Jodium

In die centrale in Borsele kan ook wat gebeuren of een van de anderen dus het is niet zo dat jullie in Limburg meer risico lopen dan ergens anders
 
Okay, misschien heb ik me in mijn angst laten meeslepen. Sorry jongens. Ik wil echt niemand de pis lauw maken, hoor. Als ik dat nu dan hier gedaan heb, spijt me dat. Was niet de bedoeling. Ik had echt zorgen en kan dan wel eens doorslaan.

Dan laten we het thema maar hierbij en als jullie er zo over denken, helpt mij dit ook wel weer, dat ik weer met beide benen op de grond kom te staan.
Pike en Mike, fijn, jullie opmerkingen hebben geholpen. Ik kan vannacht weer slapen.
(feit is, dat er sinds kortere tijd achterelkaar over dit thema in de krant geschreven is, vandaar opeens mijn reactie. Het was nu niet de eerste keer. Ik zag Fokushima al voorbijkomen hier in Limburg
:)
Ik laat het thema nu los..............
Ciao
 
Ik lig er idd niet wakker van :) ga me wel druk maken als het zover is. Ik heb wel Lugols in huis en doe af en toe een druppel door de gezinssmoothie met wat paranoten voor de selenium. Doe dit voor de gezondheid in het algemeen, niet specifiek voor een eventuele ramp.
 
Thankx...zo en nu laat ik het thema gaan en zal me een volgende keer niet meer zo opwinden.
Waarschijnlijk liggen mijn nerven een beetje blank. Zit sinds kort op een nieuw callcenter project (Nespresso), is wel geen hoog niveau, maar het vergt nu heel veel van me. Alles is nieuw. Misschien dat ik daarom bevattelijker ben.

Excuses.
 
@dorothebjs

Het valt me op dat je wel vaker angstig en ongeduldig overkomt (vaak vragen herhalen bijvoorbeeld). Weet je waar dat vandaan komt? Klinkt als bijnieruitputting.
Ik was vorig jaar ook zo paniekerig toen m'n bijnieren het erg zwaar hadden.

Bij mij komt het zeer waarschijnlijk door kwikbelasting in m'n lichaam. Heb jij je wel eens laten testen op zware metalen?

Ik wil je de pis niet lauw maken natuurlijk, maar het valt me al een tijdje op.

Mark

PS: Ik zie nu je bovenstaande bericht wat het één en ander kan verklaren, maar ik merkte het vorig jaar ook al bij je.
 
Hoi Mark,
Het kan natuurlijk bijnieruitputting zijn.
Ik ben sowieso snel ongerust, een beetje een hypochonder. Mijn moeder heeft dat nog veel meer en heeft mij ook wel zo opgevoed.
Maar ik heb dat eigenlijk wel met alles. Wil alles heel precies doen en goed doen. Lijd daarom snel en meer dan anderen. Ik maak me om alles druk. Nu die nieuwe baan, heb al veel thuis gehuild omdat ik bang was dat ik het niet meteen zou kunnen.
Anderen maken zich niet zo druk, merk ik. Wel is het zo, dat ik het dan het snelste onder de knie heb. Maar idd, ik maak me mijn leven vaak veel te zwaar. (en dan te weten dat ik eigenlijk stresstherapeut ben en weet hoe men er mee om moet gaan. Maar misschien is dat de reden dat ik dit thema stress zo interessant vind).

Goh, ik wist niet dat ik hier opgevallen was. Dat wil ik natuurlijk helemaal niet.
 
Dorothe,
De vraag is of het iets is waar je wat aan kunt doen. Door middel van voeding en het checken op zware metalen belasting bijvoorbeeld. Of misschien werkt mindfulness en meditatie wel goed voor je om weer bij jezelf te komen en je niet teveel door externe factoren te laten leiden.
 
Ik gooi het ook op bijnieruitputting. Perfectionisme, piekeren, onzekerheid en angst, dit zijn symptomen van bijnieruitputting.

Mike
 
Wat ik moet doen, is het leven niet zo serieus nemen. Dat weet ik allang. Mijn angst om niet aardig gevonden te worden en mijn perfectionisme, draaien mij de nek om.

Het is mijn karakter. Ik zou niet weten waar zware metalen vandaan zouden kunnen komen. Ik heb nooit gerookt en nooit gedronken, wel braaf alle vaccins genomen, maar dat is nu toch alweer langer geleden. Heb al gedetoxt, dus...

Ik zal aan mezelf moeten werken, moet ja met mezelf het leven zien door te komen :)
Zal al eens beginnen hier niet meer zo ongeduldig over te komen. Dat is echt het laatste wat ik wil. Ik vind het heel fijn om hier mijn vragen te mogen stellen, maar als ik niet meer sympathiek gevonden word, dan zal men mij niet graag meer te woord staan. Dus....ik ga er aan werken.
Dank je Mark.
 
Dank je Mike. Onze antwoorden hadden zich gekruist. Ik heb het boek: Bijnieruitputting. Heb al jouw aangeraden boeken. Maar ze liggen hier en ik ben er nog niet toe gekomen, omdat ik te MOE ben. Ik lees toch wel heel veel, maar slaap ook heel veel, heb ik nodig. Is misschien niet normaal op 46 jarige leeftijd dat ik zoveel op een vrije dag slaap.
 
Hoi,
ik heb even een vraag. Ik neem nu al een paar maanden 2x per week 2 druppels Jodium. Ik voel me er goed bij. Kan ik dat gewoon oneindig blijven doen, of is er op een gegeven moment een verzadiging en mag men het dan niet meer nemen?
 
Het lijkt mij dat als het niet goed meer voor je is, je dat zelf zal merken. Blijf bij je gevoel, er is geen protocol :)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan