Ivermectine

Doen jullie de tabletten allemaal tegelijk opeten? of verdeeld over de dag.
Mij werd geadviseerd aan Ivermectine te gaan beginnen. LIFE systeem toont aan dat er nog steeds parasieten aanwezig zijn. ooit werd mij geadviseerd om tegen candida een dieet te doen ZONDER SUIKERS. Heb ik niet gedaan"omdat het een zeer lastig dieet is. Lijkt erop dat ik toch äan de bak moet. Alhoewel candida een schimmel is. Uiteraard (ter herinnering) heb ik jaaarenlang antibiotica geslikt op dokters-advies. Hulda Clark?
 
Iemand vertelde me dat ik beter de paardenpasta ivermectine kan gebruiken. Dat die beter is. Even voor de bevestiging. Het gaat toch om precies hetzelfde basis ingrediënt? Zou dubbel zo duur zijn de pasta.
 
Komt allemaal op hetzelfde neer. De dosering is en blijft 2 mg per 10 kg lichaamsgewicht en of deze nu in pastavorm of tabletvorm, in de dierlijke variant of de menselijke variant (Stromectol), wordt ingenomen doet er niet toe.

Mike
 
Gisteren-avond 3x een tablet ivermectine genomen. Vanmorgen werd ik wakker met "een zwaar hoofd" en zojuist een uurtje buikpijn. dus even afwachten wat het de rest van de week gaat doen. Zolang het geen durchfall wordt kan ik er mee leven. We shall see.
 
Ik kan weinig vinden over afvallen met IVM.
Wat zijn daar de ervaringen mee? Ik heb 15kg overgewicht.

Ik overweeg dus weer een kuur voor mijn ogen die de laatste mnd achteruit gaan en mijn overgewicht.
Vorige kuur na 7dagen maar gestopt omdat ik veel glittering of flitsen kreeg bij het zien.
 
Hi, alweer een flinke tijd geleden dat ik hier ben geweest. Door dit forum heb ik IVM en AVM in huis gehaald via Roli. Nu heb ik een vraag:

Heeft iemand deze tabletten van roli ook al eens door een laboratorium laten testen op eventuele toevoegingen bijvoorbeeld?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Nee, en dat is ook niet aan te raden aangezien er dan een slapende hond wordt wakker gemaakt. Zo'n lab gaat hier naar alle waarschijnlijkheid melding van maken bij de autoriteiten en dan kan iederewn er hier verder naar fluiten. Het spul werkt en dat zal moeten voldoen.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan