Ivermectine

Dat wat Tanja beschrijft herken ik. Het lijken wel spier/zenuwpijnen. Ik heb nu voornamelijk last van mijn rug en veel buikpijn. Beetje last van hoesten. Sinds vanavond geen reuk meer dus net maar IVM genomen.

Iemand de Netflixserie ‘The Rain’ gezien? Gaat over een dodelijk virus dat via de regen verspreid wordt..
Ja heb het gezien. Aparte serie inderdaad. Vond La Valla meer lijken op wat er nu gaande is. Maar het einde is goed. Alles komt goed en de bevolking wint! In real life gaat dit ook gebeuren 1000%

Hier een stukje van deze serie.. die overigens medio 2019 is opgenomen😏

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Speciaal op dit forum geregistreerd om dit voor jullie neer te kunnen zetten. John Campbell heeft vandaag een stukje neergezet over de ommikron, waarin hij precies die symptomen meldt: spierpijnen, zenuwpijnen, beetje hoesten maar niet erg, geen loopneus.
Bovendien gaat de verspreiding onvoorstelbaar snel: tegen 95% van zuid afrika.
Zou dat het kunnen zijn? MTC ( maar toch corona ;-)

 
Speciaal op dit forum geregistreerd om dit voor jullie neer te kunnen zetten. John Campbell heeft vandaag een stukje neergezet over de ommikron, waarin hij precies die symptomen meldt: spierpijnen, zenuwpijnen, beetje hoesten maar niet erg, geen loopneus.
Bovendien gaat de verspreiding onvoorstelbaar snel: tegen 95% van zuid afrika.
Zou dat het kunnen zijn? MTC ( maar toch corona ;-)


Zou kunnen maar toch denk ik Chemtrails😉

Die troep wat ze over ons uitsproeien zit oa Barium in. En kijk eens naar de symptomen van een Barium vergiftiging 👇🏻 (of andere zware metaal vergiftiging) zie dit artikel:

https://www.praktijk-beaumont.nl/nl/zware-metalen-vergiftiging


Symptomen van metaalvergiftiging:

De symptomen van metaalvergiftiging zijn variabel en afhankelijk van de hoeveelheid van de blootstelling, het soort metaal en ook of de overmatige blootstelling aan het zwaar metaal acuut of chronisch is opgetreden. Neurologische symptomen zoals verwardheid, hoofdpijn en gevoelloosheid komen vaak voor. Daarnaast verschijnen ook algemene tekenen zoals misselijkheid, braken, zwakte, gewrichtspijn, spierpijn en een algemeen ziek gevoel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou kunnen maar toch denk ik Chemtrails😉

Die troep wat ze over ons uitsproeien zit oa Barium in. En kijk eens naar de symptomen van een Barium vergiftiging 👇🏻 (of andere zware metaal vergiftiging) zie dit artikel:

https://www.praktijk-beaumont.nl/nl/zware-metalen-vergiftiging


Symptomen van metaalvergiftiging:

De symptomen van metaalvergiftiging zijn variabel en afhankelijk van de hoeveelheid van de blootstelling, het soort metaal en ook of de overmatige blootstelling aan het zwaar metaal acuut of chronisch is opgetreden. Neurologische symptomen zoals verwardheid, hoofdpijn en gevoelloosheid komen vaak voor. Daarnaast verschijnen ook algemene tekenen zoals misselijkheid, braken, zwakte, gewrichtspijn, spierpijn en een algemeen ziek gevoel.
Lijkt me heel goed mogelijk.
Waar geprikten dan min of meer tegen geïmmuniseerd zouden kunnen zijn door iets in de prikken waardoor de prikvrijen er dan in grotere getalen ziek van zouden kunnen worden.

Ondergeschat de hoogintelligente psychopatenklup niet.
Hun eerste en belangrijkste targets zouden in eerste instantie wel eens juist de wakkeren en bewusten kunnen zijn omdat die een bedreiging voor hen vormen.

Sheeple zijn sowieso volgzaam, bruikbaar en nodig voor de transitieperiode. Daaronder zou dan hooguit enige 'collateral damage' optreden.

Zelfde klachten hier die verergeren als ik een tijdje in de buitenlucht ben geweest.
Binnenshuis hebben we een luchtreiniger voorzien van kool- en hepafilter.
 
Het een sluit ook het ander niet uit. Het ‘insertion’ verhaal dat wordt gebruikt als een ’toevallig twee besmettingen die elkaar gekruist hebben’ lees: knutselwerk, lijkt evengoed een lab-leak mogelijk te maken, maar ook chemtrail ‘voor de zekere verspreiding’ kan prima.
Overigens gaan vergiftigingen van zware metalen toch niet na een weekje vanzelf of met ivermectine weer over?
Let wel: ik ben behoorlijk geschrokken van het zo ziek worden van Mike en anderen ondanks Iver of Aver. Ik vertrouw daar toch wel zwaar op, als hoogrisico. Ik beschouw als positief dat ik niet over ademhalingsmoeilijkheden heb gelezen, mijn grote zorg.
 
Let wel: ik ben behoorlijk geschrokken van het zo ziek worden van Mike en anderen..
Nou als ik voor mezelf mag spreken was ik niet zo ziek en mijn gezinsleden ook niet. Vooral mijn jong volwassen kids rolden er heel makkelijk doorheen.
Opvallend nog ik heb als ik me wat niet goed voel vaak een bloedneus.. Dit was voorafgaand aan het ziek zijn deze keer een stukkie erger. Ik zie dit als ontgifting.
 
Laatst bewerkt:
Ik was ook niet heel ziek, maar een vreemd verloop, en pijn komt normaal pas na flinke koorts, dit begon met pijn. Heb echt de meest verstokte kruidenvrouwtjes naar de ibuprofen zien grijpen, niet te doen was veelgehoorde opmerking, onrustige benen, zenuwpijn, botpijn. En ik ben vergeten te vermelden dat ik ook spontaan wat menstruatie-achtige afscheiding had, dat heb ik ook nog nooit gehad.
Ik heb echt gemerkt dat de ivm positief werkte, misschien moet er nog er wat bij? Om te detoxen dus, echt alle hens aan dek.
 
Ik trek het zonder pijnstillers ook niet. Wat zou jij nog erbij nemen om te ontgiften Tanja? Ik heb Zeoliet waar weet niet of ik dat nu wegkrijg.
 
Het een sluit ook het ander niet uit. Het ‘insertion’ verhaal dat wordt gebruikt als een ’toevallig twee besmettingen die elkaar gekruist hebben’ lees: knutselwerk, lijkt evengoed een lab-leak mogelijk te maken, maar ook chemtrail ‘voor de zekere verspreiding’ kan prima.
Overigens gaan vergiftigingen van zware metalen toch niet na een weekje vanzelf of met ivermectine weer over?
Let wel: ik ben behoorlijk geschrokken van het zo ziek worden van Mike en anderen ondanks Iver of Aver. Ik vertrouw daar toch wel zwaar op, als hoogrisico. Ik beschouw als positief dat ik niet over ademhalingsmoeilijkheden heb gelezen, mijn grote zorg.
MTC bestaat niet, een virus bestaat niet, of jij moet bewijs hebben van wel dan graag delen.
 
Zou kunnen maar toch denk ik Chemtrails😉

Die troep wat ze over ons uitsproeien zit oa Barium in. En kijk eens naar de symptomen van een Barium vergiftiging 👇🏻 (of andere zware metaal vergiftiging) zie dit artikel:

https://www.praktijk-beaumont.nl/nl/zware-metalen-vergiftiging


Symptomen van metaalvergiftiging:

De symptomen van metaalvergiftiging zijn variabel en afhankelijk van de hoeveelheid van de blootstelling, het soort metaal en ook of de overmatige blootstelling aan het zwaar metaal acuut of chronisch is opgetreden. Neurologische symptomen zoals verwardheid, hoofdpijn en gevoelloosheid komen vaak voor. Daarnaast verschijnen ook algemene tekenen zoals misselijkheid, braken, zwakte, gewrichtspijn, spierpijn en een algemeen ziek gevoel.
En omdat velen hier relatief weinig gif in het lijf hebben reageer je heftiger
 
Ik was ook niet heel ziek, maar een vreemd verloop, en pijn komt normaal pas na flinke koorts, dit begon met pijn. Heb echt de meest verstokte kruidenvrouwtjes naar de ibuprofen zien grijpen, niet te doen was veelgehoorde opmerking, onrustige benen, zenuwpijn, botpijn. En ik ben vergeten te vermelden dat ik ook spontaan wat menstruatie-achtige afscheiding had, dat heb ik ook nog nooit gehad.
Ik heb echt gemerkt dat de ivm positief werkte, misschien moet er nog er wat bij? Om te detoxen dus, echt alle hens aan dek.
Ook ik trok het niet zonder pijnstilling, in mijn geval paracetemol 's nachts. Slapen was anders geen optie vanwege de pijn in mijn benen. Niet alleen pijn aan spieren en pezen, maar ook bot idd. Dit is geen gewone griep!

Mike
 
Iemand die ik goed ken en die er hetzelfde in staat als wij heeft een soortgelijk ziektebeeld gehad. Omdat hij met zijn kinderen naar zwemles wil heeft hij zich laten testen. Uitslag: corona! MTC? Misschien wel dus. Dan ben ik dus nu voor het leven immuun!

Mike
 
Iemand die ik goed ken en die er hetzelfde in staat als wij heeft een soortgelijk ziektebeeld gehad. Omdat hij met zijn kinderen naar zwemles wil heeft hij zich laten testen. Uitslag: corona! MTC? Misschien wel dus. Dan ben ik dus nu voor het leven immuun!

Mike
Je was al immuun Mike, ik zie het meer richting metaal vergiftiging die er harder inhakt door het ontgiften, geprikten staan al in overdrive daar is het stapelen van gif bezig zonder echt ziek worden omdat ze dat mechanisme niet meer kunnen activeren..
 
Je was al immuun Mike, ik zie het meer richting metaal vergiftiging die er harder inhakt door het ontgiften, geprikten staan al in overdrive daar is het stapelen van gif bezig zonder echt ziek worden omdat ze dat mechanisme niet meer kunnen activeren..
Zat net te denken hoe je immuun kunt zijn als ziekteverschijnselen eigenijk een ontgifting zijn. Zat ook al in deze richting te denken, dus dank Sailor. Aanvullende invalshoeken zijn uiteraard welkom.
 
Bizar! Ik heb dit topic een tijd overgeslagen en nu lees dat er zoveel ziek zijn geworden. Ook een vriend van mij is ernstig getroffen, met uiteindelijk een longontsteking erbij. Geen vax en al 40 jaar bio-voeding.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.480
Berichten
506.197
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan