Ivermectine

Nee hoor, maar ik luister wel naar wat ze te zeggen hebben
Dan ben je al af, je gaat toch geen tijd steken in Rutte wiens enige waarheid is... Ik heb bij Calvé gewerkt en de jonges enige waarheid ik was onderwijzer... Sorry Mike
 
Disclaimer: Vanden Bossche neemt de virustheorie wel als fundament. Bekijk het filmpje maar eens met het idee dat het hier gaat om (evt. kunstmatige) exosomen die zichzelf niet kunnen repliceren zoals een virus in de huidige aanvaarde theorie dit wel 'doet'.
Is er al aangetoond dat er een "uitknop" op de mRNA spike spuitinhoud zit?
 
Volgt iemand ook Doris Loh? Het lukt me niet om het momenteel in detail door te nemen, maar wil dit van haar toch hier delen ter info. Ik plaats het hier omdat bij het zoeken op melatonine deze thread het meeste naar voren kwam. Als je meer over haar zoekt vind je dat ze vooral veel onderzoek doet daar Ascorbic Acid (vit. C) en melatonine.
PS, niet vertaald, maar deepL-com helpt je snel.

Why is it unwise to assume that vaccines can prevent infections by THE virus?
If vaccines prepare the immune system for future attacks, would that not be sufficient to prevent infections?
Current products available on the market all target the spike protein of THE virus. Yet THE virus has other functional parts that can ensure escape from our immune systems.
A peer-reviewed study that is now cited by close to 130 peer-reviewed papers explains how non-structural proteins (Spike is a structural protein) can interfere with human protein synthesis to suppress host immune defense systems.
Now do you see why I have been saying for more than a year that THE virus is not an immune story?

242859665_2101316590035173_2082108126403531780_n.jpg
242893058_2101317220035110_7578375201460332717_n.jpg
 
Ik heb 28 en 30 aug bestelling gedaan bij Roli en andere firma, nu al meerdere keren terug gestuurd. We wachten nog maar verder af.
 
Dan blijven ze dus ook (kunstmatige) exosomen produceren?
Hoe ik het zie: messenger RNA is een boodschapper, een signaal. Volgens mij werkt het éénmalig. Heeft de boodschapper (exosoom in 'vaccin') de boodschap (mRNA) overgebracht, dan gaat de ontvangende cel - als antwoord op dit signaal, de hulpvraag - een ander exosoom (met het beruchte spike-eiwit)* produceren en uitscheiden. Het recept (mRNA) is nu beantwoordt, er is geen 'trigger' om nog méér exosomen van dit soort te maken. Zou er nog een mRNA exosoom binnenkomen, produceert de cel, netjes op recept, nog een exosoom met spike's.

* Het exosoom dat wordt gemaakt door het lichaam is dus logischerwijs 'lichaamseigen'.
 
Elk exosoom is lichaamseigen, het wordt pas lichaamsvreemd als het in een ander organisme wordt ingebracht, al dan niet in synthetische vorm.

Mike
 
Hoe ik het zie: messenger RNA is een boodschapper, een signaal. Volgens mij werkt het éénmalig. Heeft de boodschapper (exosoom in 'vaccin') de boodschap (mRNA) overgebracht, dan gaat de ontvangende cel - als antwoord op dit signaal, de hulpvraag - een ander exosoom (met het beruchte spike-eiwit)* produceren en uitscheiden. Het recept (mRNA) is nu beantwoordt, er is geen 'trigger' om nog méér exosomen van dit soort te maken. Zou er nog een mRNA exosoom binnenkomen, produceert de cel, netjes op recept, nog een exosoom met spike's.

* Het exosoom dat wordt gemaakt door het lichaam is dus logischerwijs 'lichaamseigen'.
De cellen gaan dus het Spike eiwit produceren geen exosomen met Spike eiwiten daar zit het probleem dat stopt niet
 
De cellen gaan dus het Spike eiwit produceren geen exosomen met Spike eiwiten daar zit het probleem dat stopt niet
Het mechanisme blijft hetzelfde. Een cel moet altijd een rede hebben om iets te doen. Input > verwerking van data > output. Zonder input geen output. Er is niet zoiets als een aanknop bij een cel. Bij sommige lichaamsprocessen lijkt dit wel zo, maar als je beter kijkt is er bijvoorbeeld een (te hoog) calciumniveau waardoor bepaalde celpoorten open blijven staan en daarmee het interne milieu beïnvloeden. Herstelt het calciumniveau buiten de cel dan sluiten de membraampoorten en normaliseert de celfunctie.
 
Het mechanisme blijft hetzelfde. Een cel moet altijd een rede hebben om iets te doen. Input > verwerking van data > output. Zonder input geen output. Er is niet zoiets als een aanknop bij een cel. Bij sommige lichaamsprocessen lijkt dit wel zo, maar als je beter kijkt is er bijvoorbeeld een (te hoog) calciumniveau waardoor bepaalde celpoorten open blijven staan en daarmee het interne milieu beïnvloeden. Herstelt het calciumniveau buiten de cel dan sluiten de membraampoorten en normaliseert de celfunctie.
MRNA geeft een DNA verandering dus blijft de cel produceren, het is een gen therapie dus blijvend
 
  • Leuk
Waarderingen: Luz
De cellen gaan dus het Spike eiwit produceren geen exosomen met Spike eiwiten daar zit het probleem dat stopt niet
Dat is iets te kort door de bocht, zoals ook Julian aangeeft. Dit is wat men beoogt, maar het is een experiment en noch wij, noch [ZIJ] weten wat de uitkomst is. Geef [ZE] nooit meer macht dan [ZE] werkelijk hebben!

Mike
 
MRNA geeft een DNA verandering dus blijft de cel produceren, het is een gen therapie dus blijvend
mRNA is HET mechanisme om o.b.v. DNA o.a. eiwitten te produceren. Het vindt ontelbare keren per seconde plaats in een levend lichaam. Heeft in de basis niets met DNA verandering te maken, op uitzonderingen (sporadische mutaties) na.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan