kanker natuurlijk genezen

Quote:
Een vader is druk doende zijn dochter te GENEZEN op basis van medische wietolie en wordt op last van de moeder gearresteerd


Ik moet hierbij ineens denken aan een Wild West televisieserie van vroeger: How the west was won.

Een meisje werd gestoken door honderden bijen, en lag min of meer op sterven. De westerse arts zat met zijn handen in het haar. De vader ontvoerde zijn dochter en bracht haar bij de indianen.

Die wisten als natuurmensen heel goed hoe en met welke kruiden, ze dit meisje konden genezen...

En jawel, het meisje knapte volledig op!

Natuurlijk, dit was televisie/film, en ze kunnen je van alles wijsmaken met een camera.

Maar persoonlijk heb ik meer vertrouwen in kennis van honderden of duizenden jaren oud, dan de kennis van de reguliere medische instanties, die amper 100 jaar oud is...

 
Eerder deze week berichtte ik over een Amerikaanse vader die SUCCES BOEKTE met de genezing van zijn dochter op basis van medische wietolie. Nu mag de beste man toekijken hoe zijn dochter langzaam maar zeker het loodje legt op basis van de reguliere 'therapie' en dan nog moet brommen in de gevangenis:

http://www.mirror.co.uk/news/world-news/adam-koessler-dad-finally-allowed-5015883

Schandalig! Je suis Adam!

Er is iets serieus mis wanneer de bevolking meer angst heeft voor rauwe melk dan voor marihuana:

http://govtslaves.info/americans-scared-unpasteurized-milk-marijuana/

Mike

 
Mauzik.
Quote:
maar volgens mij is kanker in veel gevallen te complex om door één middeltje te genezen. Simpelweg omdat het soms in een te ver gevorderd stadium is geraakt. Daar is geen kruid tegen opgewassen.


Kruiden zie ik eigenlijk meer als ter preventie, niet ter bestrijding.

Maar het wegnemen van, en geven van, waar kanker van leeft en niet tegen kan, respectievelijk glucose en zuurstof lijkt mij erg goed

werkendhttp://www.tegenkanker.nl/voeding/dieten/ketogeendieet/

Quote:
Uit het vele onderzoek bij dieren lijkt inmiddels duidelijk dat een ketogeen dieet niet alleen preventief kan werken op het ontstaan van kanker maar ook als behandeling inzetbaar is bij bestaande kankers, vooral juist in de vergevorderde fases


Deze site zegt trouwens wel dat kurkuma super goed is tegen kanker.

Zuurstof middels buteyko?.. of H202, al is dit laatste iets wat ik niet goed een mening over kan krijgen,

En ozon natuurlijk.

 
Tja, stel dat die man zijn dochter werkelijk volledig zou genezen met wietolie...

Dan gaan meer mensen experimenteren met wietolie en wellicht genezen...

Dan gaat de farmaceutische industrie miljarden mislopen...

Dat gaat vervolgens dan ook heel veel banen kosten...

Deze man is een gevaar voor de samenleving...

Er is iets serieus mis met deze wereld...

 
Het menselijk lichaam kan kankercellen zelf aan, maar slechte (voedings)gewoontes en chemo verhinderen dit:

http://investmentwatchblog.com/the-human-body-can-destory-the-cancer-cell-but-we-perpetuate-the-situation-with-bad-diet-bad-habits-and-finally-the-deadly-but-profitable-chemotherapy/

Mike

 
@Mike

De mens heeft inderdaad een ECS ( Endocannabinoid system ) met CBD1 en CBD2 receptoren.

Arjan.

 
The Beautiful Truth

Documentaire over hoe kanker ontstaan is en natuurlijke manieren om kanker te genezen. Bijvoorbeeld via Gerson therapy maar ook Weston Price komt voorbij. Ik ben nog maar net begonnen met kijken, maar tot nu toe is het erg interessant.

Later verder kijken.


 
Lijkt mij ook niet. Maar dat is toch nog voor de hack?
Veel van mijn posts zijn ook anoniem. Maar dat is wat mij betreft geen probleem.
Alles doet het nu weer dat is het belangrijkste.
 
We worden letterlijk overweldigd door een kankerexplosie van ongekende omvang:



People do not beat and avoid cancer nor get other illnesses due to a deficiency in chemotherapy or deficiencies in mainstream medicine. They get cancer and become ill because toxins and diseases beat their immune systems. As data from the CDC and other have shown, our immune systems are becoming progressively weaker, the same as male sperm count is progressively declining. In 1981, Dr. H. F. Pross did a study of the average Natural Killer (NK) count of average Americans. NK count is measured in lytic units (LU), and Dr. Pross found that the average LU count in 1981 was 152. In 1991, Dr. R. B. Herberman did a similar study and found that the LU count had dropped to 135. In 1997, Dr. Gerald See did another study and found the count had dropped to 108. In other words, we are dropping at about the rate of 1 LU per year. Which means that the average LU count in 2009 is likely to be somewhere around 96 – which would be an alarming drop of 37% in less than three decades!

Other than earlier detection and including some easily remedied forms of cancer that were once considered simply pre-cancerous conditions, little real progress has been made by the use of mainstream invasive and toxic therapies of surgery, chemotherapy and radiation - all which have been shown to increase the spread of cancer and weaken the body to pave the way for further cancer, particularly the latter two (chemo and radiation).

Most people are likely unaware that virtually all chemotherapy drugs are themselves classified as Class 1 carcinogens! And radiation merely destroys our bone marrow that is the heart of our immune system.

A strong immune system from proper diet and nutrition, a healthy lifestyle, elimination of stress, and proper supplementation and nutrition, is still the best way to avoid and beat cancer, especially when buttressed by herbal immune boosters and cancer fighters. But it takes diligence and effort – more so now than ever before.

http://www.tbyil.com/beating_cancer.htm

Mike
 
Vanavond op zender Arte om 21.55 gezien: Fasten und Heilen.
zoekende op google lijkt het al een herhaling te zijn. Makkelijk te vinden.
Vele ziekten en ook KANKER hebben er baat bij. Zeer interessant.
Artsen genoemd in de docu zijn Tanya Dorff en David Quinn.
 
Een Amerikaanse vader rsikeert 20 jaar gevangenisstraf, omdat hij de kanker van zijn dochter wilde behandelen met cannabis:

http://naturalsociety.com/father-faces-20-years-prison-for-treating-daughters-cancer-with-cannabis-oil/

Medische dictatuur. Binnenkort ook hier als we niet uitkijken!

Mike
 
As data from the CDC and other have shown, our immune systems are becoming progressively weaker, the same as male sperm count is progressively declining. In 1981, Dr. H. F. Pross did a study of the average Natural Killer (NK) count of average Americans. NK count is measured in lytic units (LU), and Dr. Pross found that the average LU count in 1981 was 152. In 1991, Dr. R. B. Herberman did a similar study and found that the LU count had dropped to 135. In 1997, Dr. Gerald See did another study and found the count had dropped to 108. In other words, we are dropping at about the rate of 1 LU per year. Which means that the average LU count in 2009 is likely to be somewhere around 96 – which would be an alarming drop of 37% in less than three decades!


Iemand een idee uit welke oorspronkelijke artikelen dit komt? Jammer dat er bij zulke statements zelden een referentie naar de originele bron gegeven wordt!
 
hoi Joopie: zoek op ncbi pubmed: de namen, voorletters en data intikken en je bent er zo.
Bijv. https://www.google.nl/search?q=pubm...bi+H.+F.+Pross+1981&gs_l=heirloom-serp.12…0.0.0.327508.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0.msedr…0…1ac..34.heirloom-serp..0.0.0.DhUSSPx3y9E
Wel ¨interessante¨ cijfers: en dan maar beweren dat we steeds ouder en gezonder worden.

Bedankt Lievergezond, maar ondanks je hulp heb ik de artikelen nog niet kunnen vinden.. En over welke cijfers heb je het? De cijfers 152, 135 en 108?
 
hoi Joopie, ik bedoel de namen (voorletters en achternamen) van de wetenschappers en met cijfers bedoelde ik de jaartallen van het verschijnen van hun onderzoeksverslagen.
 
Kan iemand mij vertellen wat hier van waar is ? http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/98727-het-dodelijke-gevaar-van-vitaminepillen.html en dan vooral de vitamine C .
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.345
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan