Ivermectine

Sinds een week heb ik een droge hoest en pijn aan mijn longen (bovenste helft) ondanks preventief IVM. Man heeft eigenlijk nergens last van, hij gebruikt geen IVM.
Verschil tussen ons is dat ik regelmatig naar buiten ga en hij niet. We zitten in regio Utrecht en de laatste dagen hier veel vieze miezer.

Ik slik nu ook heel veel vit C extra naast alle goede supplementen die ik standaard neem, dat lijkt mij te helpen.

Ondertussen heb ik meer dan 15 potjes IVM weggegeven. Handelen doe ik niet aan.
Ik slik vitamine D3, zink en vitamine C en IVM.
Verder neem ik elke ochtend een koude douche en doe elke dag de ademhalingsoefeningen van Wim Hof. Ik moet zeggen dat het echt werkt.

 
Zonder er een economische tangent van te maken en met de sidenote dat ik mijn potjes ook van plan ben om weg te geven waar nodig en nu ze op mijzelf aan het uittesten ben.

Er is niks mis met handel als beide partijen vrijwillig instemmen met de deal. In dat geval zijn beide partijen beter af. De een heeft liever ivermectine voor x$ per pil en de ander heeft liever x$ dan de ivermectine. Het wordt je in dit geval heel lastig gemaakt om op een snelle en betrouwbare manier aan ivermectine te komen. Deze frictie kan verminderd worden door het van een Nederlandse partij te kopen. Als de Nederlandse partij dan hogere prijzen vraagt dan wat jullie normaal vinden dan is daar niks mis mee. Mensen betalen het ervoor of niet.

Ook geeft de hogere prijs een signaal aan anderen en bestaande verkopers dat er blijkbaar veel vraag naar ivermectine is, wat nieuwe partijen weer de incentive geeft om ook in deze markt te stappen (of bestaande partijen om grotere voorraden in te kopen) en zodoende de prijs omlaag te drukken. De enige partij die hier immoreel bezig is, is de overheid die zo enorm veel frictie toevoegt dat het zelfs mensenlevens gaat kosten.
 
lk hoorde van de week dat iemand €50,- voor 1 potje had betaald. Deels begrijp ik het, ook ik ben al 2 x een pakketje kwijt geraakt aan de douane:-( gelukkig heb ik een paar x mijn medemens er blij mee kunnen maken, dat is mij dan weer meer waard.
 
Ik heb alleen voor mijn ouders en mijzelf Ivermectine gekocht. Zeker voor mijn vader die nogal wat spike eiwitten te lozen heeft en nog dagelijks kampt met de gevolgen van spuiten e.d. in het verleden.

Mijn oma (die de vorige oorlog meemaakte) zei altijd : de verrader slaapt niet.
Dat is iets wat me tot op de dag van vandaag is bij gebleven en zeker in deze tijd heel toepasselijk is.
Ik ben dan ook uiterst voorzichtig, zeker wat de Iver betreft.
Verkopen doe ik ze niet, mocht iemand ze echt dringend nodig hebben kunnen ze het krijgen.
 
Zonder er een economische tangent van te maken en met de sidenote dat ik mijn potjes ook van plan ben om weg te geven waar nodig en nu ze op mijzelf aan het uittesten ben.

Er is niks mis met handel als beide partijen vrijwillig instemmen met de deal. In dat geval zijn beide partijen beter af. De een heeft liever ivermectine voor x$ per pil en de ander heeft liever x$ dan de ivermectine. Het wordt je in dit geval heel lastig gemaakt om op een snelle en betrouwbare manier aan ivermectine te komen. Deze frictie kan verminderd worden door het van een Nederlandse partij te kopen. Als de Nederlandse partij dan hogere prijzen vraagt dan wat jullie normaal vinden dan is daar niks mis mee. Mensen betalen het ervoor of niet.

Ook geeft de hogere prijs een signaal aan anderen en bestaande verkopers dat er blijkbaar veel vraag naar ivermectine is, wat nieuwe partijen weer de incentive geeft om ook in deze markt te stappen (of bestaande partijen om grotere voorraden in te kopen) en zodoende de prijs omlaag te drukken. De enige partij die hier immoreel bezig is, is de overheid die zo enorm veel frictie toevoegt dat het zelfs mensenlevens gaat kosten.
Ik ben het met je eens, en zeer zeker met het feit dat de overheid de bron is van ALLE problemen!!!
 
Heb dat ook eens gehad. Met Roli en bij volgende bestelling was de rest toegevoegd.
heb roli gemaild vorige week en wacht nu op reactie.
dus bij een andere nieuwe bestelling krijg je de gemiste potjes.
ze zijn er ook niet uitgehaald want verpakking zat dicht en zat 1 potje in een heel klein doosje
 
Een kleine poule starten om te kijken of de gerechterlijke macht in de zak zit van depolitiek?


Mededeling van de auteur van petitie "EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!"


Op de valreep is afgelopen vrijdag nog het volgende aanvullende materiaal verstrekt aan de rechter en het NHG. Het betreft verklaringen van een apotheker en een arts uit het Zelfzorgcovid19 Teleteam en van een Indiase arts met zeer veel ervaring met Ivermectine bij COVID19.

https://zelfzorgcovid19.nl/extra-ve...ent-resultaten-inzet-ivermectine-bij-covid19/

Verder is afgelopen zaterdag een artikel verschenen in de Andere Krant wat we U niet willen onthouden:

DeAnderKrantIvermectine.png
 
Hoe koud is 1,5 graad? Dan ben je een ijspegel.

1,5 graad is een grapje zeker.
 
Laatst bewerkt:
20 potjes IVM besteld bij Alie. Na 3 maanden een refund aangevraagd omdat ik de potjes nog niet binnen had. Lagen nog bij de Nederlandse douane. Netjes geld teruggekregen. Week later kwamen de potjes binnen. Zo kan het dus ook ;)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.959
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan