna toch wel de volgende chemo kon.

Toen is de infuus met chemo ook nog eens verkeerd gespoten..resultaat d'r halve

arm weggerot..en nu is de nieuwe lap vel aan het afstoten...dus ze moet nog een keer.

Helaas hebben al deze mensen een rotsvast vertrouwen in dokters....en niet in mij ;-((

met veel vet, waterstofperoxide, e.d.

Als ik ooit de klos moet zijn..zou ik kiezen voor eruit snijden en dan zelf verder

dokteren..oh ja..en bij alles wat Mike al opnoemde vit. C infusen gaan doen.

Maar je moet dan ook een dokter treffen die meewerkt..eerst genoemde vriendin wilde

eigenlijk niet aan de Tamoxifen..(hormoon-onderdrukker, niet eens bewezen dat het helpt..) en dan hoefde ze niet meer terug te komen bij haar oncoloog.

Dia.

 
De aarde is plat en chemotherapie helpt bij kanker.

Dit artikel las ik in mei op de site van ron fonteine, een echte eye-opener.

Ik zou ws die kant op gaan, kontakt zoeken met een behandelaar die hier meer over weet.

Maar mensen in je omgeving die kanker hebben, dat is een veel moeilijker verhaal.

Iedere keer valt het mij op hoe weinig mensen er zijn die meer willen weten over alternatieven en die hun leven/lichaam totaal in de handen leggen van de reguliere artsen en hun methodes.

ook wat betreft MS zijn er weinigen die er begrip voor hebben dat ik geen medicijnen neem, maar bezig ben met voeding en andere dingen.

Ik denk dat mensen die dit wel willen zelf uit kunnen vinden dat er andere mogelijkheden zijn. Net als het ons gelukt is mensen te ontmoeten die ons kunnen helpen en kunnen voorlichten ( mike bijvoorbeeld :)

En ze weten toch inmiddels dat je veel meer weet over voeding/ziekte en er anders over denkt, dus ze kunnen daar dan toch met jou over praten.

 
Joey,

Je vindt dit niet leuk om te horen, maar jouw 'discipline' bestaat uit het straffen van je lichaam. Je geest is in oorlog met je lichaam. Dit getuigt wel degelijk van slachtofferschap maar ook daderschap. Dat zijn twee kanten van dezelfde medaille die het ego hanteert en moeiteloos met elkaar afwisselt. Jouw 'stoere taal' ('zal mij worst wezen') getuigt van een overdaad aan mannelijke agressie die bijzonder destructief is en ten koste gaat van je vrouw-zijn. Jouw keus, jouw wil, jouw verantwoordelijkheid.

Mike

 
Ik heb het zelfde als wat lievergezond zegt:
Quote:
Voor mezelf weet ik het wel met kanker, maar hoe om te gaan met een naaste als die wel voor chemo wil kiezen?


Ik denk ze steunen in hun keuze en als ze open staan voor extra "alternatieve" hulp van mij dat uiteraard vrij geven. Maar absoluut niet opdringen.

Overigens, ik heb meerdere mensen om me heen meegemaakt die met de traditionele geneeskunde zijn genezen van borst en darm kanker. Andere wegen zijn misschien beter, maar ik ben heel blij dat deze personen weer goed kunnen functioneren - hoe ze dat bereikt hebben maakt me dan ook niet meer uit.

 
@ claireelis,

Ik vind eigenlijk niet dat je met de reguliere geneesknudde mag spreken over het genezen van kanker. Het blijft een vorm van symptoombestrijding. Heb je borstkanker dan snijden ze je borst eraf, heb je blaaskanker dan snijden ze je blaas eruit, heb je prostaatkanker dan de prostaat eruit. En daar hebben ze dan jarenlang voor gestudeerd? :?

Wat vinden jullie trouwens van dr Hamer? Ik snap nog steeds niet hoe hij het precies doet, maar hij heeft toch succes bij 92% van zijn kankerpatienten. Schijnt allemaal met bepaalde conflicten in je leven temaken te hebben. Morgen ga ik waarschijnlijk naar een lezing over deze germaanse geneeskunde. Wil er toch wel eens iets meer van weten.

 
Quote:
Wat vinden jullie trouwens van dr Hamer? Ik snap nog steeds niet hoe hij het precies doet, maar hij heeft toch succes bij 92% van zijn kankerpatienten. Schijnt allemaal met bepaalde conflicten in je leven temaken te hebben.


Ik snap het ook niet precies, voor zover Hamer iets doet (de patient zelf is degene die een verschuiving doormaakt als het goed is).

Als ik naar mezelf kijk: het is niet dat ik niet zie welke de conflicten zijn volgens mij.

En dan nog ben ik ziek.

Ik was 10 jaar in psychotherapie en heb een 5 jarige opleiding voor psychotherapeut te worden gedaan.

Simpelweg alleen bewust besef van wat je conflict is, kan volgens mij ook niet precies de oplossing zijn al is het een stap.

Wat ik wel weet is: dat mensen soms een conflict al hebben ¨opgelost¨ (de conflictactieve fase is al voorbij) in de termen van de germaanse geneeskunde en dan is het gewoon een tijd van rustig doorleven en dan gaat de kanker vanzelf weg geloof ik (klinkt te mooi om waar te zijn:))

Veel succes hou ons op de hoogte van hoe de bijeenkomst was!

 
Hoi Mike,

over wat je eerder schreef over lyme en ozontherapie.

dank voor de links!

ik las in het blog van de petra, de dame in kwestie die je verwezen hebt naar ozontherapie, over het volgende:

Quote:
Hij heeft bij mij getest dat de waterstofperoxide niet het juiste effect heeft. VInd ik niet erg want ik werd er wel elke ochtend beetje misselijk van. En wat grotere doseringen Vit C zorgt voor meer waterstofperoxide in je lichaam dan de waterstofperoxide zelf. Dus ik slik gewoon wat meer vit. C.


ik heb ook een uitzending van dr. Henk Molenburg op argusoogradio in het programma gezond en wel geluisterd.

En daarin werd ook gevraagd hoe hij staat tegenover waterstofperoxide gebruik: die zei: dan moet je er ook ontzuurders bij gebruiken (zwavel?).

ik heb het echt geprobeerd met waterstofperoxide en op zich ging het goed tot een punt.

mijn behandelaar had de waterstofperoxide als goed voor mij getest

echter: ze was vergeten te testen of het samen zou gaan met haar therapie: en dat ging dus maar een tijdje in een lage dosering tot dat ook niet meer ging.

kennelijk zijn er haken en ogen aan het gebruik van waterstofperoxide in de zin van: je moet er misschien niet meer dingen naast doen en tot een kritisch doseringspunt en: mogelijk ook ontzuurders gebruiken?

(ik hoop dat ik de reactie van dr molenburg goed herhaal: het ging er maar heel kort over).

ik weet wel van een arts wiens vrouw ook lyme kreeg en die ging hij ook behandelen met colloidaal zilverinfusen in combinatie met zwavel (die rotte eieren).

dat is kennelijk soms begeleidend nodig.

 
Over kanker en voeding gesproken....deze blog kwam ik vd week toevallig tegen: http://kokenmetkanker.blogspot.com/

Hij geeft aan dat ie in zn tijd met kanker,een tijdje fanatiek was met voeding maar jammer dat hij niet beschrijft wat,want als je nu kijkt naar veel van zn recepten dan komen daar nog genoeg suikers in voor.

 
Lievergezond,

Ik snap niet waarom je ontzuurders nodig hebt bij h2o2. Zuurstof is namelijk een basisch element. Ik denk dat dr molenburg zich maar eens moet verdiepen in Mike z'n verhaal over de zuur-base theorie :lol:

 
Ik vraag me af hoe zuiver op de graad veel van deze natuurartsen en -therapeuten zijn. Als je jezelf thuis helpt door het drinken van waterstofperoxide die je via de computer bestelt, komen zij er niet aan te pas! Hoewel ik ervan overtuigd ben dat intraveneuze ozontherapie een veel krachtigere en effectievere oplossing is dan het drinken van H2O2, wil dit nog niet zeggen dat H2O2 niet ondersteunend kan werken i.c.m. ozontherapie! Maar het wordt meteen afgeraden, want stel je voor dat je voor een fractie van het geld jezelf thuis kunt helpen! Daarom gebruik ik artsen, regulier of alternatief, precies waar ik ze voor wil gebruiken en trek verder mijn eigen plan. Ik zou bij zo'n arts ozontherapie gaan doen, maar lekker eigenwijs toch thuis H2O2 drinken, of die arts het er nu mee eens is of niet. Mijn motto is: hoe meer zuurstof, op hoe meer manieren, hoe beter! Dat zuurstof zich niet laat combineren met andere therapieen verwijs ik naar het rijk der fabelen. Sterker nog, zuurstof is vaak BETER dan die andere therapieen!

Evan, over het zuur-basekarakter van zuurstof het volgende:

In totaliteit is het H2O2-molecuul negatief geladen. Ik ben aan het proberen om te achterhalen hoe dat kan, want het bestaat uit twee negatief geladen, zuurvormende waterstofmoleculen (H2) en twee positief geladen, basische zuurstofmoleculen (02). Toch spreekt men van een basisch molecuul als we het over H2O2 in zijn totaliteit hebben en een negatieve lading, wat juist een kenmerk is voor zuurvormende moleculen. Ik ben hier nog niet uit. Je zou verwachten dat H2O2 neutraal is, omdat het uit gelijke hoeveelheden zuren (-) en basen (+) bestaat. Wordt vervolgd!

Mike

 
Quote:
het wordt meteen afgeraden, want stel je voor dat je voor een fractie van het geld jezelf thuis kunt helpen!


ik ben ook liever van de doehetzelf. ik heb hier ook mijn eigen colloidaal zilver gemaakt, maar dat vond ik op het laatst toch wel eng, te meer omdat ik geen beste detoxcapaciteit heb. (maar dat heeft niets met het doehetzelf te maken, alleen met dat ik me realiseerde dat ik weer een metaal in mijn lichaam bracht).

Quote:
Dat zuurstof zich niet laat combineren met andere therapieen verwijs ik naar het rijk der fabelen. Sterker nog, zuurstof is vaak BETER dan die andere therapieen!


het ging er mij om: welke mate van ontgiftiging kan ik aan?

dan maakt het wat mij betreft niet uit of ik 10 therapieen naast elkaar doe of 1, maar over het effect ervan: hoeveel afval komt er vrij door die therapieen - door het vrijkomen van toxinen en door die - off?

want die afval moet ook allemaal opgeruimd worden weer en veel chronisch zieken ontberen voldoende detoxcapaciteit, die je soms kan vergroten door mensen te ontzuren met bijv zwavel.

 
Helaas heb ik de afgelopen 2 jaren veel mensen met die rotziekte om me heen gehad. Ik sta altijd open om dat wat ik tot nu toe geleerd heb over gezondheid te delen. Maar wat ik tot nu toe meegemaakt heb is dit. Mensen die onverhoopt daarmee geconfronteerd worden staan helemaal op de kop. Ze hebben vaak geen energie meer om nog allerlei dingen te lezen. Ze zijn verward, angstig en het is dan het meest voor de hand liggend dat je naar meneer de dokter gaat, want die weet het namelijk het beste. Zo´n witte jas is betoverend! Helaas! De meeste mensen verdiepen zich niet in hun gezondheid en hoe ze die kunnen bewerkstelligen of behouden. Ik las van de week op een site die abrikozenpitten verkoopt, dat ze controle gehad hebben van de Voedsel en Warenwet. Of ze even van hun site willen verwijderen dat ze die dingen verkopen, anders een boete van 10.000 euro per dag!!! Iemand heeft de Voedsel en Warenwet getipt. Stél je toch eens voor dat je van die abrikozenpitten zou genezen, dat moeten we niet hebben?!?! Dat ze zich er dus zo druk over maken (en zo'n hoge boete opleggen!) zegt voor mij wel genoeg. En dit is maar 1 van de vele voorbeelden, waardoor mensen wel weer gezond zouden kunnen worden.

 
Mike,

Quote:
In totaliteit is het H2O2-molecuul negatief geladen. Ik ben aan het proberen om te achterhalen hoe dat kan, want het bestaat uit twee negatief geladen, zuurvormende waterstofmoleculen (H2) en twee positief geladen, basische zuurstofmoleculen (02).


Hier maak je een denkfout:

Waterstof bestaat uit één positief geladen ion (H+), zuurstof bestaat uit twee negatief geladen ionen (O2-). Daarom heb je voor water (=neutraal) twee H+ moleculen en één O2- molecuul nodig, dus H2O. H2O2 heeft een zuurstofmolecuul extra en bestaat dus uit twee positief geladen waterstofmoleculen (2H+) en twee negatief geladen zuurstofmoleculen (2O2-).

In formule:

2H+ + O2- --> H2O = water (je ziet dat het neutraal is)

2H+ + 2O2- --> H2O2 = twee positief geladen en vier negatief geladen deeltjes maakt H2O2 negatief geladen.

Het doorberedeneren laat ik verder ff aan jou over! ;)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.777
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan