Ivermectine

Ik heb toch maar besloten om de refund vandaag te doen. Hij is toegekend. Nu maar wachten wanneer het geld terug is, AE geeft in een mail aan dat dat 3-20 dagen kan duren.

Ik ben blij met de adequate en snelle afhandeling en de toewijzing van de full refund.
 
Is het eigenlijk legaal om potjes ivermectine van AE in huis te hebben? Wat nou als dat de verkeerde mensen (mensen die een pik op je hebben of zo) er weet van krijgen, en de boel willen verklikken?
 
Is het eigenlijk legaal om potjes ivermectine van AE in huis te hebben? Wat nou als dat de verkeerde mensen (mensen die een pik op je hebben of zo) er weet van krijgen, en de boel willen verklikken?
Dit valt onder de geneesmiddelen wet. Gebruikers hoeveelheden bezitten zijn wel toegestaan.
 
Vandaag 2 pakketjes ontvangen, beide van Roli. Een oude bestelling met 3 potjes, en eentje besteld op 1 augustus met 10 potjes. Een record levertijd 😃
Lijkt wel of de grotere bestellingen soepeler gaan.
 
Het ging mij meer om de tweede vraag... Want er zijn helaas slangen in mijn omgeving.
Leer pokeren. Oftwel, leer een pokerface te trekken en leer alles onder de pet en dus voor jezelf te houden.
Uitgangspunt: ik verberg alles tot ik vind dat iemand iets mag weten.
Dit in tegenstelling tot de velen die roepen: ik heb niets te verbergen.

Hoe zou iemand moeten weten wat jij in huis hebt? Scherm dat af.
 
Ik heb toch maar besloten om de refund vandaag te doen. Hij is toegekend. Nu maar wachten wanneer het geld terug is, AE geeft in een mail aan dat dat 3-20 dagen kan duren.

Ik ben blij met de adequate en snelle afhandeling en de toewijzing van de full refund.
Bij mij was op 12 augustus het geschil akkoord voor terugbetaling en vandaag zag ik het geld al staan op mijn rekening (Zweedse bank rekening gekoppeld aan Mastercard debit-kaart).
 
Leer pokeren. Oftwel, leer een pokerface te trekken en leer alles onder de pet en dus voor jezelf te houden.
Uitgangspunt: ik verberg alles tot ik vind dat iemand iets mag weten.
Dit in tegenstelling tot de velen die roepen: ik heb niets te verbergen.

Hoe zou iemand moeten weten wat jij in huis hebt? Scherm dat af.
Ja das helemaal waar! Maar ik probeer ook gewoon een beetje vooruit te kijken, en hardop vragen te stellen van hoe of wat... Want ja, je weet maar nooit waar je allemaal rekening mee kunt houden 😅
 
O jawel hoor, je weet precies waarmee je rekening kunt houden en moet houden. Lees de geschiedenisboeken, kijk om je heen en 'prepare for the worst'.
 
Waarom hebben dieren vaak ontwormingmiddelen nodig?
Is het niet zo dat als het eenmaal weg is het ook weg blijft?
Of krijgen ze het steeds terug omdat ze bv gras eten en vliegen om zich heen hebben zodat dat de oorzaak is.
Ik heb altijd katten gehad en heb ze nooit laten inenten , ontwormen en gewoon lekker buiten vrij laten lopen. De laatste kat overleed door een bijtincident, ze was bijna 17 en geen dag ziek geweest . Al die " bezorgheid " over het welzijn van een huisdier is voornamelijk gebaseerd op foutieve info en onnatuurlijke voeding en druk vanuit de big pharma .......net als in onze mensenwereld !
 
Lees vooral ook deze link in het stuk


96 procent minder doden!!!
Ja belangrijk Zathras!!!

Voor de mensen die een meta-analyse niet kennen: dit is een statistische studie naar andere (klinische)onderzoeken.
Je gooit een ontzettend grote berg studies op een hoop... Daar krijg je dan een soort van gemiddelde van.

Er kan een slechte studie over Ivermectine naar buiten komen. Maar als daar 30 zéér positieve studies tegenover staan, heeft deze negatieve geen waarde.

Vergelijk het maar met een weegschaal. Aan de ene kant staat één blokje, de andere kant 30 blokjes. Welke kant is zwaarder?

Dat is hier aan de hand. Zo goed als alle inbegrepen onderzoeken zijn positief bij https://ivmmeta.com/ Dat is redelijk uniek voor een meta-analyse.

Het is wel wat technisch maar wellicht een bron om te bewaren als iemand beweert dat er helemaal geen bewijs is voor de werkzaamheid van Ivermectine tegen SARS-CoV-2.

Vraag voor de gein eens om een meta-analyse van de vaccins...

(die is er niet)
 
Kan er iemand advies geven over het gebruik van ivermectine samen met warfarine?
Startdosis dag 1 van 5mg IV per 25kg lichaamsgewicht en dan nog 3 dagen 1 pil van 5mg.
Is voor mijn vader... Neemt bloedverdunners wegens (jaren geleden) beentrombose en longembolie.
Ik lees op internet dat IV de werking van warfarine kan versterken. Beide gemetaboliseerd door de lever. Da's ook een probleem. Er is ook sprake van chronisch paracetamolgebruik en helaas drank. ...
Alvast bedankt,
 
Kan er iemand advies geven over het gebruik van ivermectine samen met warfarine?
Startdosis dag 1 van 5mg IV per 25kg lichaamsgewicht en dan nog 3 dagen 1 pil van 5mg.
Is voor mijn vader... Neemt bloedverdunners wegens (jaren geleden) beentrombose en longembolie.
Ik lees op internet dat IV de werking van warfarine kan versterken. Beide gemetaboliseerd door de lever. Da's ook een probleem. Er is ook sprake van chronisch paracetamolgebruik en helaas drank. ...
Alvast bedankt,
Waarom zou je je vader dit middel willen geven?
Andere vraag: Is hij geprikt?

Je weet zelf vermoedelijk en hopelijk ook wel dat,gezien de feestelijke cocktail van chemische en alcoholische zooi die je vader elke dag naar binnen werkt, het niet verstandig is met welk middel dan ook te starten. Zijn lever is al overwerkt. Gezien de ervaringen hierboven moet iemand beschikken over een pittig goede ontgiftiging en het lijkt me niet dat jouw vader in die positie zit.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.151
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan