Ivermectine

Wat er met Binc aan de hand is? Wat leuk en wat een fijn gevoel dat iemand er eens serieus naar vraagt iplv allerlei oordelen en bevelen te geven waardoor ik me totaal niet geroepen voelt om al zeer lange tijd om nog ergens mee bezig te zijn. Om de 1 of andere vage reden word ik niet geaccepteerd als persoon om wie ik ben maar heb ik eerder de indruk perfectionistisch te moeten zijn naar de hele wereld. Dat is er met mij aan de hand. En ik trek dat niet meer. Ik begrijp het gewoon niet.

Dit antwoord is nu precies de reden.

Je moet gewoon zijn wie je wilt zijn en als jij je zelf accepteert en tevreden bent met wie je bent, is dat genoeg. Dan boeit het niet meer wat anderen over je zeggen. Als een reactie of opmerking van iemand niet met jou resoneert, laat je het gewoon voor wat het is, net zoals je dat met dit advies kunt doen. M.a.w. je bent niet afhankelijk van wat anderen vinden of zeggen.
Nou ik mag toch wel gewoon verwachten dat mensen uit me omgeving waarmee ik dacht een normale band te hebben mij in me waarde laten? Het gaat mij niet om de reacties. Het gaat mij om de hersenmist en het niet begrijpen waarom mensen zo naar doen tegen mij. Mij is een raadsel waar dat vandaan komt en mezelf ineens overal schuldig over moet voelen omdat ik niet perfect ben. Ik wil deze stress gewoon niet meer.

Dit antwoord is nu precies de reden.
Daar gaan we weer. Ik ben een ego tripper hier. Ik moet veranderen en weet ik wat niet meer. Iets anders heb ik de afgelopen 7 jaar niet gevoeld of ervaren. Er staat niks tegenover deze uitspraken als iets positiefs. Dus als het de bedoeling is me weg te jagen dan is het succesvol gelukt waarbij ik dagelijks afvraag waarom. Maar laat maar.

Nou ik mag toch wel gewoon verwachten dat mensen uit me omgeving waarmee ik dacht een normale band te hebben mij in me waarde laten?
Als je geen verwachtingen hebt kun je ook niet teleurgesteld worden, deze tekst hing bij een kennis uit Enkhuizen op de spouw.
Heb ook wel mensen gekend in de stad en die waren van de 1 op de andere dag uit m'n leven verdwenen en deden de deur dicht. Jammer, maar dan moet het zo zijn. Soms hebben mensen ook hun eigen problemen en niet alles heeft met jou te maken.

Ik zou niet al te moeilijk doen. Koop wonderolie (ook bekend als castor oil of ricinusolie) bij de Kruidvat of Action. Verpulver 1 tabletje IVM in een vijzel en vermeng dat met de olie. Breng dit aan op de huid. Geneest psoriasis, melanomen, netelroos, rosacea, moedervlekken, ouderdomsvlekken en andere huidaandoeningen. Overdosering geen probleem.

Mike
heeft het ook bijwerkingen?

Is merk ekoplaza oke?
Ik zou niet al te moeilijk doen. Koop wonderolie (ook bekend als castor oil of ricinusolie) bij de Kruidvat of Action. Verpulver 1 tabletje IVM in een vijzel en vermeng dat met de olie. Breng dit aan op de huid. Geneest psoriasis, melanomen, netelroos, rosacea, moedervlekken, ouderdomsvlekken en andere huidaandoeningen. Overdosering geen probleem.

Mike
hoi, ik denk dat ik toch ga voor een biomerk, niet van de action.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.586
Leden
8.684
Nieuwste lid
GoudMienJong
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan