Ivermectine

Ziehier een treffend voorbeeld van de verregaande paranoia van Binc. Er is niet veel nodig om dit in haar los te maken.
Je doet er goed aan eerst maar jezelf te kijken. Je bent namelijk totaal niet consequent in alles wat je schrijft. Als een forum lid aangeeft dat voeding tot vissen koppen aan toe altijd de voorkeur heeft dan word dat bevestigd door jou. Als ik me focus op voeding leg ben in gestoord. Dit komt mij over als moedwillige spelletjes om iemand heel veel verdriet te doen want ik krijg de indruk dat men het zelfs leuk vind om zo te reageren of dat soort spelletjes bewust toe te passen. En ik hoef daar niks mee te maken te hebben aangezien mij de logica ervan ontgaat in de omgang met elkaar die wel verkloot is

Dus als mij conclusie is dat ik zeer afwezig heb geweest door jodium tekort wat een behoorlijke zoektocht is geweest waar ik wel hulp bij had kunnen gebruiken maar alleen de grond in ben getrapt en geen benul heb wat iedereen van mij wil, om dan vervolgens naar me hasses gegooid te krijgen dat ik gestoord ben geen hulp kan vragen en weet ik wat allemaal niet meer is het goed zo. Ik weet dat tijdens vakantie elke dag vis eten meermalen ik als herboren terug kwam. Jezelf beter eten kan dus wel degelijk als je maar weet wat er is.

EN al die onderzoeken, aandoeningen bij muizen zoals long carnicoom en weet ik op welke dieren nog meer, hoe komen ze eraan? Door verkeerde commerciële voeding rotzooi? Geweldige onderzoeken

Paranoide.

Mike
Pist off. Omdat ik geen flauw benul waarmee ik me nog bezig moet of wil houden. In elk geval is vis bouillon vlak voor het slapen heel genezend. Lijkt me logisch want vissen vangen doet men op jacht ook vaak in de avonduren of snachts. Voor het slapen word de jodium opname niet beïnvloed door andere factoren. En verder, de waas due jodium tekort geeft en het op mij inpraten om wat voor reden dan ook ik ben er klaar mee. Na mijn vakantie in 2017 met 3 keer per dag vis waarvan de laatste maaltijd omstreeks 10 uur in de avond voelde ik mij beter. Het heeft bij thuiskomst alleen niet lang geduurd.

En ik wens hier niet meer in afwachtende houding te worden gezet over dingen die onduidelijk zijn.

Ik wil niet mee in deze theorie over waanzinnige wetenschappelijke onderzoeken over ivermectine. En ik ga het al helemaal niet stimuleren.

Nou ik zag gister op Twitter onderstaande link. Hij vertelt dat ivermectine ook in vaccin zit. Als dat zo is wat hij zegt dan lijkt me logisch dat mensen ziek blijven bij het nemen van alleen ivermectine of wat voor worm pillen dan ook. Die schade aan organen en wervels was een artikel over fendenbazol. Zoek het later wel weer op en plaats ik het hier.

Dit artikel EN PERSOON zijn al lang gedebunkt. Ik denk zelfs al van in de tijd van Cesar.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.582
Leden
8.681
Nieuwste lid
Drominique
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan