Jensen

Jensen begint voorzichtig over actie te spreken.

Ik hoop dat hij dat doorzet, want hij heeft natuurlijk een enorm bereik en ik kan me zo voorstellen dat hij er in kan slagen echt veel mensen op de been te krijgen.
 
#309

https://jensen.nl/complotdenkers-hadden-gelijk-de-jensen-show-309

#310

https://jensen.nl/waarom-mondkapjes-de-jensen-show-310

Dorothé
 
Aflevering 314 was wat mij betreft zeer interessant.

Robert is natuurlijk nu al een tijdje bezig om de massa te vertellen wat wij allang weten, namelijk dat de pandemie een hoax is. Dat punt wordt inmiddels gewoon in klinkklare taal nu benoemd.

In aflevering 314 ging hij echter ook weer in op het hele gegeven dat [bankiers]  de wereld in hun greep hebben.

Hij onthulde dit, op hele knappe wijze, door middel van de deconstructie van het [OUTRAGE] narratief dat nu wordt gecreëerd rond het Britse kongingshuis naar aanleiding het zogenaamde explosieve interview van Prince Harry & Meghan Markle met Oprah Winfrey.

Hij legde uit dat ondanks dat dit narratief nu ter afleiding de wereld in wordt geprojecteerd, de Britse kroon hier relatief ongeschonden uit zal komen, omdat ze simpelweg een script afgaan dat voor hun is geschreven. "Ja maar Jensen, De Britse Kroon is toch de baas??" NEEN!

Prince Charles zijn betrokkenheid bij het WEF en Klaus Schwab. Hoe al deze mensen ook de klimaat hoax pushen en dat het feitelijk een agenda is voor onteigening van middelen van de populatie.

Hij liet het in een paar minuten zien.
Zo ook hoe de Rothschild familie tijdens de revolutionaire oorlogen de macht over het geld in het Britse "imperium" heeft gegrepen, en hoe de Kroon nu dus schuld heeft bij de Rothschild bankiers.

Op dit forum weten de meeste mensen natuurlijk al hoe dit alles in elkaar steekt, maar dit verhaal is bij mijn weten nog nooit zo openlijk en begrijpelijk gedeeld bij een grote kijkersbasis. (De grote kracht van Jensen is zijn vermogen om dingen simpel en kernachtig uit te leggen)

Nu is Jensen laatst ook al (tussen neus en lippen door) begonnen met het benoemen van het feit dat veel landen eigenlijk corporaties zijn onder wereldbanken, en we daarom te maken hebben met een "maritiem rechtssysteem".
De onthulling rond de Rothschilds sluit hier natuurlijk naadloos op aan, dus ik vermoed dat deze thema's de komende tijd meer terug gaan komen.

March madness?

 
Jensen begint op een meer activistische manier te communiceren. Ik heb trouwens ook wel het idee dat dit direct werkt. Waar in voorgaande weken ik vaak de enige persoon was zonder mondkap, zie je er nu ineens meer.

Als die 100e aap effect snel van de grond komt, kunnen zaken ook ineens veranderen. (Het Martijn Koning verhaal is indicatief dat hier een kentering gaande is.)

 
Waar in voorgaande weken ik vaak de enige persoon was zonder mondkap, zie je er nu ineens meer.

Ja merk ik ook! Gister deed een meneer zelfs zijn mondkap af in de rij bij de kassa nadat hij mij en 2 anderen zonder mondkap zag. Hij keek mij lang aan en ik dacht eerst, wat kijkt je nou met je muilkorf en legde mijn spullen op de band. Toen ik klaar was keek ik zijn kant op en hop! Weg mondkap! Ben met een grijns de winkel uitgelopen, mooi is dat.
 
Voor wie dit niet via Twitter wil kijken:

https://jensen.nl/gast-thierry-baudet-deel-1-de-jensen-show-317/

Goed interview tot nu toe, ik kijk uit naar deel 2!

Mike
 
Ik vraag me toch af? Ziet Thierry daadwerkelijk het kwaad niet en is hij echt zo "naïef" om te denken dat mensen hier niet toe in staat zijn, of vertolkt hij hier min of meer een onderbuik gevoel dat bij heel veel mensen toch nog wel speelt?

Ik kon het even niet zo goed pijlen en Thierry zijn ongeloof leek oprecht. Na alles wat hij heeft meegemaakt zou je denken dat hij toch niet meer verbaasd kan zijn over het ongelofelijke kwaad in de politiek.
 
Charza

Ik denk dat Thierry nog in de transitie zit naar erkenning van het enorme kwaad dat gaande is.
Bovendien kan hij zich als politicus niet te extreem uitdrukken, want dat werkt tegen de verbindende rol die hij speelt.

Denk aan Trump toen die begon over 'lock her up', witch hunt, hcq en election fraud.
Thierry probeert een salonfähige toon te zoeken voor een anti-establishment boodschap.
Je merkt dat hij worstelt met zijn voorstellingsvermogen.
 
Charza, ik dacht ook hetzelfde. Ziet hij het echt niet of speelt hij dit? Hij moet wel voorzichtig zijn met zijn ‘rol’ denk ik.Toch leek Thierry oprecht in het niet kunnen geloven dat er echt kwaad achter zit. We zullen het wel zien gedurende komende periode.
Credits voor Jensen, wat een fantastische vent is het en wat doet ie dit goed.
 
Ik ben als het ware fan van Jensen en van Thierry. Geweldige personen.

Ik denk dat Thierry wel degelijk weet wat er speelt. Kijk maar eens hoe hij the Great Reset wist uit te leggen.

Hij moet zich een beetje naïef opstellen. Allereerst komt Robert dan nog meer uit de kast, dus het verhaal komt nog sterker naar voren. Ten tweede kan Thierry het niet maken om hierin zo eerlijk te zijn. Dat zou hem wel eens zeer kunnen schaden.

Bedenk dat ze nog niet de overwinning in hun zak hebben.

Dorothé

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.922
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan