Kan je een geslachtsziekte natuurlijk genezen?

Hoe meer zuurstof in allerlei vormen hoe beter! H2O2 gecombineerd met ozon is effectiever dan 1 van de 2 alleen.

Mike

 
Oke bedankt, ik ga het nu serieus overwegen om de ozontherapie te gaan doen!

 
Vandaag bij praktijk wiersma geweest voor een ozon behandeling.

Het begon met een asyra meting daar kwam uit dat ik last heb van:

- overblijfselen van vaccinaties... (helaas heb ik die gehad vroeger)

- uitputten van lichaam (bijnieruitputting)

- stress

- trauma in het verleden (vader overleden aan longkanker)

Vervolgens de ozon therapie (dmv eigen-bloed-infuus) met 45ug/cc, je zag het bloed echt verkleuren van donker rood/zwart naar rood.

Wat ik raar vond is dat hij H2O2 afkeurt omdat het slecht voor de nieren zou zijn en beenmerg zou afbreken??!?!?

Ook kende hij het boek van Ed McCabe niet en vroeg mij het mee te brengen de volgende keer....

Ik kreeg mee voor thuis homeopathische asyra druppels en B12 forte plus met de volgende ingrediënten

Ingrediënten: Xylitol (zoetstof), aardbei aroma (smaakstof),

croscarmelosse sodium (bindmiddel), biotine, citroenzuur

anhydricum (smaakstof), pyridoxine, magnesium stearaat

(antiklontermiddel), foliumzuur, methylcobalamine.

Lijkt mij dat deze niet goed zijn toch??

 
Nick,

Het mag duidelijk zijn dat het B12-supplement meer kwaad doet dan goed door deze schadelijke toegevoegde stoffen. En dat belast de bijnieren zeker niet dan? H2O2 ondersteunt juist de bijnieren, net zo goed als ozon dat doet! Mag ik vragen hoeveel ml. van je bloed hij heeft geozoneerd?

Mike

 
Ja dat leek mij ook al, ik ga deze dus ook niet nemen en hij krijgt ze vrolijk terug bij het volgende bezoek!

Hij heeft 100ml bloed geozoneerd..

Maar is het niet raar dat iemand die 10 ozon behandelingen per week doet het boek van Ed McCabe niet kent en ook twijfelt aan H2O2???

Nu ga ik zelf ook weer twijfelen aan hem uiteraard.. (of is dat onterecht?)

 
Ik ga het boek van Ed McCabe er op naslaan. Volgens mij is hij aan de conservatieve kant door te weinig bloed te ozoneren met een te lage dosering. Ik kom hier nog op terug! Zoals alle orthomoleculaire artsen denkt ook hij in termen van pilletje-poedertje-tabletje.

Ongetwijfeld zal hij ook geloven in de wijdverspreide mythe in de orthomoleculaire wereld dat 'onze voeding niet toereikend is' en dat we dus wel supplementen moeten innemen. Dat is de omgekeerde wereld. Supplementen zijn precies dat: SUPPLEMENTEN, aanvullingen op de voeding. Terecht staat op de verpakking vermeld dat deze nooit de plaats kunnen innemen van goede voeding. Deze is wel degelijk verkrijgbaar en wel degelijk toereikend, we moeten er alleen meer moeite voor doen.

Ook de supplementfabrikanten spelen in op de gemakzucht van veel mensen, die denken met een pilletje, poedertje of tabletje het wel op te kunnen lossen. En diezelfde mensen lezen uit gemakzucht ook geen etiketten, niet op voedsel en niet op supplementen. Wees altijd kritisch en op je hoede, zelfs met biologische 'natuur'voeding en lees altijd etiketten!

Mike

 
Dat dacht ik al. Ed Mc Cabe beschrijft een traditioneel protocol waarbij men ergens tussen de 250 en 600 ml bloed ozoneert met 27 mcg/ml. Dat is hetzelfde als 27 ug/cc. De dosering is weliswaar lager maar een groter volume bloed wordt geozoneerd en volgens mij is dit effectiever.

Mike

 
Mike,

Bedankt voor het opzoeken, kan je even aangeven waar het staat, kan het niet vinden en ben nog niet ver met lezen...

 
Vorige week opnieuw een soa test gedaan na 2 maanden gebruik van H2O2 35% opgebouwd tot 20 druppels dat een week lang genomen en toen weer afgebouwd naar 10 druppels wat ik dagelijks nam op een enkele dag na, ook 7 keer ozon behandeling gehad bij praktijk wiersma.

Vandaag kreeg ik de uitslag, helaas was er nog steeds chlamydia aanwezig....

 
Opmerkelijk, ik lees eerst:

Quote:
Nou had ik een vraag naar aanleiding van een SOA-test die ik laatst gedaan heb, gelukkig had ik niks


Maar ik lees nergens waar je tot de constatering kwam dat je wel chlamydia hebt. Hoe zit dat dan?

 
Ik had het inderdaad eerst niet, toen werd ik door een meisje gewaarschuwd dat ik het wel is zou kunnen hebben dus toen nieuwe test gedaan.

 
Ik denk ook dat twee maanden tekort is. Met waterstofperoxide en ozon volg je een natuurlijke en ontgiftende weg, je bombardeert (kennelijk) niet - of op een andere manier -, zoals je met antibiotica zou doen. Als je daarnaast minder gezond eet - ik ken je voedingspatroon niet - hou je de ziekte misschien toch in stand omdat je de chlamydia reden geeft om te blijven (afval, toxinen, etc).

Hilda

 
Er is een optie om gericht en zonder kleerscheuren zoals bij antibiotica de chlamydia

weg te halen en dat is resonantietherapie.

 
Nou ik had eind oktober 2010 een uitbraak van blaasjes en na doktersonderzoek was de uitslag herpes. Dat is de enige uitbraak die ik heb gehad, dus lichamelijk is er niet zo veel aan de hand maar geestelijk geeft het idee me enorm veel stress. Maar dat is niet nodig begrijp ik?

Ik ben ooit eens naar een orthomoleculair arts geweest die een Prognos had en die wilde mij druppeltjes geven, maar omdat ik er van overtuigd was dat het virus (of wat het dan ook is) toch nooit uit het lichaam kan verdwijnen en ik geen last van uitbraken had, heb ik nee gezegd. Zou ik de druppeltjes wel moeten nemen? Maar als ik sowieso nooit uitbraken heb, hoe weet ik dan dat het virus weg is?

Ik lees berichten over dat virussen en schimmels en dat soort zaken in een gezond lichaam niets te zoeken hebben, wil dat zeggen dat ik niet bang hoef te zijn om iemand anders te besmetten, want het zou dan de ander z'n 'schuld' zijn want diegene had dan sowieso al een zwak lichaam? Ik heb me laten vertellen dat herpes zo besmettelijk is dat ik het zelfs kan overdragen tijdens veilige seks terwijl ik geen uitbraak heb. En ik heb dan misschien wel nooit uitbraken, maar degene die ik dan besmet heeft misschien wel de pech dat ie er elke week een heeft. Dat zou me echt een enorm schuldgevoel geven.

 
Hoi Emveehaa, wat ik begrepen heb van een vriendin die ook een eenmalige herpesuitbraak heeft gehad: 80 procent van de mensen heeft aan het eind van het leven dit virus in het lijf. Althans 1 van de 2 varianten of allebei: simplex 1 en / of 2. Met resonantietherapie kun je inderdaad gericht van infecties afkomen. De vraag is wel hoever wil je daarin gaan als je er sinds die ene uitbraak geen last meer van hebt. Je kunt ook zorgen dat je weerstand goed is en dat die uitbraken niet meer voorkomen, wat als ik het begrijp zowiezo niet het geval lijkt bij jou nu.

 
Daar gaan we weer: angst voor 'besmettelijke' beestjes. Inderdaad hebben deze micro-organismes niets te zoeken in een gezond lichaam, omdat ze resoneren met een ongezonde (verzwakte) omgeving. Vraag jezelf af waarom de een wel 'besmet' wordt en de ander niet. En kijk eens naar het woord 'besmet'. Een 'smet' is een vorm van vervuiling. Het zijn niet de beestjes die ons vervuilen (besmetten), maar de vervuiling die de beestjes lokt. Overigens komen de beestjes ons helpen van die vervuiling af te komen. Dat is hun taak, het zijn vuilnismannen, opruimers, ONTSMETTERS!

Lees dit:

http://anderekijk.net/hivirus/vogelgriep01.html

http://www.healingnaturallybybee.com/articles/germ12.php

Mike

 
Quote:
Vraag jezelf af waarom de een wel 'besmet' wordt en de ander niet.


@ Mike: je zou die vraag als volgt kunnen aanscherpen: waarom de een wel (ernstige) klachten krijgt van een besmetting en de ander niet.

Bijvoorbeeld, ik hoorde Vieira Scheibner zeggen: een gezond mens krijgt van een tetanusbesmetting (dan niet via de inenting bedoel ik maar een besmetting via de luchtwegen) een verkoudheid, meer niet. En die heeft dan zelf zo natuurlijke immuniteit ontwikkeld.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan