Jensen

Nou ja... Het zou politiek inderdaad gevaarlijk kunnen zijn als Thierry zonder feitelijk bewijs al mensen begint te beschuldigen van allerlei kwaad. Slippery Slope is dat die zijn geloofwaardigheid in één keer onderuit kan halen.

Als dit een "Sting Operation" is, dan moeten zijn tegenstanders zich wel min of meer comfortabel voelen in zijn nabijheid.. Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik ervan overtuigd ben dat dit alles  een act is.

 
'Slim bedacht' was ook het eerste wat ik dacht na het zien van deze aflevering.
Thierry speelt de onschuld en Jensen kan op zijn eigen wijze weer even uithalen naar alles wat naar NWO riekt.
 
Thierry en van Haga werden ook gevraagd in een vrijheidskaravaan (weet even niet meer waar maar dacht Tilburg of zo) hoe ze met doofpot Demmink zouden omgaan. van Haga zei als ze wat te vertellen krijgen die beerput zeker open zou gaan en er onderzoek zou komen. Maar nu is niet het moment benoemde hij ook.
 
Gisteren heb ik de laatste 2 Jensen,s gehoord. De manier waarop Jensen praat vind ik erg irritant moet ik zeggen. Als je mensen zou vertellen hoe de elite van plan is - en al bezig is - om de wereld en de mensheid te veranderen dan gelooft (bijna) niemand dit. Het is ook te gruwelijk allemaal om te geloven. Maas als je zoals wij hier al vele jaren meeleest beginnen we aan het idee te wennen, want we zien de bewijzen. De waarheid begint in te dalen. Terwijl diep van binnen het ongeloof nog aanwezig blijft. Dus erg dubbel allemaal.

Thierry ervaart hetzelfde naar mijn idee. Weten dat het WEL waar is door de bewijzen maar tegelijkertijd ongeloof.

 
Zeer interessante aflevering van Jensen, ook voor de mensen die hem niet meer volgen. Hij legt haarfijn uit waar het  Suez-kanaal narratief ook voor kan dienen.. Een transport crisis  creëren ten behoeve van het Great Reset verhaal. Zeer sterke deconstructie van het media narratief. Des al niet te min interessant dat de Evergreen naam toch ook wel weer de nodige connecties heeft bloot gelegd. Keep digging! ;)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan