kanker natuurlijk genezen

Dank je Heksje.
Is een interessante site. Ik heb even gesnuffeld. Maar is het ook zinvol om dat preventief te nemen?
Ik vermoed dat deze vraag al door de intakeprocedure beantwoord wordt. Ik denk dat niemand mij wietolie preventief zal verkopen. Klopt dit?
 
Hoi Dorothebjs,

De naam wietolie is nogal verwarrend vind ik. Er is CBD olie, met een laag percentage THC en deze kan je gewoon in de winkel van de stichting bestellen. De THC valt onder andere wettelijke regels en daarom moet er een intake gedaan worden. Afhankelijk van de door jou genoemde klachten zal je bericht krijgen dat je deze kunt bestellen. Ik heb geen idee wat hiervoor de criteria zijn, echter vallen er veel 'aandoeningen' onder dat het mij lijkt dat je altijd wel eentje op kan geven en je de THC gewoon kunt bestellen.
Het is namelijk niet zo dat deze oliën alleen maar tegen kanker werken. De lijst met succesvolle behandelingen is veel langer dan dat.
Het gaat erom dat de olie ervoor zorgt dat je weerstand toe neemt en je weerstand is hét enige medicijn tegen welke aandoening dan ook.
 
Alle afleveringen van de 'The Quest for the Cures' van The Truth about Cancer kun je nog gratis bekijken tot zondagavond.

http://thetruthaboutcancer.com/spring15/replay.php?a_aid=

Mark
 
Cannabis doodt kankercellen, maar de Amerikaanse overheid kan je er nog steeds voor gevangen zetten of vermoorden:

http://govtslaves.info/us-government-admits-marijuana-kills-cancer-cells-but-they-still-kidnap-cage-and-kill-you-for-it/

Mike
 
Wiet is een wondermiddel. Er zijn heel veel goede recensies over te vinden op het internet. Het is niet alleen inzetbaar tegen kanker, maar het herstelt je weerstand.

@Mike: Ik heb ergens op het forum gelezen dat jij er geen fan van was wegens de invloed van wiet op de suikerspiegel. Hoe/waardoor komt het dat je van mening veranderd bent?
 
Ik ga af op resultaten. Als het zo effectief en veelbelovend is bij kanker, wie ben ik dan om hier negatief over te zijn?

Mike
 
Goed dat je de positieve kant ervan hebt 'ontdekt' Mike. Het is immers maar een plantje, maar wel eentje met grote medicinale krachten. Jammer dat de commercie ook al wakker is en Monsanto zich alweer stort op een marktaandeel met GMO marihuana.

Het is wel zo dat de bloedsuikerverlagende werking van THC iets is om rekening mee te houden, evenals het feit dat er mensen zijn die er psychotisch en angstig van kunnen worden. Rustig opbouwen is het advies.
 
evenals het feit dat er mensen zijn die er psychotisch en angstig van kunnen worden

Ja inderdaad Heksje: mensen worden er dikker van.
En: de eerste keer dat ik een druppeltje te veel nam van het spul kon ik een dag niet meer van mijn bank af, zo duizelig en moe werd ik van het spul.
Geen kattenpis!
 
@Lievergezond: ik heb nog niet eerder gelezen dat mensen er dikker van worden. Hoe kan dit?

Er is een verschil in thc en cbd. THC is eetlustopwekkend, de CBD eetlustremmend. Als je beiden gebruikt zou er een evenwicht moeten zijn.

Als men psychotisch of angstig van THC wordt is het zaak CBD olie te nemen waardoor deze gevoelens afnemen.
 
Hoe kun je van een paar druppeltjes (2 of 4) zo moe worden? Ik gebruik van Mediwiet maar niet de hele dure soort, daar zit amper wat in. . Er zijn spuiten vanaf 60,-- euro. waarschijnlijk voor mensen met kanker, die heb ik nooit gekocht. .
 
@liesje: de spuiten van 60 Euro zijn 30 ml cbd olie die je zelf nog moet vermengen met olijfolie. Dat is geen thc olie, want die olie kan je niet zomaar in de webwinkel bestellen.

Werd jij van een paar druppels heel moe? Ik weet wel dat je het rustig op moet bouwen en dat cbd kalmerend werkt. De vraag is of je dan echt moe wordt, of dat het een vorm van ontspanning is die je anders niet goed kent. Er zijn ook mensen die constant op scherp staan en die ontspanning als vermoeidheid ervaren.
 
Er zijn ook mensen die constant op scherp staan en die ontspanning als vermoeidheid ervaren.

Hoi Heksje, nou tot die categorie behoor ik in elk geval niet.
Ik weet heus het verschil en ik heb geen moeite met rustig aan doen.
Beneden een bepaalde dosering: geen last (ook niet dat ik het gevoel had dat ik ergens van aan het opknappen was) en dan ineens een druppeltje te veel en ik moest verplicht op de bank liggen omdat ik duizelig was (en dan is het ineens niet leuk, normaal is banken mijn hobby namelijk).
 
@Lievergezond: het kan zijn dat er nog een vrij hoog aandeel THC in je olie zit, zodat je dus eigenlijk een soort van 'stoned' raakt. De diverse CBD oliën op de markt bevatten verschillende percentages THC namelijk.
Wernard beveelt ook aan om je grens op te zoeken zodat je weet welke dosis te hoog voor je is. Blijf je daaronder dan is er verder niets aan de hand.
Ga je er wel boven is er ook niets aan de hand behalve dan dat je een verplicht moment voor slapen hebt :D
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.613
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan