Ivermectine

Is het inmiddels al duidelijk of ivm/avm de injecties kan ontkrachten? Ik heb vanmorgen iemand gesproken die in het begin 1x een Jansen heeft laten zetten, voor zover ik weet geen bijwerkingen gehad. Inmiddels is ze bezig om mijn inziens echt wakker te worden oa spirituele opschoning en verdere bewustwording betreft voeding, hormonen medicatie etc... heel mooi om te horen van een jonge dame met een eigen onderneming waarvan ik het niet verwacht had.. ( dat zegt uiteraard ook iets over mijn vooroordeel, ;))
Ik heb zelf genoeg ivm en avm om eventueel te kunnen uitdelen voor mensen die dit echt willen en uiteraard nodig hebben. Maar heeft het zin en zijn er al voorbeelden bekend waarbij dit geholpen heeft? En zijn er al protocollen bekend om je te kunnen ontdoen van de injecties. Ik hoor graag van jullie...

Anne
 
Is het inmiddels al duidelijk of ivm/avm de injecties kan ontkrachten? Ik heb vanmorgen iemand gesproken die in het begin 1x een Jansen heeft laten zetten, voor zover ik weet geen bijwerkingen gehad. Inmiddels is ze bezig om mijn inziens echt wakker te worden oa spirituele opschoning en verdere bewustwording betreft voeding, hormonen medicatie etc... heel mooi om te horen van een jonge dame met een eigen onderneming waarvan ik het niet verwacht had.. ( dat zegt uiteraard ook iets over mijn vooroordeel, ;))
Ik heb zelf genoeg ivm en avm om eventueel te kunnen uitdelen voor mensen die dit echt willen en uiteraard nodig hebben. Maar heeft het zin en zijn er al voorbeelden bekend waarbij dit geholpen heeft? En zijn er al protocollen bekend om je te kunnen ontdoen van de injecties. Ik hoor graag van jullie...

Anne
kijk even bij post 5114 van dit draadje, of Dr. Pierre Kory.
 
Miracle Drug? The Vaccine-Injured Are Seeing Profound Results With Ivermectin

Why Is Ivermectin Helping?

- Multiple anti-inflammatory mechanisms

- Likely repolarizes some of the immune cells to a less inflammatory subtype

- Tightly binds to the spike protein

Dr. Pierre Kory: "I've seen profound responses to it. I've seen patients sick for months, and by the second or third day, they'll tell me that they haven't had a day like that in many, many months."


Mike
 
Is het inmiddels al duidelijk of ivm/avm de injecties kan ontkrachten? Ik heb vanmorgen iemand gesproken die in het begin 1x een Jansen heeft laten zetten, voor zover ik weet geen bijwerkingen gehad. Inmiddels is ze bezig om mijn inziens echt wakker te worden oa spirituele opschoning en verdere bewustwording betreft voeding, hormonen medicatie etc... heel mooi om te horen van een jonge dame met een eigen onderneming waarvan ik het niet verwacht had.. ( dat zegt uiteraard ook iets over mijn vooroordeel, ;))
Ik heb zelf genoeg ivm en avm om eventueel te kunnen uitdelen voor mensen die dit echt willen en uiteraard nodig hebben. Maar heeft het zin en zijn er al voorbeelden bekend waarbij dit geholpen heeft? En zijn er al protocollen bekend om je te kunnen ontdoen van de injecties. Ik hoor graag van jullie...

Anne
een vriend van 1 van onze zoons is doodziek geweest van (dansen met) Jansen, dus geldt niet voor iedereen.
 
Hallo allemaal ik heb een vraag , ik word niet lekker en wil een normale dosis iver nemen ( 4) maar ik geef nog borstvoeding heeft iemand hier ervaring mee inmiddels ? Groet Astrid 🧡
 
Jijzelf hebt hier toch ervaring mee? Of geeft iemand zich nu uit voor jou?

Mike
Nee ik ben het zelf , ik nam er altijd 2 en soms 3 maar ik heb een opleiding weekend en wil snel resultaat dus dacht ik neem er een aantal dagen 4 , ik heb tabletten van 6 mg , groet Assie
 
5 mg, neem ik aan? Je kunt op basis van je gewicht doseren (2 mg per 10 kg). Als de bijsluiter van een populaire ontwormer voor kinderen, mevendazol, aangeeft dat het i.c.m. borstvoeding gebruikt kan worden, dan zal dit niet anders zijn voor IVM.

Mike
 
Ik heb deze ,5 pakjes ik weeg nu 80 kg , neem er 3 dan maar een aantal dagen dan krijg ik 18 mg binnen ..970DF099-1141-4FDB-B042-12390A760EEA.jpeg
 
Hallo allemaal ik heb een vraag , ik word niet lekker en wil een normale dosis iver nemen ( 4) maar ik geef nog borstvoeding heeft iemand hier ervaring mee inmiddels ? Groet Astrid 🧡
Ik heb er geen ervaring met geven van borstvoeding maar kwam dit er over tegen:


Ivermectine gaat over in een lage dosering over in de moedermelk. De ervaring met dit middel tijdens de borstvoeding is zeer beperkt. Na een eenmalige dosering zijn nadelige effecten voor de zuigeling niet waarschijnlijk.
Laatst bijgewerkt op 26-10-2018

en deze
Overgang in de moedermelk: Ja, minder dan 2% wordt uitgescheiden in de moedermelk.
Farmacologisch effect: De ervaring met dit middel tijdens lactatie is zeer beperkt, maar na een eenmalige dosis zijn nadelige effecten voor de zuigeling niet waarschijnlijk.
Advies: Kan waarschijnlijk veilig gebruikt worden.
 
Ik heb er geen ervaring met geven van borstvoeding maar kwam dit er over tegen:


Ivermectine gaat over in een lage dosering over in de moedermelk. De ervaring met dit middel tijdens de borstvoeding is zeer beperkt. Na een eenmalige dosering zijn nadelige effecten voor de zuigeling niet waarschijnlijk.
Laatst bijgewerkt op 26-10-2018

en deze
Overgang in de moedermelk: Ja, minder dan 2% wordt uitgescheiden in de moedermelk.
Farmacologisch effect: De ervaring met dit middel tijdens lactatie is zeer beperkt, maar na een eenmalige dosis zijn nadelige effecten voor de zuigeling niet waarschijnlijk.
Advies: Kan waarschijnlijk veilig gebruikt worden.
🙏 dankjewel Johnny , bedankt voor je bericht ❤️
 
Assie soms moet je gewoon naast alle info - op je eigen intuitie vertrouwen. en de reactie van de baby. kan lastig zijn.
 
No wonder they wonder ivermectin demonized… more and more evidence everyday of its major effectiveness on cancer. Almost like they wanted us to not know…wait..,

Ivermectin, as an old anti-parasite drug, can suppress almost completely the growth of various human cancers, including ovarian cancer (OC). However, its anticancer mechanism remained to be further studied at the molecular levels. Ivermectin-related molecule-panel changes will serve a useful tool for its personalized drug therapy and prognostic assessment in OCs.



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan