Ivermectine

Oke dat is mooi!! Is dit met de Chinavariant van de ivm?
Ik heb dus zelf die lichtflitsjes na een stuk of zeven tabletjes IVM. 😕En juist minder wat zicht en blijvend een vervelend gevoel in de ogen. Maar wel moe nog steeds.
Ik weet niet hoe zwaar je bent, maar de aanbevolen dosering met de 5 mg tabletten die wij standaard kopen is 1 pil per 25 kg. Als het het goed is, moet je bij die dosis een toegenomen vermoeidheid ervaren.
En het kan met het oog op de halfwaardetijd van 18 uur ook raadzaam zijn om niet elke dag, maar een keer per 3-4 dagen een dosis te nemen.
 
Zeven tabletten is de dosering voor Asha ten Broeke en Hubert Bruls.
🤣 oke. Uitleg: de eerste dag nam ik er drie. Toen een dag niets. Toen een dag eentje omdat ik zo huiverig was. En de dag erop weer drie. Natuurlijk heb ik er geen zeven tegelijk genomen.
 
Ook veel bijwerkingen ervaren door het gebruik van AVM/UVM (China variant), zoals:

Verbeterd zicht
Eye floaters verdwijnen
Verbeterde mentale focus
Meer energie
Minder angst, meer moed
Wratten verdwijnen
Betere huid

Vreselijk spul dit, puur gif!

Mike
Over minder angst, meer moed; alsof er een knop is omgezet en piekeren bijna niet meer mogelijk is. Deze mentale rust zorgt voor een goede nachtrust.
@lelietje2022 als je al een tijdje mee leest had je dit allemaal kunnen weten.
 
Ook veel bijwerkingen ervaren door het gebruik van AVM/UVM (China variant), zoals:

Verbeterd zicht
Eye floaters verdwijnen
Verbeterde mentale focus
Meer energie
Minder angst, meer moed
Wratten verdwijnen
Betere huid

Vreselijk spul dit, puur gif!

Mike
Ok geen lichtflitsen dus. Bedankt voor jouw ervaring.
Ik helaas wel en dat vind ik zorgwekkend. Vandaar mijn huivering om door te gaan.
 
MSM "We discovered this miraculous new Head Lice Medicine that seems to cure Covid called Ivermectin!"
Well, they're only about 8 months behind...


Mike
 
We leven in een rare wereld. Kijk, ik voel mij af en toe een schaap. Dat kan toch?
Waarom zou ik dan geen Ivermectine voor schapen kunnen nemen? Meehhhh.
😂😂
 
wormen leggen eitjes en via de handen (omdat het jeukt bij de anus) kunnen die eitjes via handdoeken enz. overgedragen worden op mede-bewoners.
In een ver verleden had ik ook wormpjes, die witjes en gingen niet weg met de middelen die ik had van de huisarts. maar dan praat ik over een ver verleden toen er nog geen computers waren. Volgens mij komen die witte wormpjes veel bij kinderen voor vanuit de zandbak (katten).
 
Het staat jou helemaal vrij om te stoppen...
Ja zeker. Straks verslechtert mijn zicht nog meer. Dat is een groot risico. Ik durf dat risico nu niet te nemen.

Hoewel ik nu weer vreselijk moe ben. Het is een afweging die we zelf moeten maken denk ik. Oorzaak lichtflitsen en aanhoudende druk in de ogen is me nog steeds een raadsel.
 
Lelietje ik geef je een goede raad.
Er zijn heel veel verhalen die bv Ivermectine in een kwaad daglicht stellen.
De reguliere artsen weten zowiezo niets over gezonde voeding zodat we geen medicijnen nodig hebben. Men wil dure medicijnen verkopen en al het andere is NIET oke.
Lees hier dus een tijdje mee en onthoud je van commentaar.
Op dit forum zijn de meeste mensen dat stadium al lang voorbij en laten ons NIETS wijsmaken door de reguliere artsen.
Over Ivermectine moet je dit onderdeel vanaf het begin lezen, dan mag je mee-praten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
504.004
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan