Ivermectine

Geef even een korte samenvatting van die secundaire effecten, Julian. Sowieso goed om binnenkort een samenvatting te geven van alle tot nu toe bekende positieve effecten van IVM.

Mike
 
Dat bindweefsel had ik wel begrepen, zeer interessant omdat ik na 12 jaar de plek van de stoma nog voel. het is bekend dat mensen extra bindweefsel aanmaken na een operatie en daar last van krijgen. daar is ook een speciaal enzym voor om dat tegen te gaan, serapeptase.
Gisteren had ik een stukje taart (waar melk inzit) en later realiseerde ik me dat ik de stoma plek extra voelde. Dus taart in vriezer voor de visite.
Stoma plek is ook een indicatie of ik moet spoelen ja of nee. Lichaam zit vreemd in elkaar. Ik verwacht dus nogal het een en ander van die ivermectine.
 
Het zou mooi zijn als we ook de ervaringen van forumleden en andere bekenden kunnen bundelen.

In het onderwerp de logica achter anthelmintica begin ik binnenkort aan de eerste versie van de samenvatting, waar ik post #2 voor gereserveerd heb.

Wat betreft die neveneffecten, die benoem ik in de betreffende post waar ik het hierboven over had. Er zijn er nog wat meer, zoals optimalisatie van de celvorm voor verbeterde communicatie met de omgeving, maar het meest interessante vind ik dit: aanmaak van een eiwit dat o.a. het zenuwstelsel ondersteunt, betrokken is bij groei van de nieren, aanmaak van haarzakjes stimuleert en alcoholgebruik vermindert...
  • Uitscheiding van Glial cell-derived neurotrophic factor (GDNF), een klein héél bijzonder eiwitje o.a. betrokken bij de gezondheid van zenuwcellen en bij de productie van sperma. Kijk zelf maar even, maar ik wil dit citaat van Wikipedia er graag uitlichten omdat het aansluit bij diverse ervaringen van forumleden:
These neuronal populations die in the course of Parkinson's disease and amyotrophic lateral sclerosis (ALS). GDNF also regulates kidney development and spermatogenesis, and has a powerful and rapid negative (ameliorating) effect on alcohol consumption.[14] GDNF also promotes hair follicle formation and cutaneous wound healing by targeting resident hair follicle stem cells (BSCs) in the bulge compartment. [15]
 
En ik ben ook maar een amateur zonder medische achtergrond... Dus zal ongetwijfeld wel eens een foute interpretatie hebben of iets over hoofd zien. Als je het leuk vind, vind ik het fijn als iemand mij corrigeert en/of aanvult.
 
Tja, die zenuwcellen heb ik Natuurlijk wel gezien.
Ik kwam ook het woord PERISTALTIEK tegen. Ik voel niet dat ik naar de WC kan, zenuwschade ergens - zou rug (ruggeprik) of endeldarm kunnen zijn, als ik daar wat ga voelen gaat de vlag uit.
Ben ik misschien duizelig door die zenuwschade?.
Als ik die dingen bij elkaar optel dan Moet ik haast wel iets merken
 
Tja, die zenuwcellen heb ik Natuurlijk wel gezien.
Ik kwam ook het woord PERISTALTIEK tegen. Ik voel niet dat ik naar de WC kan, zenuwschade ergens - zou rug (ruggeprik) of endeldarm kunnen zijn, als ik daar wat ga voelen gaat de vlag uit.
Ben ik misschien duizelig door die zenuwschade?.
Als ik die dingen bij elkaar optel dan Moet ik haast wel iets merken
Ben benieuwd naar je ervaring.
 
Uiteraard houd ik iedereen op de hoogte. Mijn ervaring is wel (12 jaar) dat dingen langzaam gaan. Wat wel zeer interessant is is dat mensen met LARS syndroom allemaal dezelfde slechte ervaringen hebben en geen enkele arts weet iets van de nadelen van de operatie. Hoe mooi zou het zijn als dit een doorbraak is.
Julian jouw engels is zeker wel goed. Mijn engels wordt rechtstreeks vertaald met Google Chroom en bevalt goed.
Hoewel artikelen van dokters zowiezo meestal ingewikkeld zijn.
Ik dacht al dat je een opleiding in die richting had.
Dus niet?
Ik ben blij met je.
 
Even mijn Ivermectine ervaringen tot nu toe op een rijtje:

Wondje wat al weken niet goed wilde genezen was in 2 dagen weg.
Wratje spontaan verdwenen.
Goed slapen, mooie dromen.
Spieren voelde super! Ik heb altijd erg veel last van spieren, dit beperkt mijn mobiliteit in het dagelijkse leven behoorlijk. Maar tijdens mijn Ivermectine dagen kon ik zoveel meer als anders zonder spieren die in protest kwamen.

Maar....helaas voor mij ook een keerzijde en het duurde wel een tijdje voor ik had uitgevogeld dat het door de ivermectine kwam: keelpijn.
1 dag slikken = 3 à 4 dagen keelpijn.
1 week slikken= ruim 2 weken keelpijn.
Voor mij een vreemde gewaarwording want ik heb nooit keelpijn.

Ik ga nu dus (denk ik) maar voor de profylaxe dosering van 1 keer per 2 weken 5 tabletten.
Jammer want de dagen zonder (spier)pijnen waren echt bijzonder aangenaam!
 
Hier is de farmaceutische fabriek die de ivermectine produceert. Hier kun je dus ook zien dat het in orde is

Account Registered in:
2010
Last Login Date:
Aug 17, 2011
Business Type:
Manufacturer/Factory, Trading Company, Individuals/SOHO
Main Products:
Veterinary Medicine, Animal Drugs, Ivermectin Injection, Avermectin Injection, Oxytetracycline Injection, Albendazole, Praziquantel, Cefquinome, Enramycin, Tiamulin

Company Introduction​

Beijing Agrichina Pharmaceutical Co., Ltd is a high-technology company specializing in researching\developing\manufacturing and selling animal health products.

Our core products contain chemical drugs and feed additives.

We have two GMP workshops and twelve production lines which are for production of oral solution\powder\premix\injection and disinfector.

We have gained two New Veterinary ...

Beijing Agrichina Pharmaceutical Co., Ltd.​


Factory Supply Pharmaceutical Intermediate Veterinary Powder CAS 70288-86-7 Bulk Ivermectin with Best Price​


Dorothé
 
Ik denk dat ik het houd bij 30 potjes. Zou het alleen voor mezelf zijn, kan ik er ongeveer 3 jaar mee vooruit als ik 1 dag 4 tabl en 2 dagen niets, aanhoud.
Zou het voor anderen moeten gaan zijn, dan reken ik voor mezelf op een jaar en de rest voor anderen. Als het covid-probleem mei volgend jaar opgelost zou gaan worden, dan zal er wel ivectermine vrij beschikbaar gaan worden.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.013
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan