Ik lees hier heel weinig mee het lukt me gewoon niet om alles bij te houden. ik weet dus ook niet goed wat er nou met Binc aan de hand is. Maar het gedeelte wat ik vet heb gemaakt, laat mij wel wat zien ik denk dat als het echt alleen voeding was dat het effect wel blijvend was geweest. Ik heb ook vaak genoeg ge had dat ik echt goede effecten merkte van goede voeding maar het zette nooit door. Waarom probeer je het niet alle twee tegelijk goede voeding en de mentale kant aanpakken al was het maar om je niet zo aangevallen te voelen of misschien tot de conclusie komen dat de rest het hier anders bedoelt. Ik weet niet of een psycholoog je verder kan helpen als je zelf geen problemen ziet. Maar er zijn nog meer methodes om tot de ontdekking te komen waar je tegen aan loopt en dat kan nooit kwaad bijvoorbeeld regressie therapie of familie opstelling (volgens mij hoorde ik Giel Beelen en zijn podcast zeggen dat hij daar uit heeft gehaald waarom hij altijd zo bezig is) of ayahuasca. Craniosacraal therapy kan ook helpen om emoties los te maken als die in je lichaam vast zitten en op kan ook helpen je spijsvertering te helpen verbeteren. Waarom probeer je dat niet al is het maar om niks aan te trekken van iedereen hier en misschien komt er wel iets uit waarvan je helemaal niet wist dat je er mee zat.