• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

Ivermectine

Ank

Member
We gebruiken ivm nu 10 dagen, 3 tabl. Echter we krijgen beide meerdere kleine rode pukkeltjes op benen en buik met op de top een klein geel korreltje.
Ik vermoed dat de rommel eruit wordt gewerkt.
Zijn er meerdere die dit hebben? Grt Henk
Kan zijn dat je te hard ontgift. Ik zou voorzichtig zijn..

Zelf werd ik na 3 weken moe bij daaglijks de dosis nemen. Ik neem het nu 2x per week zoals in 't artikel in gezond verstand staat en dat gaat wel prima. Fijn ontgiften zonder moeheid. Na 10 dagen dagelijks gebruik was trouwens mijn eczeem voet genezen!! Had ik 20 jaar last van maar liefst...

Denk ook aan de stapeling en halfwaardetijd elke 18 uur... Vandaar 't advies 2 dagen tussentijd en dan n nieuwe dosis. Maar ik weet dat ook massa' s mensen 't elke dag nemen terwijl dat ook goed gaat... Mensen zijn verschillend hé ☺️

Lord_offo

Well-known member
Kan zijn dat je te hard ontgift. Ik zou voorzichtig zijn..

Zelf werd ik na 3 weken moe bij daaglijks de dosis nemen. Ik neem het nu 2x per week zoals in 't artikel in gezond verstand staat en dat gaat wel prima. Fijn ontgiften zonder moeheid. Na 10 dagen dagelijks gebruik was trouwens mijn eczeem voet genezen!! Had ik 20 jaar last van maar liefst...
In het artikel staat duidelijk dat het 1x per week is als profylaxe.

Laatst bewerkt:

Lord_offo

Well-known member
Profylaxe, profylaxe ?? Wat profylaxe ? Voor een onbestaand virus ? Het gaat er hier om je spike-eiwitten van jaren, decadas te zuiveren, niet om die profylaxe bullsh++ om een onbestaand virus te voorkomen.
Dus neem je een keer de hoeveelheid om Covid te genezen. Dat is als je ziek bent zelfs voldoende. Realiseer je dat Ivm toch uiteindelijk een gif is en wees voorzichtig. Jullie zijn ofwel aan de takjes en blaadjes ofwel aan het overdoseren. Normaal doen en naar experts luisteren is kennerlijk niet mogelijk.

Lord_offo

Well-known member
Welke experts?
Dr Mobeen Sayed die in India vele mensen met Ivermectine heeft behandeld. In India is geen Cojona meer, dus de artsen die daar Ivermectine gebruiken zij de experts.

In de bijlage nogmaals het stukje uit Gezond Verstand.

Bijlagen

• 20210919_140008.jpg
    20210919_140008.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 16

Sailor

Well-known member
Dus neem je een keer de hoeveelheid om Covid te genezen. Dat is als je ziek bent zelfs voldoende. Realiseer je dat Ivm toch uiteindelijk een gif is en wees voorzichtig. Jullie zijn ofwel aan de takjes en blaadjes ofwel aan het overdoseren. Normaal doen en naar experts luisteren is kennerlijk niet mogelijk.
Jij begrijpt het nog steeds niet wij doe niets tegen een zogenaamd virus of ziekte, wij man ons lichaam vrij van Spike eiwitten en andere zooi.
Je moet op Joop.nl je recept maar gaan verkopen, hier is gewoon exact bekend wat we doen

Gerard1618242654

Well-known member

WORLD BOMBSHELL: Gelekt DARPA-document, DRASTISCHE analyse bevestigt aanval op de mensheid met behulp van aerosolized, huid-penetrerende nanodeeltjes spike eiwitten

Laatst bewerkt door een moderator:

Lord_offo

Well-known member

Bijlagen

• Defuse-Project-Drastic-Analysis-1.pdf
    1,9 MB · Weergaven: 6
Laatst bewerkt:
Als je buiten in de natuur wordt gestoken zoek dan de smalle weegbree pluk 2 bladen. Kneuzen en uitwrijven over de plek en je klachten verdwijnen. Als je bij tuinwerkzaamheden of jeanderszins verwondt is dit tevens een hele goede wondpleister 😉

Forum statistieken

Onderwerpen
4.322
Leden
8.329
Nieuwste lid
DewiJJ
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan