kanker natuurlijk genezen

Vit. C gaat de werking van chemo tegen. Dat is de officiele stellingname van Big Pharma. Dat komt omdat vit. C kanker kan genezen en chemo niet, dus natuurlijk zijn ze elkaars tegenpolen. Vit. C kan de vergiftigingsverschijnselen van chemo ondervangen en dat wordt beschouwd als ongewenst. We leven in een rare wereld.

Mike
 
Maar dat artikel dT mijnlijf post is helemaal niet prochemo/bestraling, z schrijven dat uitsluitend de chemische vitamine gevaarlijk zijn.

Ik kan het wel geloven.

Mike, over vit A en D zeg je zelf ook dat het gevaarlijk is.

Van synthetische vitamine E las ik bij http://www.warriorsforhealth.com/
Eerder ook dat dit echt heel slecht is.
 
Goed punt, maarten, je hebt helemaal gelijk. Ik reageerde meteen zonder het artikel te hebben gelezen. Nu ik het wel heb gezien, zie ik dat het inderdaad kritiek is op kunstmatige vitamines. Ik zal proberen voortaan iets minder snel te reageren.

Mike
 
Ik wist niet dat ascorbinezuur (vitamine C) ook zo slecht was en slecht wordt opgenomen wordt door het lichaam.

Er wordt op die website fruit aangeraden in plaats van ascorbinezuur. Moet je flink wat fruit eten volgens mij plus je krijgt een flinke hoeveelheid fruitsuikers binnen dan.

Lijkt me ook niet zo gezond.
 
Ik heb begrepen dat synthetische vitamines slecht zijn maar dat ascorbinezuur daar een uitzondering op is.
 
Ascorbinezuur is niet noodzakelijk synthetisch. Het wordt meestal gewonnen uit mais en zo lang dit geen GMO-variant is, is er niet zoveel mis mee. Linus Pauling wist kankerpatienten te genezen met intraveneuze vit. C (ascorbinezuur), dus het werkt gewoon.

Mike
 
22/03'15 deze berichten heb bijna allemaal in 2011 al met belangstelling gelezen en ben net zo lang tot nu heel blij met de nederlandse informatie en geloof al lange jaren in het WAP dieet/leefwijze. maar... lang verhaal even kort: afgelopen jaar is bij mij regulier een beginstadium van leukemie geconstateerd, wat m'n lage energie en nul tot weinig spierkracht, trage vertering, watervasthouden /uitdroging afwisselend enigszins verklaart. Ik doe in meer of mindere mate H2O2, en dagelijks en op speciale momenten abrikozenpitten, jodium, Natrium bica, appelazijn, Magnesium chloride, geitenyoghurt, roomboter, kokosolie en palmolie (sinds 2003) raw food voorbij en nu staat m'n bottenbouillon te pruttelen. Het Budwigdieet elimineert de dierlijke vetten helaas maar dat elimineren doe ik nog even niet. Ik combineer het Budwigpapje nu met een gemodificeerd (geen/minder rood vlees) WAP dieet, experiment. Ja toch, leukemie maar natuurlijk kan ik niet m'n hele ziekte-gezondheids geschiedenis vermelden van 73 jaar, wat wellicht meer zou verklaren. Mijn vak is danser en docent- en nog steeds een beetje, wat de bijnieruitputting na 40 jaren in 2000 wel een beetje logsch maakt. Ik zou ook willen kunnen kiezen voor ozon- of zoutwater of Vitamine C infuzen therapie maar dat kost nogal een duit. Ik ben heel benieuwd naar nieuwe reacties op kanker en genezing op deze site en ook eventuele suggesties voor een goede (betaalbare..) arts of genezer die niet te ver is van Amsterdam. Kon helaas niet komen op het WestonPrice congres in februari 2015 :( vanwege kosten en energie... Mike, en iedereen jullie heben me al een heel eind op weg geholpen - ga graag zo door :) pauline
 
Bekijk hier hoe wietolie afrekent met kankercellen:



Dit is de meest veelbelovende werkelijke behandeling van kanker! De dagen van kanker zijn geteld!

Mike
 
Zoals eerder gezegd is wietolie de meest veelbelovende natuurlijke behandeling tegen kanker. De Amerikaanse overheid geeft dit toe, maar verhindert dat patienten het kunnen gebruiken:

http://naturalsociety.com/federal-govt-admits-marijuana-kills-brain-tumors-but-you-still-cant-have-it/

Mike
 
Ik lees hier vaak dat grote hoeveelheden H2O2 goed zijn tegen kanker. Maar als het ijzergehalte in je bloed niet goed is kun je nog zo veel H2O2 drinken als je wil, maar dan komt 't niet bij de cellen. Dat was bij mij 't geval. Dat heeft Marijn (balans-balans) bij mij "gezien". En hoe controleer je je ijzergehalte??
Behalve bij Marijn of ws bloedonderzoek bij huisarts (niet HB, maar ferritine).
Ik hoor graag jullie reacties..
 
Lievergezond geeft regelmatig aan dat er ijzerminnende micro-organismes zijn die jou van je ijzer kunnen beroven. Deze organismes zijn anaeroob. Er wordt vaak beweerd dat H2O2 werkt als een soort antibiotica en alles op zijn pad vernietigt, waardoor je darmflora verstoord wordt. Niets is minder waar: de goede darmflora krijgen hierdoor meer zuurstof en de foute leggen het loodje in een zuurstofrijke omgeving. Daarnaast kan het zeker ook geen kwaad om gefermenteerde voeding als bijv. melkkefir dagelijks te consumeren voor een complete darmflora.

Mike
 
Mike, volgens Marijn kan ik beter geen zuivel eten. Ik mag alleen roomboter, zure room, kokosmelk en rijstmelk. Het ijzergehalte in mijn bloed is van 60% naar 75% gegaan, dus er zit verbetering in.

 
Er zijn nog andere gefermenteerde voedingsmiddelen die niets met zuivel te maken hebben. daarnaast zou je ook kunnen supplementeren met bijv. Bio Kult.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.334
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan