Jensen

Interessante aflevering weer van Jensen. Ik persoonlijk kan zijn nieuwe format en uploadschema wel waarderen.
Ik denk dat we weer een nieuwe fase in zijn gegaan binnen "het plan".
Nu komt de tijd voor de grotere onthullingen en meer diepgang in dit hele [DS] piramidespel.

Het principe van corrupte rechtspraak kwam tijdens deze laatste aflevering goed naar voren. Ook kreeg Dr Reiner Fuellmich uitgebreid de aandacht.
Jensen had het over een een mogelijk nieuw Neurenberg tribunaal, geheel in lijn met Viruswaarheid en andere bronnen zoals X22.
 
Nou Jensen heeft zijn format en uploadschema aangepast. Waar hij eerst elke dag een show maakte van ongeveer 30 minuten, is hij vanaf deze week overgegaan op maandagen, woensdagen en vrijdagen een show maken van zo rond de 60 minuten. De reden daarvoor is dat hij nu gewoon dieper op de zaken in wil gaan. Bij het vorige upload schema was het lastig om de diepte in te gaan en alles de aandacht te geven die het verdient. Ook zorgt de "vrije dag" tussen de shows in dat hij beter overzicht heeft over allerlei ontwikkelingen en daar dus ook beter verslag van kan doen. Ik persoonlijk denk dat het een grote verbetering is.
 
En wellicht heeft hij ook intensiever contact met Hoekstra en zijn andere Amerika connecties op de dinsdagen en donderdagen. (Speculatie natuurlijk.. We weten dat hij in het verleden dergelijke contacten had.)
Donderdagen zijn trouwens ook dagen dat Adam Curry altijd een No Agenda podcast uitbrengt, die natuurlijk ook weer fantastisch werk doet in de deconstructie van mainstream narratieven. En we weten inmiddels ook dat Jensen en Curry goed contact onderhouden.
 
Aha, nu wordt het wellicht voor mij weer wat interessanter, ik ga vanaf morgen weer kijken!

Mike
 
Nou ik bemerk zelf dat hij toch wel interessante dingen belicht, waar het in het verleden vooral een herhalingsoefening was.
Hij benoemt zaken nu ook veel meer echt bij de naam, zoals:

Corona = Griep..
Deepstate heeft alle facetten van georganiseerde samenleving geïnfiltreerd wat zich uit in slechte fake zorg.. Marxistisch links onderwijs.. Liegende propaganda media.. En last but not least.. Corrupte rechtspraak.
Al deze zaken worden nu gewoon met naam en toenaam benoemd.

Jensen is niet meer bezig mensen "wakker te schudden".. Hij heeft nu de aandacht en gaat zaken benoemen.
Ook interessant, hij gaat dieper in op "conspiracy theories" en de zin en onzin ervan.
 
Even naar aanleiding van #331

Ik ben het niet met Jensen eens dat er slechts een handvol machthebbers is. De machthebber is het volk, de massa. Er is wel een handvol machtnemers en te veel goedgelovigen. Desalniettemin klopt de essentie van wat Jensen stelt.
 
Even naar aanleiding van #331

Ik ben het niet met Jensen eens dat er slechts een handvol machthebbers is. De machthebber is het volk, de massa. Er is wel een handvol machtnemers en te veel goedgelovigen. Desalniettemin klopt de essentie van wat Jensen stelt.
Nou ja, dat handjevol machtshebbers hebben nu die macht omdat "We the people" hen die macht hebben gegeven. Jensen stelt ook vaak zat dat dit alles stopt, wanneer wij als mensen er mee stoppen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.274
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan