Ivermectine

Haha dankje,

Alles loopt gesmeerd hoor ;)
Eet gezond, vitamines mineralen en sups goed ingesteld. Inderdaad een kleine kans om er iets van te merken maargoed het probleem is soms toch die dikke pech factor. En als je dan behandeld moet worden wil ik niet wachten tot ik de moord stik maar een medicijn gebruiken wat al voor 30+ jaar gebruikt word rond de wereld.

We willen naar hoe het er nu uitziet (is nog veranderlijk omdat ook de aanscherpingen etc steeds veranderen in hoe landen met ongevaccineerden omgaan) via Duitsland / Oostenrijk / Zwitserland naar Italie rijden. Het liefst met 1/2 tussenstops. Maargoed is nog een plannetje in wording. Dierenwinkels zijn misschien wel een goeie. Ik zag ook dat een paar van jullie besteld hadden via Luxemburg? Is dat uit luxemburg of via?

Waar zoek je op als je op de Ali express app besteld?

Bedankt voor je reactie,

RDR
Zoek op ivermectine, werkt prima
 
Update ivermectine gebruikt. Raar fenomeen.

Ik ben zo allergisch als de pest voor paarden en alles wat er op zo'n stal aan stof hangt. Niks aan de hand zou je zeggen ware het niet dat mijn vrouw een paard heeft :) de ironie :)
Moest ik vandaag een klusje op stal doen, normaliter gaat dat prima want dan neem ik 1 hooikoorts pilletje van de LIDL, en dan heb ik nergens last van.

Vanavond dus 1 zo'n pil genomen en ik zat in die stal te schroeven en ik kreeg het me dat toch een partij benauwd. Niet te doen.

Das vrij raar, wegrijdend in de auto nog een antihistamine pilletje genomen en nu adem ik weer als vanouds.

Maar raar dat ik er nu 2 nodig had, normaal lukte het met 1.

Ik weet niet of dat een ^bijwerking^ van de ivermectine is of dat het toeval was, maar ik dacht, ik meld het even voor diegene met allergieën.
Ik heb ook wat allergieën hooikoorts maar slaat op mijn ogen na het niezen sinds 2 jaar en met simpele pilletjes op te lossen en bio medic lenzen gaat dat goed, ik heb ivermectine en hcq liggen maar durf er niet aan te beginnen, ik zit nu aan de paardenbloemen 🤣🤣🤣
 
Let's shop together on AliExpress with new user coupons
Your US $1.00 in coupons are here!
a.aliexpress.com

7.74US $ 35% OFF|5mg Insect repellent in the pet body 50/100tablets/bottle|Slimming Product| - AliExpress

Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
a.aliexpress.com
a.aliexpress

Hier staat insect.
Wilgenbast thee is ook te gebruiken, kost weinig, weegt niets.
 
Ik heb ook wat allergieën hooikoorts maar slaat op mijn ogen na het niezen sinds 2 jaar en met simpele pilletjes op te lossen en bio medic lenzen gaat dat goed, ik heb ivermectine en hcq liggen maar durf er niet aan te beginnen, ik zit nu aan de paardenbloemen 🤣🤣🤣
Je kan met ivermectine voorzichtig beginnen (please correct if I'm wrong,anyone?) maar ik denk dat dat weinig schade geeft hoor. HCQ weet ik niet, (ik ben wel jaloers dat je dat hebt, zoek ik ook nog)
 
Ik heb ook wat allergieën hooikoorts maar slaat op mijn ogen na het niezen sinds 2 jaar en met simpele pilletjes op te lossen en bio medic lenzen gaat dat goed, ik heb ivermectine en hcq liggen maar durf er niet aan te beginnen, ik zit nu aan de paardenbloemen 🤣🤣🤣
Voor hooikoorts kan je ook zgn pollentrio proberen van essentiële oliën. Werkt vaak goed. Al veel peopletjes mee geholpen, ik kan klein proefflesje opsturen als je wilt.
 
Je kan met ivermectine voorzichtig beginnen (please correct if I'm wrong,anyone?) maar ik denk dat dat weinig schade geeft hoor. HCQ weet ik niet, (ik ben wel jaloers dat je dat hebt, zoek ik ook nog)
Ik weet dat ik voorzichtig kan beginnen maar als het wat negatief reageert op mn hooikoorts dan zie ik te weing en dat is verrekt onhandig als je je vrouw te pakken wil nemen en je grijpt de buurvrouw 🤣🤣🤣

Hcq is niet zo makkelijk te krijgen, maar aangezien ik regelmatig in de tropen kwam...
 
Ik weet dat ik voorzichtig kan beginnen maar als het wat negatief reageert op mn hooikoorts dan zie ik te weing en dat is verrekt onhandig als je je vrouw te pakken wil nemen en je grijpt de buurvrouw 🤣🤣🤣

Hcq is niet zo makkelijk te krijgen, maar aangezien ik regelmatig in de tropen kwam...
Hoe is je buurvrouw? #dtv ;-)
 
Hoe is je buurvrouw? #dtv ;-)
Best goed te doen 🤣🤣🤣 maar de kosten zijn mij te hoog, punt 1 de scheiding is wat prijzig, punt 2 de buurvrouw is wat prijzig in het onderhoud, laat ik het zo zeggen haar laatste vriendje had een Aston Martin.... Maar ze vond toch zijn huis wat minder was maar 12 miljoen, ze is wel eerlijk wat dat betreft, al vindt ze je leuk zonder grote Vila bij Antibes geen kans. Ok vrijgezel begin 40
 
Ja was ik even vergeten. Maar wel lastig dat men dan op het verkeerde been (kan worden) wordt gezet. Misschien handig om bij een bestelling dit telefonisch of via app te communiceren.
 
Ze hebben geen keus. En wij dus ook.niet. We mogen blij zijn dat we via deze weg aan dit spul kunnen komen.

Mikr
 
Ik verwacht niet dat het zijn leven zal redden, maar toch: Goed nieuws

 
Supergoede vondst, dank hiervoor! Spike-eiwitten zijn de allergrootste bedreiging voor onze gezondheid. Vergeet straling, chemicalien, pesticiden, eerst de s-eiwitten opruimen en dan de rest.

Mike
 
Ik ben vanmorgen weer opgestaan met lichtflitsen, die na zo’n 20 minuten weer verdwenen. Mijn zicht is zo anders! Ik zie meer licht, contrasten zijn helderder, het is ook als mijn ogen wijd open staan. Mijn pupillen zijn zoals normaal, dus staan niet wijd open. Ik ben iets scherper gaan zien, ik ga dit komende week laten testen bij de opticien. Ivermectine is voor mij echt superspul, ik ga hier voorlopig mee door!

Joost
Update:

Ik zag vanmorgen ook flitsen in perifere zicht en vond het gewone licht erg fel.

Ook het idee dat ik minder mijn leesbril nodig heb. Het lijkt erop dat het iets doet met je zicht.

Flitsen/ of meer lichte bollen gingen vrij snel weg. Geen hoofdpijn ofzo, verder prima. Slapen als een blok, maar dat is vrij normaal
 
Voor de mensen met koppijn en andere vervelende symptomen, nemen jullie Ivermectine in op een lege maag? Misschien beter om het in te nemen voor, tijdens of na een maaltijd?

Mike
Denk dat dat nog aftasten is wanneer het het beste moment is om ze in te nemen. Ik (en mijn ouders) hebben ze eerst genomen vlak voor het eten, dus op de nuchtere maag. Maar ik moet erbij zeggen dat we ze 's ochtends namen, dus voor het ontbijt. Later las ik dat het beter was om het na het eten te doen (waarop mijn moeder ze smiddags nam en ik en mijn vader nog steeds sochtends maar dan na het ontbijt) De hoofdpijn klachten bleven behoorlijk vervelend hangen en aangezien mijn vader al dagelijks jaar in jaar uit kampt met zware hoofdpijn was het voor hem helemaal geen pretje.
Hij heeft dan ook de dosering verminderd van 3 tabletten naar nu nog 1.
Zelf ben ik tijdelijk even gestopt en ga morgen weer opnieuw aan de slag met Ivermectine.
Helaas tot nu toe nog geen positieve ervaringen, wel de bijwerkingen gehad haha.
Erg moe, hoofdpijn dus en de hooikoorts is nu ook bij mij weer aanwezig terwijl ik er tijden nauwelijks last van had.
Al mijn floaters zijn er ook nog, heb door de jaren heen blijkbaar een behoorlijke verzameling aangelegd dus dat zal wel tijd nodig hebben.

Heeft er iemand misschien een tip? 's avonds innemen, langzaam weer opbouwen of gelijk beginnen met bijvoorbeeld 3?
 
De beste tip die ik je kan geven is je gewicht gedeeld door 5 qua dosering en innemen bij een maaltijd. Het lijkt er op dat er bij jou veel opruimwerk moet gebeuren en dat dit ook bij jou in de familie zit, dus helaas erfelijke belasting.

Mike
 
De beste tip die ik je kan geven is je gewicht gedeeld door 5 qua dosering en innemen bij een maaltijd. Het lijkt er op dat er bij jou veel opruimwerk moet gebeuren en dat dit ook bij jou in de familie zit, dus helaas erfelijke belasting.

Mike
haha ja, blijkbaar wel..Had me wel een leukere erfenis kunnen voorstellen maar oke :ROFLMAO:
 
Kreeg gister een berichtje van een verkoper bij AE, dat ik snel naar het postkantoor moest want anders zou het pakket terug gestuurd worden. Wist niet eens dat daar een pakketje zou liggen maar goed, had tenslotte mijn adres als afleveradres opgegeven en geen ander bericht gehad. Bij het postkantoor wisten ze ook van niks dus weer contact opgenomen met de verkoper en gevraagd om de track en trace.
Heb dus net kunnen kijken hoe het ervoor staat, maar het blijkt dat ik inklaringskosten moet betalen, heeft iemand dit ook al gehad?
Heb dit dan maar gedaan aangezien ik het wel graag wil hebben.
Ben benieuwd of ik het nu wel thuis gestuurd ga krijgen of dat ik alsnog straks weer naar het postkantoor moet :unsure:
 
Het wordt steeds lastiger gemaakt. We mogen blij zijn als we het spul in huis hebben, dus gewoon de inklaringskosten betalen. Het initiatief van Viruswaaheid zie ik heel snel stranden en ik denk dat ze dat bij VW ook wel weten. Het gaat hen er denk ik vooral om om een proces uit te lokken. Waar ze volgens mij mee bezig zijn is uitlokken dat apothekers verboden wordt om Ivermectine te leveren, ondanks uitgeschreven doktersrecepten, en dat VW als organisatie door de staat verantwoordelijk wordt gehouden en voor de rechter wordt gedaagd. VW draait dan de boel om: i.p.v. dat zij de staat dagen zal de staat VW dagen en dus ligt de bewijslast om aan te tonen dat Ivermectine levensgevaarlijk zou zijn bij de staat. Slim gespeeld en zeer noodzakelijk, maar voorlopig zal de doorsnee persoon die denkt op deze manier aan Ivermectine te kunnen komen bot vangen. Wij doen dat gelukkig anders!

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan