Ivermectine

Ik kan niets anders duiden. In een eerdere post heb ik dit gewicht verlies ook al vermeld.
Het is mij nooit gelukt om afte vallen met knabbelen, geen ...verzin maar wat niet te eten, sporten of wa ook. nu , traag maar gestaag, mindert mijn gewicht...tot mijn groot genoegen.











ik
Geweldig. Ik hoop dat ik dat ook mag meemaken. Ik krijg mijn gewicht wel naar beneden door zeer keto te leven, echt heel streng. Ja en dan ziet men het ook. Of ik moet echt gaan lijnen en kcal tellen. Dit deed ik vroeger. Toen vloog het eraf. Dus ik ben benieuwd. Dus jij bent ongeveer 6 kilo afgevallen. In hoe lange tijd?

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Zie geen verandering in mijn gewicht, dat eigenlijk best wel bij mijn lengte past, behalve dan misschien een beetje buik/ fietsbandje wat ik mijn hele leven al heb. Zou dat wat minder kunnen worden door IVM, ik hoop het. Ik moet toegeven er is ook geen verandering in mijn eetpatroon, nog steeds veel chocola 😋 en kaas 😋
 
Bij mij beginnen de lichtflitsen ongeveer 1,5/2 uur na inname en dat blijft de hele dag aanhouden. In de loop van de nacht word het minder. De volgende ochtend merk ik het nog steeds, maar het gaat volgens mij weer redelijk weg op het moment dat ik de volgende pillen rond de lunch inneem, dus na 24 uur. Maar goed, ik gebruik AVM, dat werkt wat heftiger.

Op dit moment flitsen m'n ogen ook, en straks als ik naar sportschool ga, ben ik flitsend aan het sporten😅
 
Heeft er iemand ook bestellingen lopen van Lngenious toy Store?
Zoja, hebben jullie het ontvangen?
Heb er een paar open staan, alles is retour afzender gegaan en heb 3 keer gevraagd naar mijn bestelling en als antwoord gekregen, ik verstuur opnieuw en moment geduld.
Ben benieuwd naar jullie ervaring, anders start ik wel een dispute.

Bij die winkel heb ik vier keer besteld. De bestellingen zijn na 10 tot 14 dagen bezorgd.
 
Alle bestellingen zijn aangekomen. Één keer halverwege teruggestuurd maar het werd opnieuw verstuurd. Wachttijd werd daardoor een maand.
Ik heb zo nu en dan een flitsje gezien. Paar keer 2 seconden ofzo. Met tijdelijk 4 tabletten merk ik geen toename van flitsen.

Verbeteringen tot nu toe:
- kraakhelder zicht met nog een enkele floater (optometrist zegt dat de sterkte NIET is verminderd. Maar ik zie dan misschien beter door de helderheid? Lekker belangrijk ook, ben al blij want vanaf m'n 4e een bril en later ook lenzen)
- verbeterde stoelgang (vaster)
- wondjes genezen sneller
- vaker dromen die ik me herinner
- vaster slapen (minder vaak tot niet wakker 's nachts)
- minder eetlust (2 kg kwijt in een maand)
- meer innerlijke rust (geen malende gedachtes, een heel groot verschil!!!)
Vooral die laatste, alsof er wat uit is gezet! 🥴

Vandaag nieuwe pallet aangekomen. Ik bedoel doosje 😁 En aver is ook onderweg 👍
 
Geweldig. Ik hoop dat ik dat ook mag meemaken. Ik krijg mijn gewicht wel naar beneden door zeer keto te leven, echt heel streng. Ja en dan ziet men het ook. Of ik moet echt gaan lijnen en kcal tellen. Dit deed ik vroeger. Toen vloog het eraf. Dus ik ben benieuwd. Dus jij bent ongeveer 6 kilo afgevallen. In hoe lange tijd?

Dorothé

Geweldig. Ik hoop dat ik dat ook mag meemaken. Ik krijg mijn gewicht wel naar beneden door zeer keto te leven, echt heel streng. Ja en dan ziet men het ook. Of ik moet echt gaan lijnen en kcal tellen. Dit deed ik vroeger. Toen vloog het eraf. Dus ik ben benieuwd. Dus jij bent ongeveer 6 kilo afgevallen. In hoe lange tijd?

Dorothé
vanaf 10-06-2021 tot heden met af en toe even, 5 dagen +-, niets, behalve een norit weekje, dat dan weer wel.
 
Alle bestellingen zijn aangekomen. Één keer halverwege teruggestuurd maar het werd opnieuw verstuurd. Wachttijd werd daardoor een maand.
Ik heb zo nu en dan een flitsje gezien. Paar keer 2 seconden ofzo. Met tijdelijk 4 tabletten merk ik geen toename van flitsen.

Verbeteringen tot nu toe:
- kraakhelder zicht met nog een enkele floater (optometrist zegt dat de sterkte NIET is verminderd. Maar ik zie dan misschien beter door de helderheid? Lekker belangrijk ook, ben al blij want vanaf m'n 4e een bril en later ook lenzen)
- verbeterde stoelgang (vaster)
- wondjes genezen sneller
- vaker dromen die ik me herinner
- vaster slapen (minder vaak tot niet wakker 's nachts)
- minder eetlust (2 kg kwijt in een maand)
- meer innerlijke rust (geen malende gedachtes, een heel groot verschil!!!)
Vooral die laatste, alsof er wat uit is gezet! 🥴

Vandaag nieuwe pallet aangekomen. Ik bedoel doosje 😁 En aver is ook onderweg 👍

Wordt het bij jou ook op pallets bezorgd? 😀
Zie je zonder bril ook beter?
 
Laatst bewerkt:
Alle bestellingen zijn aangekomen. Één keer halverwege teruggestuurd maar het werd opnieuw verstuurd. Wachttijd werd daardoor een maand.
Ik heb zo nu en dan een flitsje gezien. Paar keer 2 seconden ofzo. Met tijdelijk 4 tabletten merk ik geen toename van flitsen.

Verbeteringen tot nu toe:
- kraakhelder zicht met nog een enkele floater (optometrist zegt dat de sterkte NIET is verminderd. Maar ik zie dan misschien beter door de helderheid? Lekker belangrijk ook, ben al blij want vanaf m'n 4e een bril en later ook lenzen)
- verbeterde stoelgang (vaster)
- wondjes genezen sneller
- vaker dromen die ik me herinner
- vaster slapen (minder vaak tot niet wakker 's nachts)
- minder eetlust (2 kg kwijt in een maand)
- meer innerlijke rust (geen malende gedachtes, een heel groot verschil!!!)
Vooral die laatste, alsof er wat uit is gezet! 🥴

Vandaag nieuwe pallet aangekomen. Ik bedoel doosje 😁 En aver is ook onderweg 👍
Ik heb precies dezelfde verbeteringen,vooral de innerlijke rust is geweldig. Ik leef in het moment. Ook ben ik grotendeels van mijn nek en rugklachten af, die al aan het afnemen waren. Ik voel nog wat maar het zet niet door. Maar de innerlijke rust en rust in mijn hart zijn toch de grootste verbeteringen.

Ik slik nu 2x per dag 2 tabletten avermectine per dag.

Joost
 
Is het beter voor de werking van Ivermectine om ernaast zink en magnesium te slikken. Mijn favoriete merk is Solgar voor supplementen.
 
Heeft er iemand ook bestellingen lopen van Lngenious toy Store?
Zoja, hebben jullie het ontvangen?
Heb er een paar open staan, alles is retour afzender gegaan en heb 3 keer gevraagd naar mijn bestelling en als antwoord gekregen, ik verstuur opnieuw en moment geduld.
Ben benieuwd naar jullie ervaring, anders start ik wel een dispute.
Hier had ik 5 potjes besteld en kreeg er 1 binnen, na tip van Roli een dispuut geopend en dat werd vrij snel geaccepteerd om de 4 niet geleverde potjes te vergoeden.
 
ik kocht heel vroeger ook Solgar, tot ik ontdekte dat in de Multi die wij gebruikten aspartaam zat.
Ik kan me dat bijna niet voorstellen van een merk als Solgar, maar je zuigt het vast niet uit je duim. Hopelijk is de rest van hun spullen wel goed.
 
ik kocht heel vroeger ook Solgar, tot ik ontdekte dat in de Multi die wij gebruikten aspartaam zat.

Ik kan me dat bijna niet voorstellen van een merk als Solgar, maar je zuigt het vast niet uit je duim. Hopelijk is de rest van hun spullen wel goed.
Als ik het goed heb is Solgar in het verleden overgenomen (er zijn vast wel mensen die dit wel weten) en sinds die tijd worden er verslechteringen in de ingrediënten aangetroffen (lees: niet de beste ingrediënten gebruikt). Echter dit zal vaker voorkomen, dus af en toe van je bekende goede product de ingrediëntenlijst weer eens doornemen/vergelijken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.956
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan