Ivermectine

Mike, hoe groot is jouw apotheek nu en hoe veel wil je uiteindelijk beschikbaar hebben?
Avectermine, Ivectermine, Mebendazol, etc....

Dorothé
 
Op dit moment ben ik niet bezig met hoeveel ik er heb of nog wil hebben, probeer alles nog binnen te harken wat mogelijk is.
Maar ook Panacur aangezien dat net ff iets aangenamer valt voor mijn ouders (en ik)
 
O, das net zoveel als dat ik er heb :)


Maar ik bedoelde een beetje of er mensen gerekend hadden aan verbruik icm houdbaarheid en wat dan een handige werkbare voorraad zou zijn.
Exact zoveel dat je nooit tekort komt, dus 2 keer de helft 🤣🤣🤣
 
Onze hond heeft een rugbeschadiging, verlamming opgelopen vorig jaar, als gevolg van ws een trap. Ze loopt wel weer, half jaar bij therapeut gelopen, maar vroeg me af of zij ook baat zou kunnen hebben bij ivm. Ik ga haar 1 tablet per dag geven. Op de fenbendazol hadden beide honden betere ontlasting na 1 dag zelfs.
 
Laatst bewerkt:
Onze hond heeft een rugbeschadiging, verlamming opgelopen vorig jaar, als gevolg van ws een trap. Ze loopt wel weer, half jaar bij therapeut gelopen, maar vroeg me af of zij ook baat zou kunnen hebben bij ivm. Ik ga haar 1 tablet per dag geven. Op de fenbendazol hadden beide honden betere ontlasting na 1 dag zelfs.
Je kippen gingen er ook goed op he...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.157
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan