Kan je een geslachtsziekte natuurlijk genezen?

G

Guest

Guest
Hoi goedemiddag,

Ben hier nieuw op t forum, 22jaar jong en ben erg geïnteresseerd in gezonde/goede voeding.

Nou had ik een vraag naar aanleiding van een SOA-test die ik laatst gedaan heb, gelukkig had ik niks, maar stel dat ik het wel had dan krijg je altijd een antibiotica kuur, waar we natuurlijk geen voorstander van zijn :)

Dus kan je het natuurlijk genezen?

Nick

 
Welkom! Ja, met waterstofperoxide (H2O2) is het natuurlijk te genezen. Gebruik de zoekfunctie rechts bovenin om te lezen wat er hier al over is geschreven.

Mike

 
Antwoord: ja.

Zowiezo met resonantietherapie.

Bijv. herpes is een virus, dat kan men regulier niet eens aanpakken, maar met resonantietherapie wel.

Geslachtsziekten verschillen in die zin niets van niet-geslachtsziekten.

En dan is er nog heel veel mist over veel bacteriele infecties en virale infecties die je via geslachtsverkeer kan overkrijgen.

Ik bedoel: er zijn veel meer infecties die je seksueel kan overdragen dan de bekende geslachtsziektes.

Bijvoorbeeld de ziekte van lyme (infectie bekend van de teken) kan ook via geslachtsverkeer worden overgebracht, al wordt dat nu nog in de doofpot gestopt onder het mom van: het is niet aangetoond dus bestaat het niet.

Ik ken meerdere lymepatienten die in therapie zijn bij een homeopaat of resonantiebehandelaar en dan is de lyme weg, maar komt weer terug.

En een resonantiebehandelaar kan ook makkelijk achterhalen welke bacteriele ondersoort iemand onder de leden heeft en als dezelfde ondersoort weer terugkomt na weggeweest te zijn dan kan het zijn dat degene zichzelf via de partner heeft herbesmet.

Eerste waar zo'n behandelaar dan aan denkt als die slim is is dat die persoon zichzelf telkens herbesmet door geslachtsverkeer met de partner en dan moet de partner ook mee behandeld worden ook al heeft die geen klachten.

Maar bacterieoverdracht van deze ene bacterie is maar 1 voorbeeld.

Er zijn er nog veel meer.

 
@fatsnotbad

Ik vind niks als ik geslachtsziekte intyp behalve mijn eigen topic...

Over h2o2 heb ik al veel gelezen, hoe moet je te werk gaan dan als je een soa wil genezen..

35% druppels mengen met water en langzaam ophogen gewoon?

 
Dorien,

Virussen bestaan niet in complexe organismes. Bevrijd jezelf van deze mythe! Het is magisch denken, verpakt als 'wetenschap'. In plaats van 'boze geesten' geloven we nu in denkbeeldige virussen!

Mike

 
Quote:
Over h2o2 heb ik al veel gelezen, hoe moet je te werk gaan dan als je een soa wil genezen..

35% druppels mengen met water en langzaam ophogen gewoon?


Precies zoals je het beschrijft.

Mike

 
Mike ik hou het er graag bij dat wij een andere visie op de werkelijkheid hebben voor wat betreft het al dan niet bestaan van virussen.

 
Oke bedankt voor de info fatsnotbad en lievergezond.

 
Dorien,

Prima, maar bedenk dat het bestaan van virussen in complexe organismes nog nooit is aangetoond. Ik vind het altijd wel prettig dat 'wetenschappelijke' aannames zijn gestoeld op keihard bewijs. Volgens mij is dat ook hoe wetenschap te werk hoort te gaan.

Mike

 
Mike je kunt eeuwig blijven discussieren over "bewijs".

Wat je als bewijs accepteert is ook een afspraak, een geloof zo je wilt.

En: afwezigheid van bewijs is geen bewijs van afwezigheid.

Het is verder niet dat ik discussie niet zinvol vind, maar deze discussie hebben we volgens mij al wel uitgekauwd op deze site in de rubriek over kwelgeest Martijn Katan.

Voor wat betreft AIDS (dat noemt men vaak een geslachtsziekte, nu we het er toch over hebben) betreft het overigens voor mij een hoax in die zin dat er geen link is tussen HIV en AIDS.

Dat plekje heb ik dat issue gegeven.

Jij bent nog sneller klaar met dit issue Mike denk ik als je niet in het bestaan van viri gelooft.

 
Ik ben er inderdaad heel snel klaar mee. Het wordt tijd dat we de bacterie- (of virus-) theorie opzij en de genentheorie opzij zetten en de omgevingstheorie omarmen. De bacterien volgen als reactie op een vervuilde omgeving, de genen veranderen in negatieve zin als gevolg van een vervuilde omgeving. Omgekeerd geldt dat als je de omgeving schoon maakt en houdt de bacterien wegblijven en de genen terugkeren naar de blauwdruk, iets wat in het evolutionaire genetische geheugen zit opgeslagen.

Mike

 
Interesant LeiverGezond, over wat voor resonantietherpaie heb je het dan? ik weet wel mensen die het voor een sporadische koortslip wel eens zouden kunnen uitproberen.

Peace

 
Hoi MGK, er zijn verschillende soorten resonantietherapieen.

Bioresonantie is denk ik de bekendste.

Dan heb je ook nog bijv. de SCIO-machine, ook zoiets, maar weer net anders.

Of de vegatest, maar die is volgens mij vooral voor diagnose.

Homeopathie is trouwens ook resonantietherapie: dat is de therapievorm die vaak de behandeling is nadat de diagnose met de vegatest gesteld is.

Maar bijv. bioresonantiemachines en scio: die kunnen naast diagnostiseren ook behandelen.

Dan heb je nog bijv. Nes: werkt ook met resonantie en je krijgt na de diagnose met zo'n machine dan Nes-druppels mee; die druppels zijn ook op basis van resonantie en werken zeker weten, maar ik raakte een beetje dolgedraaid van de vele herxheimerreacties ervan: dus het werkt zeer zeker.

Electro-acupunctuur is ook een energetisch diagnostisch systeem dat volgens mij ook kan behandelen.

En wat ik zelf nu reeds anderhalf jaar doe is de resonantietherapie die hoort bij kleurentherapie volgens de liley/brookermethode.

De therapie die ik volg is ook een 24-uursbehandeling.

Ik geef ongeveer elke dag mijn "klachten" door en dan wordt gekeken of er iets acuuts bij zit of dat mijn klachten van de behandeling komen of dat ze nog aan de beurt moeten komen.

Langzaam, heel langzaam ben ik aan de beterende hand nu, maar ik had dan ook een thymusklier die ongeveer maar voor 5 a 10% nog werkte.

Nu zit ik op 50%, nog steeds niet om naar huis te schrijven, maar het gaat in elk geval vooruit.

Geen hartklachten meer, geen gewrichtsklachten meer, niet meer zo koud en geen chronische blaasontstekingen meer.

Als iemand koortslippen heeft, kan die zich sec voor de koortslip laten behandelen, maar ik weet wel dat als zo'n persoon bij mijn behandelaar zou komen, dat die zou proberen die persoon te overtuigen dat die beter helemaal schoongemaakt zou kunnen worden.

Tegen de tijd dat de regelmatig opdoemende koortslip van zich laat merken, zijn er vaak nog veel meer infecties in meerdere of mindere mate actief.

Het herpesvirus opereert vaak in een kudde met andere infecties, zoals ik geloof ook de verschillende -rozen (gordel-, wond-, netelroos) bijv.

Die hoeven niet merkbaar aanwezig te zijn om de herpes toch aan te sporen.

Een naast van mij had bijv. regelmatig terugkerende wondroos.

Met antibiotica krijg je die weg, net als in acute zin met resonantietherapie, maar blijvend en ook op de achtergrond elimineren is weer een andere zaak: komt er een nieuwe stresstijd aan: hoppa, dan kwam de wondroos vaak weer terug.

Eerst moet die hele kudde infectiesoorten opgeruimd worden die de wondroos in stand houdt.

En vaak is er nog veel meer aan de hand: mensen zitten vol met vaccinatie-ellende, parasieten, gifstoffen en zoveel meer nog (stofwisselings- en neurologische ziekten: zonder er erg veel hinder van te ondervinden).

 
En soms hebben mensen naast alle ellende neurologische ziektes en hebben hier wel veel hinder van :(

 
Ja Dirtsa, dat is inderdaad helemaal niet fijn:-(

Ik bedoelde alleen te zeggen dat veel mensen zonder al te veel klachten zichzelf wijsmaken dat zij gezond zijn.

Die discussie hier hebben we al gehad, maar het is volgens mijn behandelaar ook echt zo dat ze net zoveel tijd kwijt is aan ogenschijnlijk gezonde mensen opschonen dan aan de mensen die wel klachten hebben.

De scheidslijn tussen ziek en ogenschijnlijk gezond is werkelijk flinterdun.

 
Hoelang zal het duren voordat chlamydia verdwijnt als je 35% inneemt?

 
Ik denk dat jij het antwoord kan geven als je het eenmaal weet.

Laat de 35% toepassen en dan horen we het wel tezijnertijd.

Het hangt ook van de persoon af, hoe of wat die allemaal eet.

En of die veel stress kent, hoe zijn/haar bijnieren ervoor staan.

Het is van zoveel factoren afhankelijk.

Je kunt zuurstof in je lichaam/cellen aanbrengen door H2O2 in te nemen maar als men daarnaast bijv. naar de MacDonalds blijft gaan dan zal het niet zo erg snel gaan.

 
Ik heb ook contact opgenomen met praktijk wiersma over ozontherapie om de chlamydia te bestrijden, er werd mij verteld dat het inderdaag de chlamydia kon genezen. Alleen vraag ik mij nu af of dit erbij zou moeten doen met het drinken van h2o2 of dat h2o2 alleen echt wel voldoende is...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.777
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan