Ivermectine

He Mike,

Een tijdje geleden hoorde ik in een Dotcom podcast dat je IVM/ AVM icm andere middelen gebruikte en dit een veel betere werking had op je verkoudheid. Welke middelen waren dit en in welke hoeveelheid? Ik kan dit zo niet makkelijk terugvinden.

Warner
 
Nee, en dat is ook niet aan te raden aangezien er dan een slapende hond wordt wakker gemaakt. Zo'n lab gaat hier naar alle waarschijnlijkheid melding van maken bij de autoriteiten en dan kan iederewn er hier verder naar fluiten. Het spul werkt en dat zal moeten voldoen.

Mike
Snap ik, dank! Of we moeten een wakkere scheikundige in ons midden hebben ;-)
 
He Mike,

Een tijdje geleden hoorde ik in een Dotcom podcast dat je IVM/ AVM icm andere middelen gebruikte en dit een veel betere werking had op je verkoudheid. Welke middelen waren dit en in welke hoeveelheid? Ik kan dit zo niet makkelijk terugvinden.

Warner

NAC, Quercetine, Zink, Vitamine C, Vitamine D3 & Selenium

Weet niet meer of Mike dit ook gebruikte, maar dit wordt meestal aangeraden om extra te nemen.
 
Vraag me af wat er bij mij fout gaat. Krijg de melding "Sorry, the page you requested can not be found:(" Iemand enig idee??? Heb uiteindelijk maar bij een andere leverancier op AE besteld, hopend dat hij hetzelfde levert. Kreeg daar wel normaal toegang.
Vandaag dezelfde ervaring (Firefox, Brave, Tor Browser). De nieuwe link bij Roli aangevraagd blijkt dezelfde link die verschijnt n.a.v. Mike's meest recente: https://a.aliexpress.com/_v7kca7.

Verder getest want Roli heeft al poosje vertrouwen. Andere leveranciers heb ik geen ervaring mee.

Gebruik je een vpn? Probeer van server en/of land te wisselen. Was hier de oplossing. Mogelijk kunnen [ze] bepaalde exit-nodes blokkeren (Tor-relays, vpn-servers of 1000+1 andere oorzaken). Bepaalde providers kunnen blokkeren (russische RT) maar gewoonlijk dan een browser foutmelding 404.

Vreemd is: de foutmeldingen zijn pagina's van tante Ali. Zouden trollen hier 👻of van de Nederlandse SD (nazi SicherheitsDienst) :alien: klachten indienen bij tante Ali, die dan toegang tot de winkel op een of andere manier blokkeert (o.b.v. IP adres van b.v. provider etc)? Dat zou deels kunnen verklaren waarom sommige (een maand geleden) niet en anderen wel toegang tot tante Ali kregen via de link. De wondere wereld van ict 🤓 .... mij verder een raadsel ... 😫o_O😵😵‍💫. Link werkt hier nu.

💡Ooh ... Klaus 'Anal' Swab heeft het vast gedaan... "zhu greet cybhurattak muzt blokkieren all zhe ivm/avm biekozz zhees piepels refuse to get zhe save giftimpf-prikjes ... how dher dhee".

I do not like that tiny wef-turd :poop:
😎
 
Mijn vader (ongevaccineerd) is sinds afgelopen woensdag opgenomen in het ziekenhuis wegens hartklachten. Hij kreeg het vorige week enorm benauwd (nadat de lucht helemaal vol gesproeid was overigens), en er werd een hartruis bij hem ontdekt en een zeer hoge bloeddruk met hoge hartslag. Toen werd ie op advies van de huisarts opgenomen bij de spoedeisende hulp in het ziekenhuis. Ze hebben diverse onderzoeken gedaan en het blijkt dat ie een longontsteking heeft en dat z'n hartklep niet goed werkt. Die hartklep had ie dus al jarenlang blijkbaar, maar is door die longontsteking dus heel erg tot uiting gekomen.

Hij was er op tijd bij en ze waren bij het ziekenhuis verbaasd dat ie het overleeft heeft met die enorm hoge hartslag, het stond bijna op ontploffen. Hij slikte wekelijks IVM met zink etc... Dus wie weet heeft dat erger voorkomen?

Sinds vorige week was ie gestopt met de IVM. En nu in het ziekenhuis krijgt hij bloedverdunners, harttabletten en antibiotica toegediend. Alles is onder controle nu, maar hij blijft voorlopig nog in het ziekenhuis omdat ze nog een scan willen uitvoeren, en dat kan nu nog niet omdat z'n bloeddruk nog te hoog is.

Het staat mij overigens tegen dat hij daar nu allerlei chemische zooi krijgt. Het lijkt mij dat hij zink met IVM of Quercetine moet krijgen en uiteraard Vit. C, D, selenium en magnesium. Kunnen al deze supplementen en IVM wel samen genomen worden met bloedverdunners, antibiotica en harttabletten?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan