Ivermectine

Diverse bestellingen in de loop van dit jaar ontvangen.

Tijdens de strubbelingen in september zijn enkele zendingen niet aangekomen, maar later keurig opgelost, oftewel geld is geretourneerd.

Bestelling begin november was binnen 14 dagen in Nederland.

Roli blijkt voor mij zeer betrouwbaar.
 
Ik lees dat men hier allemaal ziek is (geweest) en dat jullie meer ivermectine zijn gaan slikken en potjes aan zieken hebben weggegeven e.d
En dat er veel mensen griep hebben (influenza is ook een virus natuurlijk) ondanks de iver.
Ik dacht dat iver werd geslikt door schapen met wormen. Ik lees hier alleen maar over bijwerkingen van de iver en dat dat ontgiften is. Wat valt er dan veel te ontgiften en blijkbaar is het dan nog steeds niet voldoende aangezien jullie allemaal maar ziek worden. Waarom zou ik iver moeten slikken tegen een niet bestaand virus? Ik geef mijn portie aan fikkie. Net als Mike slik ik helemaal nul supplementen.
En ondanks de iver is Mike doodziek wakker geworden en lag Dorothe op de ic. Ik ben in de war.
 
Anyone that willfully vilified and obstructed access to hydroxychloroquine and ivermectin in the prevention and treatment of Covid-19 is guilty of first degree capital murder, genocide, and crimes against humanity.

I believe in the rule of law and NOT vigilante justice. When convicted of the above crimes by international military tribunal, these eugenicist monsters, depraved pagans, and war criminals should executed in public.

Vladimir Zev Zelenko MD

Citaat 07-12-2021
via Telegram https://t.me/zelenkoprotocol

Dat het maar duidelijk moge zijn voor de ongelovige lezers.
 
Ik lees dat men hier allemaal ziek is (geweest) en dat jullie meer ivermectine zijn gaan slikken en potjes aan zieken hebben weggegeven e.d
En dat er veel mensen griep hebben (influenza is ook een virus natuurlijk) ondanks de iver.
Ik dacht dat iver werd geslikt door schapen met wormen. Ik lees hier alleen maar over bijwerkingen van de iver en dat dat ontgiften is. Wat valt er dan veel te ontgiften en blijkbaar is het dan nog steeds niet voldoende aangezien jullie allemaal maar ziek worden. Waarom zou ik iver moeten slikken tegen een niet bestaand virus? Ik geef mijn portie aan fikkie. Net als Mike slik ik helemaal nul supplementen.
En ondanks de iver is Mike doodziek wakker geworden en lag Dorothe op de ic. Ik ben in de war.
Zijn Dorothe en Mike ‘allemaal’?🤣

Ik voel me anders prima, krijg nu alleen wat jeuk wat vaker voorkomt als er trollen in de buurt zijn maar als die verdwenen zijn dan is het ook weer gauw over hoor😁
 
Gisteren vond het kort geding plaats tegen het Nederlandse Huisartsen Genootschap (NHG) over het voorschrijven van Ivermectine aan patiënten met Covid-19. Hoe verliep de rechtszitting?
De on rechtspraak zal meegaan met Hugo ivm is voor 🐴
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.392
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan