Ivermectine

Babbe, ik wil je wel wat tabletjes ivm sturen
Hartstikke lief,maar weet echt niemand OF ik ook wat van de inhoud van de febencapsule kan gebruiken? Ik wacht dit nog even af Hilde,en kom daar dan graag op terug. Ik durf het uit mezelf er niet op te smeren....

Hartstikke lief,maar weet echt niemand OF ik ook wat van de inhoud van de febencapsule kan gebruiken? Ik wacht dit nog even af Hilde,en kom daar dan graag op terug. Ik durf het uit mezelf er niet op te smeren....

Als je fenbendazole in je mond kan stoppen zal het toch wel op de huid gesmeerd kunnen worden?

Pist off. Omdat ik geen flauw benul waarmee ik me nog bezig moet of wil houden. In elk geval is vis bouillon vlak voor het slapen heel genezend. Lijkt me logisch want vissen vangen doet men op jacht ook vaak in de avonduren of snachts. Voor het slapen word de jodium opname niet beïnvloed door andere factoren. En verder, de waas due jodium tekort geeft en het op mij inpraten om wat voor reden dan ook ik ben er klaar mee. Na mijn vakantie in 2017 met 3 keer per dag vis waarvan de laatste maaltijd omstreeks 10 uur in de avond voelde ik mij beter. Het heeft bij thuiskomst alleen niet lang geduurd.

En ik wens hier niet meer in afwachtende houding te worden gezet over dingen die onduidelijk zijn.

Ik lees hier heel weinig mee het lukt me gewoon niet om alles bij te houden. ik weet dus ook niet goed wat er nou met Binc aan de hand is. Maar het gedeelte wat ik wet heb gemaakt, laat mij wel wat zien ik denk dat als het echt alleen voeding was dat het effect wel blijvend was geweest. Ik heb ook vaak genoeg ge had dat ik echt goede effecten merkte van goede voeding maar het zette nooit door. Waarom probeer je het niet alle twee tegelijk goede voeding en de mentale kant aanpakken al was het maar om je niet zo aangevallen te voelen of misschien tot de conclusie komen dat de rest het hier anders bedoelt. Ik weet niet of een psycholoog je verder kan helpen als je zelf geen problemen ziet. Maar er zijn nog meer methodes om tot de ontdekking te komen waar je tegen aan loopt en dat kan nooit kwaad bijvoorbeeld regressie therapie of familie opstelling (volgens mij hoorde ik Giel Beelen en zijn podcast zeggen dat hij daar uit heeft gehaald waarom hij altijd zo bezig is) of ayahuasca. Craniosacraal therapy kan ook helpen om emoties los te maken als die in je lichaam vast zitten en op kan ook helpen je spijsvertering te helpen verbeteren. Waarom probeer je dat niet al is het maar om niks aan te trekken van iedereen hier en misschien komt er wel iets uit waarvan je helemaal niet wist dat je er mee zat.

Heb alles al geprobeerd: cbd olie, Propolistinctuur, kokosolie,bica, en ook heel lang meerdere keren per dag H2O2,wat me in mijn gezicht wel geholpen heeft maar nu niet.

Dus je durft dit wel op je gezicht te smeren, maar een zelfgemaakt zalfje van fenben niet? Vanwaar die angst? Zoals Edwin al zei, als je het geschikt is voor inwendige inname is het ook geschikt voor uitwendige opname via de huid. Gewoon wonderoliie (caster oil) in huis halen, fenben verpulveren, een zalfje maken en smeren maar. Als het werkt met IVM is de kans groot dat het ook werkt met fenben. Wat heb je te verliezen?

Mike

o.k.is me duidelijk. Ik had al in mijn post gemeld dat ik Castoroil in huis heb. Ik ga het proberen,ik ben altijd bang dat ik het juist "erger"maak en dan ben ik verder van huis en wil beslist niet naar de huisarts,die schrikt zich een rolberoerte als hij het ziet......
Dank voor het meedenken,ik houd jullie op de hoogte hoe het verloopt!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.586
Leden
8.684
Nieuwste lid
GoudMienJong
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan