Ivermectine

Kan het ook zijn dat je niet goed op de Iver gaat? Ik ben hier terecht gekomen omdat ik vragen had over de Iver. Ik hou me netjes aan jullie doseringen. Maar ben er gewoon na zoveel maanden nog steeds helemaal naar van. Die flitsen, de vermoeidheid, het gekke wollige gevoel in mijn hoofd, het dubbelzien, duizelig, moe keer duizend. Het houdt gewoon niet op. Ik word er moedeloos van. Wat zijn de opties?
 
Kan het ook zijn dat je niet goed op de Iver gaat? Ik ben hier terecht gekomen omdat ik vragen had over de Iver. Ik hou me netjes aan jullie doseringen. Maar ben er gewoon na zoveel maanden nog steeds helemaal naar van. Die flitsen, de vermoeidheid, het gekke wollige gevoel in mijn hoofd, het dubbelzien, duizelig, moe keer duizend. Het houdt gewoon niet op. Ik word er moedeloos van. Wat zijn de opties?

Schapen hebben vanwege hun vacht een wollig gevoel. Ben je toevallig een schaap?
 
Kan het ook zijn dat je niet goed op de Iver gaat? Ik ben hier terecht gekomen omdat ik vragen had over de Iver. Ik hou me netjes aan jullie doseringen. Maar ben er gewoon na zoveel maanden nog steeds helemaal naar van. Die flitsen, de vermoeidheid, het gekke wollige gevoel in mijn hoofd, het dubbelzien, duizelig, moe keer duizend. Het houdt gewoon niet op. Ik word er moedeloos van. Wat zijn de opties?
STOP er dan mee
 
Luister naar je lijf. Blijkbaar wil je lijf het niet hebben.
De 1 reageert met 1 aspirine en is zijn hoofdpijn kwijt en een ander houd hoofdpijn.
Probeer het later nog eens. Heb je soms nog andere lichamelijke klachten voordat je Ivermectine nam?.
 
Levensgevaarlijk dat denk ik niet. Maar dat niet iedereen er goed op gaat dat blijkt wel. Dat is met alle soorten medicijnen en supplementen denk ik wel. De een heeft er veel baat bij en de ander heeft alle bijwerkingen. Mijn vrouw slikt ook Iver: nergens last van. Zij heeft weer alle bijwerkingen van antibiotica. Ik heb het vorig jaar moeten slikken wegens heftige dubbele longontsteking en was in 2 dagen van mijn ontsteking af en had helemaal nul bijwerkingen daarvan. Ieder lijf is anders.
 
I think it is pretty clear at this point what the full court press against Ivermectin was really about, and it wasn’t it’s effectiveness against Covid, either.

It kills parasites.
It kills viruses.
It kills cancer.
It *CURES* people.

And it may very well be effective against AIDS and a host of other ailments, to boot.

They don’t want to cure you.

It’s about keeping you sick, and keeping [them] rich.

We, the people no longer consent to the withholding of life saving medicine. Period.


Mike
 
Type nummer 1 is vaak genoeg op het forum geweest, maar mislukt altijd... Dus verbaasd me niks dat trollen nu wat voorzichtiger worden en proberen een lange termijn tactiek toe te passen:
 
Kan het ook zijn dat je niet goed op de Iver gaat? Ik ben hier terecht gekomen omdat ik vragen had over de Iver. Ik hou me netjes aan jullie doseringen. Maar ben er gewoon na zoveel maanden nog steeds helemaal naar van. Die flitsen, de vermoeidheid, het gekke wollige gevoel in mijn hoofd, het dubbelzien, duizelig, moe keer duizend. Het houdt gewoon niet op. Ik word er moedeloos van. Wat zijn de opties?
Exact dat. Ik herken jouw beschreven bijwerkingen. Die ook ik niet geheel geruststellend vind. Goed om ook weer even de andere kant te lezen.

Natúúrlijk kan het dat je niet goed op de iver gaat. Het is en blijft een big pharma product en ik heb dezelfde ervaringen als jou. Vandaar ook mijn eerdere post pas alsjeblieft op met ivm. Het geeft wellicht meer energie maar kan ook neveneffecten hebben die misschien wel nooit meer weggaan. De verantwoording bij het gebruik van dit middel ligt geheel bij jezelf.
 
Kan het ook zijn dat je niet goed op de Iver gaat? Ik ben hier terecht gekomen omdat ik vragen had over de Iver. Ik hou me netjes aan jullie doseringen. Maar ben er gewoon na zoveel maanden nog steeds helemaal naar van. Die flitsen, de vermoeidheid, het gekke wollige gevoel in mijn hoofd, het dubbelzien, duizelig, moe keer duizend. Het houdt gewoon niet op. Ik word er moedeloos van. Wat zijn de opties?
Die opties moet je dan zelf uitzoeken denk ik. Anders eventueel zelfzorgcovid19 bellen. Dat is het lastige met deze experimentele middelen dat niemand hier denk ik echt weet wat te doen bij nare bijverschijnselen. Daar zijn we toch mooi jarig mee dat t misschien nooit meer weggaat. Maargoed. Wellicht moet je weer beginnen met slikken dat het dan beter wordt 🤓😎
 
Je kunt je er mooi onderuit proberen te lullen, maar volgens mij ben jij gewoon de zoveelste trol die probeert IVM in een negatief daglicht te zetten. Gaat je niet lukken, vriend, niet op mijn forum!

Mike
Mensen stellen gewoon kritische vragen. Ik heb toch ook die bijwerkingen beschreven? Daar moet ook ruimte voor zijn mijn inziens. Als je dan gelijk een trol bent is dit forum
Niet objectief hoor. Geen enkel middel is voor iedereen zaligmakend.
 
Exact dat. Ik herken jouw beschreven bijwerkingen. Die ook ik niet geheel geruststellend vind. Goed om ook weer even de andere kant te lezen.

Natúúrlijk kan het dat je niet goed op de iver gaat. Het is en blijft een big pharma product en ik heb dezelfde ervaringen als jou. Vandaar ook mijn eerdere post pas alsjeblieft op met ivm. Het geeft wellicht meer energie maar kan ook neveneffecten hebben die misschien wel nooit meer weggaan. De verantwoording bij het gebruik van dit middel ligt geheel bij jezelf.
troll-troll-detected.gif
 
Ja hoor. Geen ruimte voor kritische opmerkingen. Dit is geen discussieforum. Ik houd wijselijk mijn mond.
 
Gister weer twee ivm genomen en net ook. Die slopende moeheid, die waarvan ik bijna zeker weet dat het door de spike eiwitten komt gaat er wel van weg. Hoera. Helaas wel weer lichtflitsen. Dat vind ik echt naar.
 
Waarom toch altijd die chemische middelen? Vertrouw toch eens wat meer op je eigen immuunsysteem en koester dat. De Germaanse geneeskunde is niet zomaar ontstaan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.650
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan