Jensen

Zoals al benoemd in het Israël-Palestina topic vond ik deze aflevering van Jensen interessant omdat hij nu EINDELIJK eens de eeuwige problematiek rond Israël uitlegt aan "de mensen" op een begrijpelijke manier.

Hij zette heel kort en krachtig de geschiedenis uiteen, en het feit dat dit altijd een Rothschild experiment is geweest.
Een deceptie waar vele Joden ook zijn ingetrapt.
 
Super interessant deze uitzending van Jensen! Alleen dat van Bitcoin heb ik nog vraagtekens bij. Blijkbaar heeft Adam het allemaal al onderzocht.
 
Ja Adam is erg van het uitpluizen van geldstromen. Op die manier legt hij in zijn No Agenda podcasts samen met John Dvorak ook wel vaak de financiële belangen die spelen bloot.
 
Vandaag had ik dan eindelijk de tijd om het gesprek met Adam Curry te bekijken. Ik vind hem een slimme en verstandige man, maar er moet me 1 ding van het hart: hij doet zijn eigen generatie tekort en zet veel te veel in op millennials als jonge hoop voor de toekomst. Hij luistert kennelijk ook te veel naar die generatie en heeft zich laten ompraten over bitcoins.

Ik weet niet of de bitcoin van origine is opgezet om de macht van de centrale banken te breken, maar nu bitcoin zo groot is geworden lijkt van dat ideaal niets meer over. Je gaat mij toch niet wijsmaken dat millennials ideologische motieven hebben om crypto's te willen kiezen als betaalmiddel, of wel dan? Welnee, deze absolute NIHILISTEN willen gewoon keihard binnenlopen en z.s.m. cryptomiljonair worden!

En sinds Binance het centrale platform is geworden voor crypto's is deze 'gedecentraliseerde' handel gewoon gekaapt en hebben we gewoon weer een centrale bank en een ordinaire beurs waar gespeculeerd (lees: gegokt) wordt.

De verandering zal echt van mijn generatie moeten komen. Denk je dat twee millennials een dergelijk verstandig gesprek zouden kunnen voeren als Robert Jensen en Adam Curry? No fucking way. Wij zijn de laatste generatie die nog nadenkt, de generaties voor ons zijn te braaf en volgzaam en de generaties na ons te egoistisch en naief.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Nou zeg, die zit lekker af te geven op Q :unsure:
Vanaf ± 9 minuten....
Ik weet niet of hij het specifiek over Q heeft. hij heeft het over Qanon. Die gebeurtenissen waar Jensen over praat zijn gedaan door Anons op basis van de interpretaties van de Q drops.

Zoals Q wel eens aangaf. beware of who you follow, is hierop van toepassing.
 
Ik ben het helemaal met hem eens dat nu plots de aandacht toch weer op Wuhan wordt gericht. Het viel me op dat X22 daar ook in mee gaat. COVID is gewoon de griep renamed, niks Wuhan.
 
Ik ben n.a.v. deze uitzending definitief klaar met Jensen. Ik kan deels meegaan met zijn kritiek op de 'Q limbo patriots', met name onze Engelse vrienden (Ward, Parkes, Stone) die idd de grootst mogelijke nonsens verspreiden. Sinds maart 2020 maken deze gasten opgang, maar denk ook aan Ossebaard hier in NL waar we godzijdank niets meer van horen. En met hen kwam een hele schare blinde en volgzame fans die de Q-beweging succesvol hebben weten te vervuilen, een uiterst effectieve disinfo-campagne.

Ik neem het Jensen kwalijk dat hij deze makkelijk manipuleerbare dwazen vereenzelvigt met Q, voor mij geeft dit aan dat hij niet de moeite heeft genomen om zich te verdiepen in de Q-posts. Mijn ouders zijn trouwe Jensen-kijkers en zij merkten recentelijk al op dat een half uur extra Jensen helemaal geen verbetering is. De beloofde verdieping kwam niet, hij heeft het volgens mijn ouders te vaak over zichzelf en hoe goed hij het mediawereldje kent. Daarnaast zitten mijn ouders niet te wachten op het uitgebreid behandelen van allerlei mails van kijkers. Het lijkt er op dat zijn ego er met hem vandoor gaat.

En de Wuhan-leugen? Het schandaal van de eeuw staat op het punt om uit te breken en hij noemt dit afleiding? De reden waarom Dave van X22 Report dit wel heel serieus neemt is omdat de media niet langer meer stil kan houden dat Fauci de in Amerika verboden 'gain of function'-experimenten verplaatst heeft naar het Wuhan Institute of Virology en dat C19 aantoonbaar knutselwerk is. Rand Paul, de Republikeinse senator die dit aan de kaak heeft gesteld heeft nu een envelop met wit poeder ontvangen, sinds 9/11 een klassiek signaal dat hij maar beter zijn mond kan houden. Afleiding? Leugen? Werkelijk?

C19 gewoon de griep? Wat is dan een 'gewone' griep? Wat op het punt staat om uit te breken is dat griep en verkoudheid altijd al knutselwerk met spike-eiwitten verspreid via vaccins en aerosolen zijn geweest en dat spotgoedkope anti-malariamiddelen en ontwormers een zeer krachtig eiwitoplossend effect hebben dat niet alleen griep en verkoudheid, maar ook kanker, AIDS en tal van andere aandoeningen veroorzaakt door s-eiwitten kan genezen.

Maar blijf vooral naar Jensen luisteren, hij weet hoe het zit. Helemaal klaar met deze egotripper!

Mike
 
Wuhan-leugen, Jensen?



Jensen is nu officieel onderdeel geworden van het probleem (media-disinfo) en niet de oplossing. Ik raad iedereen aan om deze rattenvanger van Hamelen te boycotten!

Mike
 
Ik zal hem dan wel niet meer plaatsen.

Ik denk niet dat hij onder druk gezet is. Hij heeft al eens vaker op Qanon afgegeven. Hij heeft daar nog een blinde vlek. De meeste mensen die wakker zijn, zijn dat op bepaalde punten en meestal niet helemaal. Wat hij voor de rest zegt, vind ik meestal wel goed. Die e-mails voorlezen, stoort mij ook. Ik schiet er niets mee op.
Dat van Wuhan moeten we natuurlijk eerst eens afwachten.
Waarschijnlijk zijn alle griepvirussen gecreëerd en dat ziet Jensen nog niet.
Vandaar dat hij met zijn argument dat de griep verdwenen is, op zijn manier wel hout snijdt. Waar is de griep? Dus hij zegt dat het gewoon de griep is en dan kan er niet nog een ander virus bijgekomen zijn. Klopt ook wel.
Maar wat als elk virus gecreëerd is en ze nu een echt zwaar virus wilden creëren, wat echter mislukt is?
Misschien zitten ze wel steeds daar in Wuhan te goochelen. Dan hangen inderdaad de virologen. Ze hebben dit gehele verhaal opgezet voor de Great Reset.
We moeten het nog maar eens bezien.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan