Ziehier een treffend voorbeeld van de verregaande paranoia van Binc. Er is niet veel nodig om dit in haar los te maken.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je doet er goed aan eerst maar jezelf te kijken. Je bent namelijk totaal niet consequent in alles wat je schrijft. Als een forum lid aangeeft dat voeding tot vissen koppen aan toe altijd de voorkeur heeft dan word dat bevestigd door jou. Als ik me focus op voeding leg ben in gestoord. Dit komt mij over als moedwillige spelletjes om iemand heel veel verdriet te doen want ik krijg de indruk dat men het zelfs leuk vind om zo te reageren of dat soort spelletjes bewust toe te passen. En ik hoef daar niks mee te maken te hebben aangezien mij de logica ervan ontgaat in de omgang met elkaar die wel verkloot isZiehier een treffend voorbeeld van de verregaande paranoia van Binc. Er is niet veel nodig om dit in haar los te maken.
en je kunt het na de houdbaarsdatum dus nog gebruiken toch, maar dan alleen wat meer.Je bankpas is idd een debitcard. Bij PayPal kan je zowwl je debit- als je creditcard eraan hangen.
Mike
Pist off. Omdat ik geen flauw benul waarmee ik me nog bezig moet of wil houden. In elk geval is vis bouillon vlak voor het slapen heel genezend. Lijkt me logisch want vissen vangen doet men op jacht ook vaak in de avonduren of snachts. Voor het slapen word de jodium opname niet beïnvloed door andere factoren. En verder, de waas due jodium tekort geeft en het op mij inpraten om wat voor reden dan ook ik ben er klaar mee. Na mijn vakantie in 2017 met 3 keer per dag vis waarvan de laatste maaltijd omstreeks 10 uur in de avond voelde ik mij beter. Het heeft bij thuiskomst alleen niet lang geduurd.Paranoide.
Mike
wat ook een mogelijkheid is om een rekening te openen bij Revolut. dit is gratis. en het werkt via Visa.wat een gedoe met die website van petmeds007. Ik heb geen creditcard. Hoe los ik dit op?
Nou ik zag gister op Twitter onderstaande link. Hij vertelt dat ivermectine ook in vaccin zit. Als dat zo is wat hij zegt dan lijkt me logisch dat mensen ziek blijven bij het nemen van alleen ivermectine of wat voor worm pillen dan ook. Die schade aan organen en wervels was een artikel over fendenbazol. Zoek het later wel weer op en plaats ik het hier.