Ivermectine

Beste Mike, ik ben vd gingkobiloba en nu toch twee dagen met ivermectine bezig. Klopt dat urine schuimt. Geen grote veranderingen ontlasting bij mij. Hoor hogere hele lichte pieptonen op bepaalde momenten (frequenties) hersengolven gisteravond erg diffuus. Dus ik kon niet mijn innerlijke antennes richten, wat normaal wel lukt. Maar ik zie dat als tijdelijk. Ik zie MEER van die waasjes over mijn ogen komen, maar denk dat dit dus weer eiwitten zijn die loskomen, veel drinken, afvoeren.
De schoonmaak helpt wrschl wel mijn ontvangsstation (lichaam) maar verstoort mogelijk het zenden (via de hersengolf-concentratie) Ik kan namelijk zenden en ontvangen met mijn geestelijk lichaam. (bijna doodervaring gehad) Ik bemiddel vaak tussen hier en daar. Hoeft niemand te geloven hoor. Ik zeg altijd : ik ben toevallig in 'Spanje' geweest en heb daar wat contacten, als je er niet geweest bent heeft het niet zoveel zin om te vertellen hoe het er was. Iedereen gaat ook naar andere plekken in Spanje, maar we weten onderling wel wie er echt geweest is en wie niet.
Ik heb maandag 2000 tabletten besteld bij Ali voor €116,-. Ben benieuwd wanneer het aankomt, er staat 12 juli.
Joost
Genoteerd, weer een leverancier erbij! (y)

Mike
 
Boetes… zucht
Ze worden erg zenuwachtig daar bij De Gelderlander:


Mike
 
Ik zie meer licht, kleur, de contrasten zijn scherper, alles is eigenlijk beter. Ik hoef niet meer te knijpen in fel zonlicht. Ik heb min 7, maar moet het eigenlijk even laten testen, want mijn zicht wordt echt beter.

Joost
Ja hier ook lichte keelpijn en heftige dromen. Kan mijn dromen ook goed herinneren, terwijl ik ze voorheen vaak kwijt was op het moment van wakker worden. Ben een 'blije' dromer, met veel avonturen, maar dit was dood en verderf, richting traumatische gebeurtenissen...
Desondanks ervaar ik het niet als vervelend. Word wel wat brakker wakker, met hoofpijn en nadorst alsof ik stevig gezopen heb. Extra donkere en sterk ruikende urine. De 'kater' verdwijnt overigens binnen een half uurtje ongeveer.

Ik neem de ivermectine 's avonds simpelweg omdat ik er moe van word, dus in de ochtend is het niet zo handig met een drukke dag voor de boeg.
 
Even terug komen op antibiotica en dan wel de variant Azitromycine:

Hoe werkt Azitromycine?

Azitromycine wordt na inname via het bloed door het hele lichaam verspreid. Het komt dus overal. Het remt de groei van vele soorten bacteriën, doordat het de eiwitaanmaak binnen de bacterie belemmert. Een bacterie kan zonder eiwitten niet verder groeien.....
++++++ spike eiwitten ++++++
  • Azitromycine remt de groei van bacteriën (antibioticum). Werkt binnen enkele dagen.
  • Bij luchtweginfecties, zoals infecties van longen, luchtpijp, keel, bijholtes en middenoor. En bij huidinfecties, geslachtsziekten (gonorroe en chlamydia), Lymeziekte (tekenbeetziekte) en reizigersdiarree.
Over dit middel had Rob Elens ook over gehad. Dit zou in combinatie met HCQ en zink ingenomen worden volgens hem... als ik het me goed herinner...
 
Phizer is pillen aan het ontwikkelen waar Ivermectine in zit.
 

Bijlagen

  • 54F7A00C-2E9B-4C2D-B1A2-7A571B07C7C5.jpeg
    54F7A00C-2E9B-4C2D-B1A2-7A571B07C7C5.jpeg
    226,8 KB · Weergaven: 21
@Vetje Op de website van Pfizer en de website van Future Medicine heb ik het bronmateriaal gevonden, waar je jpeg-bestand naar verwijst. Het gaat mijn pet te boven, maar wellicht zijn er forumleden zijn die de materie wel kunnen behappen.
 

Bijlagen

  • www-pfizer-com-news-press-release-press-release-detail-pfizer-initiates-phase-1-study-novel-or...pdf
    328,8 KB · Weergaven: 3
  • Exploring the binding efficacy of ivermectin against the key proteins of SARS-CoV-2 pathogenes...pdf
    4,9 MB · Weergaven: 2
Frans Polynesië: Dr Jean-Paul Théron, een privé dokter, is in hechtenis!

Hij was het doelwit van een klacht van de Raad van de Orde van Geneesheren.
De politie kwam hem halen omdat hij het protocol van Pr Raoult toepast op basis van ivermectine, dazitromicine en zink.
Dokters die behandelen volgens dit protocol, het wordt op dit moment afgekeurd
 
wat is volgens jullie de beste tijd om je dagelijkse portie ivermectine in te nemen?
Ik doe eigenlijk 's ochtends, maar gisteravond heeft mijn vrouw besloten om met de ivermectine te beginnen. Dus 's avonds ingenomen. Wat is het beste? of verdelen jullie de pillen over de dag?

oja weten jullie ook waar je Panacuur kunt krijgen?
Wij namen Iver op lege maag bij opstaan, totdat we lazen dat je het beter is om bij een vette maaltijd in te nemen. Wij slikken portie éénmaal daags. We merkenoverigens geen verschil dat we het nu bij een maaltijd nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: gse
Boetes… zucht
Mike heb je wel eens laten onderzoeken wat er in de busjes Ivermectine met pilletjes uit China zit? Het zou je verhaal dat je ook 'last krijgt' van bepaalde aspecten helpen. Voor mij is nu niet duidelijk of bepaalde kwalen echt loskomen, of dat er in de lucht weer extra rommel zit, of dat de kuur maar een deel afvoert, of dat de kuur zelfs niet helemaal klopt...(meer dan ooit van die waas /flodders over mijn ogen en onrust in mijn luchtwegen, niet echt een geweldig gevoel.)
 
Mike heb je wel eens laten onderzoeken wat er in de busjes Ivermectine met pilletjes uit China zit? Het zou je verhaal dat je ook 'last krijgt' van bepaalde aspecten helpen. Voor mij is nu niet duidelijk of bepaalde kwalen echt loskomen, of dat er in de lucht weer extra rommel zit, of dat de kuur maar een deel afvoert, of dat de kuur zelfs niet helemaal klopt...(meer dan ooit van die waas /flodders over mijn ogen en onrust in mijn luchtwegen, niet echt een geweldig gevoel.)
Wil je echt deze slapende hond wakker maken? Wat denk je dar ze bij het lab gaan doen als ze onrdekken dat dit IVM is? Dus nee, ik heb het niet laten onderzoeken en ik raad iedereen af dit te laten doen. 3 maanden anekdotisch bewijs van ons gebruikers zegt meer dan genoeg, lijkt me.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het één en ander gelezen over het niet tegelijk innemen van Ivermectine en NAC. Ik kan het helaas niet terug vinden ( ook niet via de zoek functie)
is er iemand die mij dat nog een keer uit kan leggen waarom er 3 uur tussen moet zitten m.b.t. het innemen van IVM en NAC.
EN
of dat ook geldt voor Panacur en NAC
alvast bedankt
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Mike heb je wel eens laten onderzoeken wat er in de busjes Ivermectine met pilletjes uit China zit? Het zou je verhaal dat je ook 'last krijgt' van bepaalde aspecten helpen. Voor mij is nu niet duidelijk of bepaalde kwalen echt loskomen, of dat er in de lucht weer extra rommel zit, of dat de kuur maar een deel afvoert, of dat de kuur zelfs niet helemaal klopt...(meer dan ooit van die waas /flodders over mijn ogen en onrust in mijn luchtwegen, niet echt een geweldig gevoel.)
Ik heb het ergens op dit forum gelezen dat het gecontroleerd is, en van goed kwaliteit is. Maar dat ook al weer staat ?????
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Helaas, via de banner is het niet meer te bestellen (of was dit al bekend en heb ik niet opgelet :unsure:)
Anyway, uiteindelijk wel gevonden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.001
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan