Ivermectine

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34483925/
👇
Mechanism analysis showed that ivermectin promoted both total and mitochondrial ROS production in a dose-dependent manner, which could be eliminated by administering N-acetyl-l-cysteine (NAC) in CRC cells. Following NAC treatment, the inhibition of cell growth induced by ivermectin was reversed.

Kan iemand dit uitleggen aub? Ik denk aan NAC als kuur na IVM gebruik, of begrijp ik het verkeerd?
 
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34483925/
👇
Mechanism analysis showed that ivermectin promoted both total and mitochondrial ROS production in a dose-dependent manner, which could be eliminated by administering N-acetyl-l-cysteine (NAC) in CRC cells. Following NAC treatment, the inhibition of cell growth induced by ivermectin was reversed.

Kan iemand dit uitleggen aub? Ik denk aan NAC als kuur na IVM gebruik, of begrijp ik het verkeerd?
Lijkt mij dat dat juist niet moet
 
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34483925/
👇
Mechanism analysis showed that ivermectin promoted both total and mitochondrial ROS production in a dose-dependent manner, which could be eliminated by administering N-acetyl-l-cysteine (NAC) in CRC cells. Following NAC treatment, the inhibition of cell growth induced by ivermectin was reversed.

Kan iemand dit uitleggen aub? Ik denk aan NAC als kuur na IVM gebruik, of begrijp ik het verkeerd?
ROS production = reactive oxygen species production = oxidatieve stress. Deze negatieve bijwerking van IVM zou worden tegengegaan d.m.v.. NAC. Althans, volgens deze studie.

Mike
 
Ivermectine is een aftreksel van de bodembacterie avermectine. Het enige chemische is de vulstof die het tot een pilletje perst



QUOTE="Pieter1618242655, post: 382699, member: 7548"]
Waarom toch altijd die chemische middelen? Vertrouw toch eens wat meer op je eigen immuunsysteem en koester dat. De Germaanse geneeskunde is niet zomaar ontstaan.
[/QUOTE]
 
Even voor de (serieuze) mensen die net als ik wat moeite hadden met Ivermectine vanwege bijkomende moeheidsklachten en hoofdpijn.

Ben een aantal maanden geleden begonnen met het extra bij slikken van Vitamine C, Quercetine en Zink (Vitamine D3 slik ik al jaren bij) en nu heb ik nergens geen last meer van.
Ik slik morgen al 11 weken zonder problemen elke dag 3 Ivermectine.

De enigste bijwerking die ik heb ervaren is dat ik alles heel helder zag 🤩
Nu merk ik dat niet meer, of ik ben er inmiddels al aan gewend dat kan ook nog.
Geen lichtflitsen gehad tot nu toe en alle floaters die ik had zijn er nog steeds.

Maar eindelijk kan ik het nu ook goed volhouden, dus misschien is het voor de anderen ook te proberen.
 
Even voor de (serieuze) mensen die net als ik wat moeite hadden met Ivermectine vanwege bijkomende moeheidsklachten en hoofdpijn.

Ben een aantal maanden geleden begonnen met het extra bij slikken van Vitamine C, Quercetine en Zink (Vitamine D3 slik ik al jaren bij) en nu heb ik nergens geen last meer van.
Ik slik morgen al 11 weken zonder problemen elke dag 3 Ivermectine.

De enigste bijwerking die ik heb ervaren is dat ik alles heel helder zag 🤩
Nu merk ik dat niet meer, of ik ben er inmiddels al aan gewend dat kan ook nog.
Geen lichtflitsen gehad tot nu toe en alle floaters die ik had zijn er nog steeds.

Maar eindelijk kan ik het nu ook goed volhouden, dus misschien is het voor de anderen ook te proberen.
Dus je neemt IVM en quercetine tegelijk in? Ik heb dat ook gedaan toen ik grieperig was van de winter.
 
Dus je neemt IVM en quercetine tegelijk in? Ik heb dat ook gedaan toen ik grieperig was van de winter.
Ja, de Quercetine neem ik in de ochtend tijdens het ontbijt en de IVM net na het ontbijt.
Vitamine C 's middags en 's avonds de Zink.

Het was voor mij even zoeken naar de juiste combi.
IVM met NAC samen werkte voor mij niet lekker, dus de NAC heb ik laten staan.
Nu gaat het perfect.
 
Ja, de Quercetine neem ik in de ochtend tijdens het ontbijt en de IVM net na het ontbijt.
Vitamine C 's middags en 's avonds de Zink.

Het was voor mij even zoeken naar de juiste combi.
IVM met NAC samen werkte voor mij niet lekker, dus de NAC heb ik laten staan.
Nu gaat het perfect.
Hmm... Ik ga ook maar eens quercetine en IVM als combi slikken. Ik ben al een tijdje gestopt met NAC, ik heb soms ook het gevoel alsof het niet altijd lekker valt, maar weet niet hoe te omschrijven. Ik nam NAC altijd paar uur na het avondeten, mss is dat ook iets te laat of zo.

En waarom de zink 's avonds?
 
Hmm... Ik ga ook maar eens quercetine en IVM als combi slikken. Ik ben al een tijdje gestopt met NAC, ik heb soms ook het gevoel alsof het niet altijd lekker valt, maar weet niet hoe te omschrijven. Ik nam NAC altijd paar uur na het avondeten, mss is dat ook iets te laat of zo.

En waarom de zink 's avonds?
Dat had ik dus ook, de combinatie van NAC met IVM viel bij mij totaal niet lekker.
Ook al liet ik minimaal 4 uur zitten tussen het innemen van de IVM en de NAC.
Alleen NAC slikken gaat goed maar de combinatie met IVM zorgde ervoor dat ik heel veel moeite had om 's ochtends op te staan, extreem moe, zware benen e.d.

De zink 's avonds innemen had niet perse een reden, het was eigenlijk mijn bedoeling om alles wat te verdelen over de dag ipv alles tegelijk omdat ik nog zoekende was wat voor mij wel of niet goed werkte.
 
Vanaf zomer vorig jaar gebruik ik bij tijden ivm. Steeds een paar weken en dan weer even niet. Voor mij werkte ivm prima, veel betere huid, beter slapen, werd niet meer gestoken door insecten, of misschien wel, maar kreeg er nu geen bulten van.
In februari heb ik twee weken AVM gebruikt, eigenlijk alleen uit nieuwsgierigheid wat het zou doen. Naast lichtflitsen geen bijwerkingen.
Nu ben ik dus begin maart gestopt met de AVM en kreeg toen de vreselijkste Floaters. Onwaarschijnlijk grote zwarte bromvliegen voor mijn ogen. Echt waardeloos. Nu, zes weken later zijn de Floaters wel iets minder, maar nog steeds aanwezig. Daarnaast heb ik de indruk dat ik ook waziger zie, maar misschien komt door al dat gedoe in mijn blikveld. Wie weet wat ik zou kunnen doen?
 
Eerlijk gezegd wil ik het niet altijd blijven gebruiken. Heb nu iets waar ik vóór die tijd geen last van had.
 

Lieve dr. Pieksma….ik kan u niet genoeg bedanken.​

Maar wat ik zag was zelfs meer dan ik had durven te hopen. Binnen een paar uur na inname van de eerste dosis was ze ineens weer bij! Ze kon uit zichzelf omhoog komen, de saturatiewaarde steeg naar 95 en haar koorts daalde. Één dag later zat ze rechtop aan haar bed, “even rechtzitten” en na haar tweede dosis stond ze op om haar haar te kammen en er een kruispeld in te doen! Vanaf die dosis was ze volledig terug.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.686
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan