Ivermectine

Volgens
full_owt_296x48.svg
is m'n pakket van Daisy al even in Nederland. Is er bekend welke vervoerder in Nederland de pakketjes uit China bezorgd?
Gewoon PostNL, die hebben vandaag haar pakketje bij mij bezorgd.

Mike
 
Zeker ik lees het woordelijk en zeer aandachtig!
Vooralsnog niet echt onder de indruk...
Er zitten rare contradicties in artikel en brondocument, zoals dit:

Iets wat kunstmatig verspreid zou worden kun je niet ontwerpen om snel te verspreiden. Het ontwerp van het 'virus' is namelijk los van de logistiek (middels aerosolen o.i.d.). TENZIJ het shedding principe toch mogelijk blijkt te zijn, dan ben ik een-en-al-oor.

Maar goed, ik blijf het met interesse volgen!
Hier legt hij het nog even haarfijn uit:


Luister goed naar waf hij hier zegt. Er hoeft helemaal geen overdracht plaats te vinden via 'shedding', het gaat er om dat genoeg mensen positief testen middels de frauduleuze PCR-test zodat ze geinjecteerd kunnen worden met het Mark of the Beast. Dit dient twee einddoelen voor deze zieke gasten: depopulatie voor wie de prik(ken) niet overleeft en genetische modificatie voor wie het wel overleeft. Daarnaast hebben [ZE] nog veel dodelijkere en schadelijkere varianten die [ZE] middels aerosolen eveneens in omloop willen brengen. Daarom getuigen mijn waarschuwingen ook niet van angst maar van realiteitszin.

Mike
 
Ik heb je bericht doorgestuurd naar Roli, Pa Triot. Ik weet niet wat er precies fout gaat daar in Goulashland. Het kan bij Roli liggen, het kan bij EMS liggen, maar het kan ook bij de Goulashpost liggen. Dus in z'n algemeenheid een opmerking, niet alleen naar jou toe maar naar iedereen:

Dit is geen gewoon product, er wordt met man en macht aan gewerkt om het spul bij iedereen te krijgen. Geduld is daarbij een zeer schone zaak.

Mike
Waarschiijnlijk combinatie van dat alles. Vandaar alle vragen. Uiteindelijk komt het dan misschien tot een procedure voor een bepaald land die gesmeerder loopt. Het is onduidelijk of Magyar Posta de vervoerende partij is of alleen de inklaarder voor de EMS koerier. We moesten online gegevens aanleveren. Wat precies er nu online is doorgegeven zat ik niet zelf bij. Afwachten wat nu aan beide kanten verder gebeurt ...

Hongaarse website Magyar Post staat heel summier iets over nieuwe regels van 01-07-2021 en IOSS. Niets zinnigs uit te halen.

Even los van dat alles: ik heb af en toe het idee dat de website Aliexpress met elastiekjes en touwtjes aan elkaar hangt.
# tax invoice met lokale buitenlandse btw 27%, maar onderop 'volgens de regels van nederland'
# aanmaken buitenlands leveradres in mijn Gollandse Ali-account dan verdwijnt iDeal als betaalmiddel. Eeeh ..ikke betaal met leverenop ander adres. In bedrijfssoftware normaliter klantgegevens altijd gelijk en afleveradressen kunnen verschillen, al dan niet meer lokale wetten en regelingen tot gevolg.

Maar ja die Chinese ICT mensen met dikke jampotglazen 🤓👓🔎kunnen het denk ik niet lezen.
_ict.jpg
Ali ICT :ROFLMAO:
 
Mijn zoontje van 12 is volledig van zijn behoorlijke fikse keelontsteking af. Aantal dagen 5mg ivermectine, zink, vit c en NAC. Lepeltje pure Honing met 1 druppel citroen olie en oregano olie. En geloof me die keel was echt heftig aangedaan met soort van witte grote wondjes en nu helemaal schoon. Het snotteren en hoesten heeft ook niet doorgezet(y)
Welke oregano olie gebruik je?
 
Mijn zoontje van 12 is volledig van zijn behoorlijke fikse keelontsteking af. Aantal dagen 5mg ivermectine, zink, vit c en NAC. Lepeltje pure Honing met 1 druppel citroen olie en oregano olie. En geloof me die keel was echt heftig aangedaan met soort van witte grote wondjes en nu helemaal schoon. Het snotteren en hoesten heeft ook niet doorgezet(y)
dat deed ik hier met alleen oregano en citroen olie in honing gemengd.
 
Wij hebben ook nog 2 pakketten die al langere tijd onderweg zijn (teruggestuurd en blijft hangen bij Guangzhou City vanaf 17 september). Wachten ook nog ff af , hopen dat het nog lukt ....
1 van de 2 pakketten is weer geannuleerd, denk zelf dat het moeilijk wordt via roli. Hij wordt teveel in de gaten gehouden, wachten nog wel ff af wat er gaat gebeuren...
 
Van mij is ook 1 pakket geannuleerd... Weet niet wat dat precies betekent, of het teruggaat naar Roli... Of dat 't stiekum toch verder verstuurd wordt...
Ander pakket heeft hij opnieuw verstuurd via EMS en die lijkt in NL te zijn, tenminste 18 sept zat deze in tvliegtuig vlgns 17track...
Afwachten. Én geduld....
 
Een recente bestelling of van enkele weken geleden? Alle oudere bestellingen zijn opnieuw verstuurd.

Mike
 
Hier legt hij het nog even haarfijn uit:


Luister goed naar waf hij hier zegt. Er hoeft helemaal geen overdracht plaats te vinden via 'shedding', het gaat er om dat genoeg mensen positief testen middels de frauduleuze PCR-test zodat ze geinjecteerd kunnen worden met het Mark of the Beast. Dit dient twee einddoelen voor deze zieke gasten: depopulatie voor wie de prik(ken) niet overleeft en genetische modificatie voor wie het wel overleeft. Daarnaast hebben [ZE] nog veel dodelijkere en schadelijkere varianten die [ZE] middels aerosolen eveneens in omloop willen brengen. Daarom getuigen mijn waarschuwingen ook niet van angst maar van realiteitszin.

Mike

Het inspuiten van levende cellen: dat zie ik wel en ik snap hier ook de logica van. Het inbrengen van levende, lichaamsvreemde cellen zorgt voor o.a. verzwakking en identiteitsverwarring.

Ik blijf het echter bijzonder vinden dat men via boodschappereiwitten zeer specifieke, gerichte genmutaties voor elkaar zou kunnen krijgen. Nogmaals, dit is iets héél anders dan het sleutelen aan DNA vóór ontspruiting van leven.

In mijn ogen brengt een boodschapper (exosoom) een boodschap over. Of de herkomst nu van binnen of buiten het lichaam is (artificieel), het blijft een boodschap.

Ook denk ik dat het lichaam prima kan bepalen welke cellen behouden, danwel afgebroken dienen te worden. Dus zelfs als een deel gemuteerd is, zullen 'native' cellen de voorkeur houden om te overleven. Mutatie is vrij normaal, het lichaam maakt wel vaker fouten bij celkopieën.

Dan heb ik het nog niet eens over stamcellen, waaruit het lichaam ieder soort cel kan ontwikkelen. Deze ontwikkelen zich altijd vanuit het DNA dat je vanaf je geboorte bij je draagt. Dus zelfs als men genetisch gemuteerd zou worden, dan vervaagt dit na verloop van tijd.

Dus mijn kritiek zit 'm niet zozeer in dat ik niet geloof dat die evil bastards iets voor elkaar zouden willen krijgen. De dingen die ik, met name de afgelopen paar maanden, heb geleerd over het menselijk lichaam, geven me een ander inzicht.

Op hoger, abstract niveau denk ik dat het bespotten van gods creatie niet zo veel met het stoffelijke te maken heeft. De zieke geesten die (nog voor korte tijd) aan de touwtjes trekken zijn stuk voor stuk occultisten die het gemunt hebben op de menselijke ziel. Het aardse leven is een plek om progressie te maken in het bereiken van je doelen. Generaties lang wordt er nauwgezet gewerkt aan het bereiken van hogere doelen. Iets bereiken. Bespotten is dan m.i. nogal een kwajongesstreek. Zeker als je bedenkt dat 'ze' er uitermate goed van op de hoogte zijn dat het stoffelijke aardse leven slechts het speelveld is en niet de essentie.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.739
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan