Ivermectine

Afgelopen 2 dagen 3 IVM + 3 AVM
Tuuut tuuuuut, vvvrooemmmm!
Lijkt wel speed!
Effe Roli vragen wat er nog meer in zit? 😁
Ja gaat idd goed op dat spul.
Ik moet dan ook soms wat dagen 'bij komen'. Heb jij dat ook?

Heb jij verder geen verschijnselen? Ik heb vaak veel lichtflitsen in de avond [te moe?] en ondertussen overal jeuk en uitslag. Nog even en de parasieten komen uit me? 😬
 
Ja gaat idd goed op dat spul.
Ik moet dan ook soms wat dagen 'bij komen'. Heb jij dat ook?

Heb jij verder geen verschijnselen? Ik heb vaak veel lichtflitsen in de avond [te moe?] en ondertussen overal jeuk en uitslag. Nog even en de parasieten komen uit me? 😬
Ook. 'Mouches volantes' in de ogen die lijken te verminderen, helderder zicht, zie lichtflitsen en (gekleurde) lichtstippels, veel minder jeuk, en ik moet mezelf wel wat 'dempen', rustig zien te houden, om niet te alle dagen heel druk en te moe te worden 😁
Energiemangement :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: muis
Ook. 'Mouches volantes' in de ogen die lijken te verminderen, helderder zicht, zie lichtflitsen en (gekleurde) lichtstippels, veel minder jeuk, en ik moet mezelf wel wat 'dempen', rustig zien te houden, om niet te alle dagen heel druk te te worden 😁
Energiemangement :)
Herkenbaar.
Energiemanagement is een leerproces voor me.
Jeuk was vanochtend heel erg [na 2 dagen zonder IVM/AVM]. Vanochtend 1 pil [5mg] en jeuk verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Ik vermoed allemaal oude zooi die op geen enkele andere manier eruit is gekomen al die jaren, maar ook iets met shedding omdat ik wel opvallende verschijnselen had na contact met geprikten.

Chronische depressie [dysthymie] raakt ook foetsie.
 
Herkenbaar.
Energiemanagement is een leerproces voor me.
Jeuk was vanochtend heel erg [na 2 dagen zonder IVM/AVM]. Vanochtend 1 pil [5mg] en jeuk verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Ik vermoed allemaal oude zooi die op geen enkele andere manier eruit is gekomen al die jaren, maar ook iets met shedding omdat ik wel opvallende verschijnselen had na contact met geprikten.

Chronische depressie [dysthymie] raakt ook foetsie.
Ja, ook herkenbaar.
En liever genoeg of iets meer dan te weinig energie!

Ja, jeuk weg, top!
Misschien dat IVM/AVM een tijd lang achter elkaar gebruikt moet worden om jeuk structureel uit te bannen?
Is daar informatie over?
Misschien in samenhang met vermeerderingscycli van bepaalde parasieten oid?

Kan ik me voorstellen!
Geen of weinig energie hebben ervaar ik zelf vaak als nogal deprimerend.
 
Al is de leugen nog zo snel....

Het Japans farmaceutisch bedrijf Kowa Co Ltd zei dat het antiparasitaire medicijn Ivermectine effectief is bevonden voor de behandeling van de Omicron-variant van COVID-19

 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Al is de leugen nog zo snel....

Het Japans farmaceutisch bedrijf Kowa Co Ltd zei dat het antiparasitaire medicijn Ivermectine effectief is bevonden voor de behandeling van de Omicron-variant van COVID-19

Originele rapport gevonden.
Nu eens zien wie dit kan vertalen.

 
Originele rapport gevonden.
Nu eens zien wie dit kan vertalen.


Aan wie het aanbelangt
PERSBERICHT
31 januari 2022
Kowa bevestigt antivirale werking van ivermectine tegen Omicron-stam
Kowa Company, Limited ("Kowa") maakt met genoegen bekend dat een niet-klinische studie in samenwerking met de Kitasato University heeft aangetoond dat ivermectine, een onderzoeksgeneesmiddel dat wordt gebruikt in een klinische studie van fase III (ontwikkelingscode: K-237) voor de behandeling van SARS-CoV-2-infecties, antivirale activiteit heeft tegen een bestaande mutantstam ( Ivermectine heeft aantoonbaar hetzelfde antivirale effect op Omicron-stammen als op bestaande gemuteerde stammen (alfa, bèta, gamma en delta).
Zoals aangekondigd in juli 2021 heeft Kowa rechtstreeks van professor Satoshi Omura van de Kitasato-universiteit, winnaar van de Nobelprijs voor fysiologie of geneeskunde, het verzoek ontvangen om een klinische proef uit te voeren met ivermectine als behandeling voor nieuwe coronavirusinfecties. Wij zijn van mening dat het onze missie als farmaceutisch bedrijf is om bij te dragen aan de behandeling van nieuwe coronavirusinfecties en om de gezondheid van het publiek te beschermen.
Ivermectine wordt al meer dan 30 jaar door de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) in getroffen gebieden gedistribueerd als behandeling voor parasitaire infecties. In sommige landen, met name in Afrika, is het zo veilig gebleken dat vrijwilligers het rechtstreeks aan mensen uitdelen. Ivermectine heeft naar verluidt ook de intracellulaire binnendringing en replicatie van SARS-CoV-2 geremd, en zal daarom naar verwachting worden gebruikt als een geneesmiddel voor de behandeling van nieuwe coronavirusinfecties (tabletten). Hoewel de dosering en toediening van ivermectine verschillen van de dosering en toediening die reeds zijn goedgekeurd voor de behandeling van parasitaire infecties, worden de werkzaamheid en veiligheid van ivermectine bevestigd in klinische proeven.
Kowa zal bijdragen tot de behandeling van nieuwe coronavirusinfecties door de klinische doeltreffendheid van ivermectine tegen SARS-CoV-2 te bevestigen en het zo snel mogelijk aan het publiek te verstrekken.
Hoewel er in het buitenland meldingen zijn geweest dat patiënten bijwerkingen hebben ondervonden van het gebruik van ivermectine voor diergeneeskundig gebruik, dat voor mensen gevaarlijk hoge concentraties ivermectine bevat, voert Kowa klinische proeven met ivermectine uit volgens de strikte normen van de Good Clinical Practice (GCP), de normen voor de uitvoering van klinische proeven met geneesmiddelen voor mensen.
Boven
3-4-14, Nihonbashi-Honcho, Chuo-ku, Tokyo TEL: 03-3279-7392
Afdeling Public Relations (Tokio)
Hoofdkantoor (Nagoya) 3-6-29 Nishiki, Naka-ku, Nagoya

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
 
Ja, ook herkenbaar.
En liever genoeg of iets meer dan te weinig energie!

Ja, jeuk weg, top!
Misschien dat IVM/AVM een tijd lang achter elkaar gebruikt moet worden om jeuk structureel uit te bannen?
Is daar informatie over?
Misschien in samenhang met vermeerderingscycli van bepaalde parasieten oid?

Kan ik me voorstellen!
Geen of weinig energie hebben ervaar ik zelf vaak als nogal deprimerend.
Die cycli heb ik inderdaad ook aan gedacht. Het valt me op dat na enkele dagen geen IVM/AVM er behoefte lijkt te ontstaan of [anders gezegd] de klachten weer terug komen en toenemen.

Merkte jij nog verschil bij innemen nuchter of met vet?
 
Laatst bewerkt:
Merkte jij nog verschil bij innemen nuchter of met vet?
Heb ik nog niet duidleijk.
Misschien omdat ik nog niet zolang IVM/AVM gebruik.
Had gelezen dat het ingenomen op de nuchtere maag meer in het bloed (corr. @Medusa (y)) de darmen zou zitten en samen met vet meer in de darmen het bloed, maar dat heb ik nog niet duidelijk zo beleefd.
Ik probeer wel verschillende combinaties uit om dat voor mezelf duidelijk te krijgen.
Het is nog uit proberen welke minimale hoeveelheid en innametijd nodig zijn voor een bij mij gewenst effect.
Ieder lichaam is wellicht weer net een beetje anders ingesteld en anders belast geraakt.
 
Laatst bewerkt:
Al is de leugen nog zo snel....

Het Japans farmaceutisch bedrijf Kowa Co Ltd zei dat het antiparasitaire medicijn Ivermectine effectief is bevonden voor de behandeling van de Omicron-variant van COVID-19

UPDATE - Reuters has updated the title and the content of the article after initial publishing. Now says ivermectin showed "antiviral effect" instead of "effective" against Omicron.



Reuters.jpg
 
Een vriendin is een week pittig ziek geweest en nu weer beter .
Maar ze heeft sinds de laatste 4 ziektedagen dag en nacht pijn aan haar heup!

Morgen naar de dokter.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.356
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan