Ivermectine

After The New York Times published an article about the use of ivermectin to combat COVID-19, claiming that 70% of recent calls to the Mississippi poison control center were related to ivermectin, they were corrected by an investigative journalist who pointed out that the real figure was 2%, not 70%.



 
Mijn zoon komt net naar mij toe en vraagt mij in zijn keel te kijken. 2 grote witte vlekken op zijn keelamandelen en dus keelpijn. Hij voelt zich geheel niet lekker. Hij is 12 en hij reageert vaak gevoelig op medicatie dus ik begin met IVM 5mg, NAC en uiteraard zink/vitamine C (neemt hij standaard,dagelijks)
 
Mijn zoon komt net naar mij toe en vraagt mij in zijn keel te kijken. 2 grote witte vlekken op zijn keelamandelen en dus keelpijn. Hij voelt zich geheel niet lekker. Hij is 12 en hij reageert vaak gevoelig op medicatie dus ik begin met IVM 5mg, NAC en uiteraard zink/vitamine C (neemt hij standaard,dagelijks)


Ivermectine en NAC niet tegelijk innemen. Minimaal 3 uur wachten dacht ik.
 
Heeft iemand al de iverm. ontvangen verzonden met EMS? Komt dit met dezelfde vervoersdienst als met de "gewone" verzending? Ik vraag dit zodat ik er rekening mee kan houden zodat ik weet welke vervoerdienst komt en ik er voor thuis kan blijven. Pakketjes willen hier nog wel eens verdwijnen als je niet thuis bent.
Ik heb 1 EMS pakketje ontvangen. Zonder tracking. Stond opeens voor de deur. Ik was gelukkig thuis. Volgende zending is geannuleerd. Heb Rollie een PM gestuurd met ordernr.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ank
Helaas de video is al weg.
Video staat hier ook!

 
Gaat lekker met de bestellingen, heb 9 bestelingen uitstaan, een buurman van mij ook, zo ook mijn vriendin.. pak en beet 27 bestellingen. Geen één pakket is nog aangekomen, waardeloos. Ook niet via EMS. Wat wordt hier mee gedaan? Worden ze weer verstuurd maar dan via een andere weg? Krijg ik me geld terug? Het vertrouwen is een beetje weg.

Hoe kan ik contact op nemen met Roli?
 

Bijlagen

  • impressiemagneet_slank_question_rood1.jpg
    impressiemagneet_slank_question_rood1.jpg
    10,8 KB · Weergaven: 3
Gaat lekker met de bestellingen, heb 9 bestelingen uitstaan, een buurman van mij ook, zo ook mijn vriendin.. pak en beet 27 bestellingen. Geen één pakket is nog aangekomen, waardeloos. Ook niet via EMS. Wat wordt hier mee gedaan? Worden ze weer verstuurd maar dan via een andere weg? Krijg ik me geld terug? Het vertrouwen is een beetje weg.

Hoe kan ik contact op nemen met Roli?
Nu woon ik niet in Nederland, maar van de 7 bestellingen is er nog 1 onderweg en 4 zijn er aangekomen. Van 1 die was aangekomen was de hoeveelheid verkeerd, maar onder de vlag van AE krijg je netjes (in mijn geval binnen 2 dagen) je geld terug.
Besef dat men heel veel moeite moet doen om dit te versturen, dus heb geduld en begrip.

//Geert
 
Precies, dank Geert. Rustg blijven, je hebt wel duidelijk die IVM nodig voor meer rust! Als je boos wil worden, wees dan boos op onze overheid die een IVM-fabriek in Haarlem en een HCQ-fabriek in Zeewolde heeft stilgelegd en via het RIVM alle IVM en HCQ heeft opgekocht. Nu moeten we er moeite voor doen om het uit China te krijgrn en andersom dien ze daar moeite om het hier te krijgen, dit is geen bol.com! Je kunt contact opnemen met Roli via de berichtenservice van AE of via een PM hier op dit forum, maar ik weet niet of hij hier dagelijks actief is dus via AE gaat volgens mij sneller. En...chill.😎

Mike
 
Laatst bewerkt:
Snel kijken voor het weg is. Verpleegster over IVM en vaccins



Bij YouTube video's wordt je verwezen naar een verzamelpagina, zoek je dan verder op de totel dan vindt je hem wel. In dit geval is de titel niet bekend, dus ... helaas pindakaas
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.005
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan