Ik heb geen IVM,zou het met Feben ook kunnen helpen? Ik heb van Eco Boerderij De Haan de febendazol capsules van 250 mg. Die zou ik open kunnen maken....Geen idee OF ik dat zo zou kunnen gebruiken,graag jouw mening Mike! Ik heb bio Castoroil van Chi,gebruik het voor mijn gezicht. ( had het gekocht omdat het goed voor mijn wimpers en wenkbrauwen zou zijn ha ha,dat helpt niet)
Ik heb sinds een half jaar een wondje wat niet geneest. Paar jaar terug meldde ik op het Forum een nare plek in mijn gezicht die uiteindelijk gelukkig OVER is gegaan en nooit meer teruggekomen. Maar nu dus rare plek naast mijn oksel,dus niet in het zicht maar ben er niet gerust op. Heb alles al geprobeerd: cbd olie, Propolistinctuur, kokosolie,bica, en ook heel lang meerdere keren per dag H2O2,wat me in mijn gezicht wel geholpen heeft maar nu niet. De wond blijft zacht,is soms rood,roze,beetje geel etc. Nu bezig met MediHoney antibacteriele gel met Manuka honing,maar doet ook niks. Zou ik Feben kunnen proberen of anders ga ik iemand vragen mij paar tabletje ivm te verkopen als dat toch beter voor de wond zou zijn....