kanker natuurlijk genezen

Wat is bedacht uit ideele motieven, bij kinderverkrachting/mishandeling wordt enorm misbruikt om iemand zijn wil op te dringen. Het is echt crimineel om kinderen verplicht te vaccineren/vol te stoppen met gif/bepaalde behandelingen op te dringen. De grens van de vrije wil wordt steeds verder ingeperkt.

Machtsmisbruik.

 
Dictatuur. Communisme. Dit is onderdeel van een AGENDA, die veel verder gaat dan de farmacie alleen. Lees dit maar eens over het centrale bankensysteem:

http://silverbearcafe.com/private/09.11/fauxbanks.html

Elke vorm van gecentraliseerde controle die niet door ons, het volk, gekozen en gecontroleerd kan worden is een GEVAAR voor de democratie! De letterlijke betekenis van 'democratie' is: het volk regeert. Het mag duidelijk zijn dat dit een illusie is.

Mike

 
Ik heb inmiddels 2 vrouwen (kennissen) in mijn omgeving die borstkanker hebben. Beiden zijn geopereerd en krijgen alleen bestraling, dus geen chemo. Nou weet ik niet of je 'blij' met bestralen moet zijn........ :? Maar geen verplichte chemo omdat het hormoonafhankelijke borstkanker is en die schijnt niet te reageren op chemo.... Het valt mij op dat er altijd zeer agressief op alternieve methoden gereageerd wordt, het lijkt er wel op of er een soort groep anti-alternativo's actief zijn die er als de kippen bij zijn om gezondere leefstijlen om zeep te helpen. Lees mijn eerdere posting maar eens over die abrikozenpitten.... Gewoon belachelijk dat je 10.000 euro boete krijgt als je op je website vermeldt dat je ze verkoopt?!?!? :twisted:

 
Ik zag gisteren een interview met voetballer in de krant, hij maakt een opmerking over zijn leefstijl...en zei meteen: nu moet je niet denken dat ik een gezondheidsfreak ben...sinds wanneer ben je een freak als je met gezondheid bezig bent?

 
Hier een geweldig filmpje in twee delen dat ingaat op het onderzoek van Weston Price. Tevens benadrukken ze precies hetzelfde als wat ik zeg: hoe minder koolhydraten en suiker je eet of drinkt, hoe beter, en suiker is suiker, of dit nu glucose of fructose is. Het alternatief voor suiker, koolhydraten en zetmeel is dierlijke vetten, eiwitten en cholesterol. Een mens kan leven op alleen dierlijk voedsel en niet op alleen plantaardig voedsel. Als je het niet van mij wil aannemen, dan misschien van de makers van dit filmpje!

Deel 1: &feature=watch_response_rev

Deel 2: &feature=related

Mike

 
Ik heb de filmpjes gekeken. Bondig en duidelijk.

En ik geloof dat het waar is.

Zelfs bieten en wortels zitten in het verdomhoekje, terwijl ze anderzijds zich goed lenen voor de gal op te stuwen dacht ik en voor de ontgiftiging van de lever.

Ik vind het een lastig onderwerp.

Mijn schoonfamilie zit nog aardig op de toer van de reguliere geneeskunde.

Ik heb me er al bij neergelegd dat mijn schoonvader kiest voor chemo als het geadviseerd wordt (als het kanker is en niet gewoon lyme), dacht ik net.

Maar toch heb ik er nog een ruzietje over gehad met mijn vriend net.

Die is op het moment niet te genieten (logisch).

Hij zei dat hij er nog niet uit is of chemo wel of niet goed is.

Toen zei ik: dan snap ik niet dat je je nu dan niet verdiept erin.

En nu heb ik hem nog bozer gemaakt dan hij al was.

Tja lastig allemaal: zieke vader, zieke vriendin.

 
Quote:
Zelfs bieten en wortels zitten in het verdomhoekje, terwijl ze anderzijds zich goed lenen voor de gal op te stuwen dacht ik en voor de ontgiftiging van de lever.


Zij hanteren hetzelfde standpunt als ik: er is essentieel geen onderscheid tussen glucose uit zetmeel en fructose uit fruit, want het is allemaal suiker. In bepaalde Paleo-kringen mag men er anders over denken en ook GAPS ziet simpele suikers (monosacchariden, glucose) niet als een groot probleem, ik zie het anders. Suiker is suiker, punt.

Dit geldt voor mens en dier, dus bijv. ook geen bietenpulp en melasse aan paarden geven, om maar eens iets te noemen. En om het nog even bij paarden te houden: in tegenstelling tot wat gedacht wordt krijgen paarden geen hoefbevangenheid door het eten van eiwitrijk gras maar juist door suikerrijk gras (fructaan). Het is altijd weer hetzelfde: glucose en fructose slopen zowel mens als dier.

Mike

 
Wat een supermooi filmpje! Kan nu echt niet meer wachten tot het boek van Price te koop is!

An apple a day, and the doctor you will pay haha :lol:

 
Er is nog geen officiele publicatiedatum. Eind dit jaar is het beste wat ik kan zeggen. In ieder geval een leuk sinterklaas- of kerstkado!

Mike

 
Nou mijn schoonvader heeft dus non-hodgkin, lymfeklierkanker.

De relatie met de ziekte van lyme (infectie) schijnt er in theorie zowiezo te zijn maar de artsen van mijn schoonvader toonden geen enkele interesse daarin (zo´n lymfebult ontstond precies op de plek van de beet van een besmette teek - te zien aan de huiduitslag daarna).

Wat mij betreft doen de artsen mystifierend om de onderbehandeling aan het begin bij de infectie te verbloemen.

Maandag begint zijn chemo, hij is dolblij ook nog dat het maandag al start.

Sjonge.

 
Mike, over die paarden gesproken.... Mijn eigen paard is dus meerdere malen hoefbevangen geweest. Helaas heb ik weinig over haar te zeggen, want ze staat bij mijn ouders op stal en ouders en zus doen waar ze zelf zin in hebben. Ik heb er nooit in geloofd dat het ontnemen van iets wat een paard van nature eet de oplossing is. Een paard eet niet voor niets geen boterbloemen: die zijn giftig. Dan zou een paard zichzelf verder vrijwillig vergiftigen? Nee, daar geloof ik niet in.

Niet dat ik weet hoe je minder fructaanrijk gras kunt creëren. Maar wat je hier zegt, is voor mij wel een bevestiging dat het niet zomaar normaal gras is waar mijn paard hoefbevangen van is geworden.

Dan nog even on-topic:

Toevallig werd ik vorige week aangesproken in de stad door een gast die geld wilde werven. Naast het feit dat hij een bijzonder agressieve wervingstechniek had, vond ik het nog het mooist dat hij mij arrogant heeft genoemd. Waarom? Omdat ik geen vertrouwen had in het feit dat 7 oncologen (Die hadden ervoor gestudeerd! Wist ik het soms beter?) met z'n allen gingen bedenken hoe ze kinderkanker nooit meer terug hoefden te laten komen. Toen heb ik hem doorverwezen naar dit forum. Daar stond namelijk alle informatie bij elkaar, die iemand kan helpen om in ieder geval zo gezond mogelijk te leven en er staan zelfs manieren bij om kanker te genezen. Mijn reactie daarbij was dat hij blij mocht zijn met zulke waardevolle informatie. Geef toe, daar besparen ze toch een hoop geld mee, bij die bepaalde stichting? Maar nee, meneer vond me arrogant. Nou prima. Soms is er zo veel meer dan geld, maar wil men de waarde ervan niet kennen. Jammer hoor.

 
Hoi Pinklady, hetzelfde met die aids-campagnes die ook geld willen van mensen op straat. Ik zei: je bent gek, moet ik zeker gaan meebetalen aan medicijnen die die mensen nog zieker maken dan ze al zijn!

Hoi Rapunzel, dank je! Ja weet je, het ergste vind ik nog dat het mijn schoonfamilie betreft, want dan moet ik me vind ik inhouden over iets wat me erg aangaat om de verhoudingen intact te houden.

 
Quote:
Niet dat ik weet hoe je minder fructaanrijk gras kunt creëren. Maar wat je hier zegt, is voor mij wel een bevestiging dat het niet zomaar normaal gras is waar mijn paard hoefbevangen van is geworden.


Klopt. Dit is het zogeheten 'koeiengras', oftewel Engels raaigras. Ik weet trouwens ook niet waarom het goed voor koeien zou moeten zijn, want ze krijgen er permanente diarree van. Wist je dat een koeienvlaai er veel vaster uit zou moeten zien? Je ziet dus dat suiker ook bij koeien weer problemen veroorzaakt die we als 'normaal' zijn gaan zien. Raaigras is bijzonder rijk aan fructaan, vooral als het jong is en snel groeit. Dat gebeurt natuurlijk voortdurend omdat het gras wordt afgegrazen.

Het gekke is dat in de paardenwereld de mythe gangbaar is dat eiwitrijk gras hoefbevangenheid zou veroorzaken. In de koeienwereld stelt men (onterecht) dat eiwitrijk gras...diarree zou veroorzaken! Ik constateer alsmaar vaker dat de wereld totaal op z'n kop staat. Dit is hier weer zo'n voorbeeld van.

Mike

 
Quote:
Maandag begint zijn chemo, hij is dolblij ook nog dat het maandag al start.

Sjonge.


Zover is het dus al gekomen: we laten ons vrijwillig geboeid naar de slachtbank leiden. Volgende patient! Opnieuw dat geweldige citaat van Charles Walters:

Als het vreemd lijkt dat zo weinig mensen voor zichzelf lijken te denken, dan komt dat omdat het voedsel dat ze eten niet de voedingsstoffen bevat die dit mogelijk maken.

De waarheid achter het verhaal van Sylvia Millecam is wat dat betreft ook verhelderend:

Haar vader was gediagnostiseerd met kanker en daarvoor op de reguliere manier 'behandeld'. Hij overleed aan de behandeling. Wat bleek? Hij had helemaal geen kanker, de diagnose was foutief gesteld! Vind je het gek dat Millecam rond ging shoppen bij alternatieve artsen toen ook zij gediagnostiseerd werd met kanker? Overigens zullen we nooit weten of ze werkelijk is overleden aan borstkanker, omdat ze borstimplantaten had (siliconen) en het zeer wel mogelijk is dat ze een bacteriele infectie heeft opgelopen door deze lichaamsvreemde objecten. Er is echter nooit een autopsie verricht op haar lichaam. Een beetje vreemd allemaal, niet?

Mike

 
Wat zowieso vreemd is , dat de regulieren al jarenlang sylvia millecom misbruiken door iedere keer weer te benadrukken dat zij onnodig zou zijn overleden aan borstkanker, had zij zich maar regulier moeten laten behandelen.

En ze gaan totaal voorbij aan de vele doden die de reguliere behandelingen al hebben opgeleverd.

Door de nadruk op Sylvia te leggen, leiden ze compleet de aandacht af.

Haar eigen familie/vriend willen dit totaal niet en het is zeer kwalijk dat zij haar nagedachtenis zo besmeuren.

 
Het meest verontrustende aan de 'Millecam story' en vergelijkbare situaties is dat het gevaar dreigt dat een regering voor mij gaat bepalen welke keuzes ik zou moeten maken.

En eigenlijk is het allang geen dreiging meer maar een harde realiteit. Als je bijvoorbeeld alleen al kijkt naar het feit dat rauwe melk via de warenwet verboden is te verkopen. En zo zijn er talloze andere voorbeelden.

 
Chemo had Millecam zowiezo niet overleefd omdat ze al zo boordevol met chemische troep zat vanwege die uitgelekte implantaten die de reguliere artsen er bij haar hebben ingebracht, hetgeen het echte schandaal was.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.752
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan